  • 1. Data: 2016-08-23 12:01:18
    Temat: IMSiG - adres spólki z oo informacja ukryta???
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Wchodzę dziś na stronę http://www.imsig.pl/pozycja/2016/... i ze zdumienia przecieram
    oczy:
    W dniu 2016.mm.dd dokonano wpisu do rejestru KRS nr 5 następującej treści:

    Dział 1.
    Rubryka 2. Siedziba i adres podmiotu
    WPISAĆ2. Adres miejscowość WARSZAWA ulica (informacja ukryta) nr lokalu 123 kod
    pocztowy 01-234 poczta WARSZAWA kraj POLSKA
    3. Adres poczty elektronicznej x...@x...pl

    (nr lokalu, kod pocztowy i adres poczty zmieniłem).
    Jakieś nowe przegięcie???

  • 2. Data: 2016-08-23 12:50:41
    Temat: Re: IMSiG - adres spólki z oo informacja ukryta???
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 08/23/2016 07:01 PM, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    pocztowy 01-234 poczta WARSZAWA kraj POLSKA
    > 3. Adres poczty elektronicznej x...@x...pl
    >
    > (nr lokalu, kod pocztowy i adres poczty zmieniłem).

    http://www.imsig.pl/inne/kontakt

    Kontakt

    Serwis iMSiG.pl nie jest oficjalną witryną prowadzoną przez Ministerstwo
    Sprawiedliwości RP. (...)

    Tomasz Chmielewski
    https://lxadm.com