  • 51. Data: 2016-08-31 09:21:06
    Temat: Re: komornicy kradna dane
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    news:57c3e594$0$15206$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Danusia" napisał w wiadomości grup

    > A co to za siec ?

    To nie jest żaden internetowy VPN jak sugerują tu niektórzy tylko oddzielna
    sieć po drutach, która istniała już w czasach PRL.

  • 52. Data: 2016-08-31 09:31:53
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 30 Aug 2016 09:15:54 +0200, ąćęłńóśźż<n...@d...spamerow>
    wrote:
    > Uzyskanie przez wierzyciela numeru Pesel dłużnika oraz wszelkich
    adresów dłużnika ujawnionych w bazie Pesel.

    Po co? Większość umów zawiera pesel, adresy w oficjalnej bazie z
    reguły są niezgodne z rzeczywistością bo dłużnik mieszka gdzie
    indziej - ergo przesceniasz wartość tej bazy.

    --
    Marek

  • 53. Data: 2016-08-31 09:38:37
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-08-31, Danusia <d...@w...pl> wrote:

    [...]

    > To nie jest żaden internetowy VPN jak sugerują tu niektórzy tylko oddzielna
    > sieć po drutach, która istniała już w czasach PRL.

    Aha. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 54. Data: 2016-08-31 09:43:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    org...
    On 2016-08-31, Danusia <d...@w...pl> wrote:
    [...]

    >Aha. :)

    tzw "rządowka" - telefon? Watpie.

    Predzej jakas wydzielona siec w ramach TP/Orange, w zasadzie mozna by
    nazwac VPN, ale od internetu moze byc odizolowana.

    Jak mozna w prasie doczytac - "sztywne lacze" kosztuje 450 zl/mc, ale
    to chyba calosc kosztow, i lacza, i PESEL.

    J.

  • 55. Data: 2016-08-31 09:47:34
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 30 Aug 2016 21:59:24 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Niech ktoś mi pokaże takie "prywatne" pismo komornika.

    Proszę:
    http://antywindyk.pl/komornik-sadowy-kamil-pietrasik
    -dorabia-jako-listonosz-na-zlecenie-firmy-windykacyj
    nej-getback-s-a/

    --
    Marek

  • 56. Data: 2016-08-31 09:58:00
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-08-31, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > tzw "rządowka" - telefon? Watpie.
    >
    > Predzej jakas wydzielona siec w ramach TP/Orange, w zasadzie mozna by
    > nazwac VPN, ale od internetu moze byc odizolowana.

    Ale VPN może izolować od internetu.
    To kwestia konfiguracji.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 57. Data: 2016-08-31 14:34:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    org...
    On 2016-08-31, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale VPN może izolować od internetu.
    >To kwestia konfiguracji.

    VPN przede wszystkim zaklada, ze komputer ma dostep do internetu.
    Owszem, mozna go tak skonfigurowac, ze ten dostep wykorzysta jedynie
    na potrzeby tunelu VPN, ale ... w oprogramowaniu jak wiadomo jest
    multum bledow i kiedys sie dowiemy, ze to wcale nie zapewnia
    bezpieczenstwa :-)

    Mozna to zrobic na wydzielonym routerze ... ale tam tez jest jakies
    oprogramowanie, i tez ma bledy :-)

    No i wymaga prowadzenia drugiego fizycznego lacza ... wiec, jesli
    dobrze zakladam i to leci po sieci pakietowej Orange, to czy ktos nie
    zaoszczedzi, i na jednym routerze nie skonfiguruje obu sieci -
    internetowej, i tej wirtualnej do Pesel.
    A potem zaoszczedzi dalej i to bedzie router z jednym portem LAN
    wewnetrznym.
    Albo z z dwoma - ethernet i wifi, ale na obu bedzie i ta wydzielona
    siec, i internet :-)

    J.

  • 58. Data: 2016-08-31 14:56:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-31 o 09:47, Marek pisze:

    > Proszę:
    > http://antywindyk.pl/komornik-sadowy-kamil-pietrasik
    -dorabia-jako-listonosz-na-zlecenie-firmy-windykacyj
    nej-getback-s-a/

    Nie ma tam nic o piśmie od komornika - komornik jest tylko
    doręczycielem, stosownie do wskazanego w piśmie przepisu.

    W tym kontekście tym bardziej śmieszny jest zarzut Pawła Pietkuna o
    rzekomym "Z pominięciem sądu i postępowania, w którym ewentualny dłużnik
    mógłby dochodzić swoich praw." - tak jakby sąd był potrzebny do
    zajmowania się sprawami wezwań do zapłaty. Albo też Pietkun nie rozumie
    o czym pisze i myśli, że komornik po takim wezwaniu dokonuje czynności
    egzekucyjnych (tutaj już na nieumiejętność nawet czytania nic nie poradzę).

    --
    Liwiusz

  • 59. Data: 2016-08-31 15:30:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31-08-16 o 09:21, Danusia pisze:

    > To nie jest żaden internetowy VPN jak sugerują tu niektórzy tylko oddzielna
    > sieć po drutach, która istniała już w czasach PRL.

    Nie wnikając w szczegóły, które nie są jawne, to ani to "po drutach" nie
    jest zrobione, ani po VPN internetowym :-)

  • 60. Data: 2016-08-31 16:13:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Nie wnikając w szczegóły, które nie są jawne, to ani to "po drutach" nie
    > jest zrobione, ani po VPN internetowym :-)

    Chodzi pewnie o Polpak lub nowszy Polpak-T.
    Na bazie tego ostatniego dawna tepsa oferuje Neostradę i Internet DSL
    więc rozłączności z siecią nie był bym taki pewny na dzień dzisiejszy.