    From: LeonKame <k...@l...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: komornik - konto bankowe
    Date: Wed, 09 Oct 2013 15:58:52 +0200
    <l2t0e0$8vp$5@dont-email.me> <52520cc3$0$2185$65785112@news.neostrada.pl>
    <l2t5i9$8vp$7@dont-email.me> <52527176$0$2177$65785112@news.neostrada.pl>
    <l2tuu6$gn0$1@speranza.aioe.org> <l2ua7g$ts7$1@dont-email.me>
    <l2ub4d$m42$1@speranza.aioe.org> <l2uoh9$62j$1@dont-email.me>
    <l2urpj$b7q$1@speranza.aioe.org>
    <52533b31$1$2189$65785112@news.neostrada.pl>
    <l2vr3f$sai$2@speranza.aioe.org>
    <1...@g...com>
    <l31i7d$728$1@dont-email.me>
    <c...@g...com>
    <525491a8$0$2187$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <52553c9e$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    <l33g7c$i2n$1@speranza.aioe.org> <l33mqe$e4u$1@dont-email.me>

    "Witam,
    Pierwszy raz zdarzyło mi się zajęcie egzekucyjne. Kwota do zajęcia to
    135 zł, mam trzy konta: prywatne, firmowe i walutowe i każde zostało
    zablokowane, mimo, że na koncie jest wystarczająca ilość środków by
    pokryć zajęcie. Mieszkam za granicą i mam pytanie: co mam teraz zrobić,
    ponieważ zostałam kompletnie odcięta od środków? Czy jest możlwiość
    odblokowania telefonicznie chociażby konta walutowego?? Czy wogóle jest
    takie prawo żeby zablokować wszystkie rachunki skoro na jednym jest
    wystarczająca ilość środków do pokrycia zajęcia egzekucyjnego??
    Zgłoś do moderacji Odpowiedz Cytuj
    Avatar logo ING
    Agnieszka_S
    ING Bank Śląski
    Dołączył: 23.02.2012
    Posty: 211
    do góry
    Wysłany: 14.05.2012 17:09
    Witam,
    Uprzejmie informuję, iż w przypadku blokady z tytułu zajęcia
    egzekucyjnego na rachunku indywidualnym istnieje możliwość korzystania z
    kwoty wolnej od zajęć, jeśli takowa Pani przysługuje. Wobec powyższego
    zajęcie jest realizowane po wykorzystaniu kwoty wolnej. Dodam, że w celu
    dokonania spłaty należności proponuję udanie się bezpośrednio do
    oddziału Banku bądź kontakt z ww. organem egzekucyjnym. W momencie
    uregulowania danej należności, środki zostaną odblokowane na podstawie
    pisma przekazanego do Banku przez organ egzekucyjny.
    W przypadku konta firmowego dyspozycja realizacji tytułu egzekucyjnego
    jest realizowana z konta technicznego, jeśli środki są dostępne na rachunku.
    Pozdrawiam,
    Aga"

    Umiesz czytac przyglupie ? kwoty wolne sropy pierdzioty to w bajhkach sa
    i wtojej zjebanej łepetynie .