  • 1. Data: 2016-08-24 00:50:29
    Temat: Oferta pożyczki
    Od: l...@g...com

    Cześć
    Masz wątpliwości dotyczące odmowy banków do finansowania potrzeb? Nie martw się, nie
    więcej! Dzięki współpracy, sztywne i certyfikowane przez prawo stawiamy do Państwa
    dyspozycji zakrojone $ 2,000 50,000,000 i wysokości 3% rocznie. Nie opóźnienie i
    wziąć doradzić do finansowania projektu lub cokolwiek innego.

  • 2. Data: 2016-08-24 13:44:03
    Temat: Re: Oferta pożyczki
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-08-24 00:50, l...@g...com wrote:
> [...]
    opóźnienie i wziąć doradzić do finansowania projektu lub cokolwiek innego.

    Czy naprawdę uważasz nasz za idiotów?

  • 3. Data: 2016-08-24 13:47:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-24 o 13:44, Uncle Pete pisze:

    > Czy naprawdę uważasz nasz za idiotów?

    Czy naprawdę sądzisz, że on rozumie, co do niego piszemy?

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2016-08-24 13:48:20
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 08/24/2016 08:44 PM, Uncle Pete wrote:

    > Czy naprawdę uważasz nasz za idiotów?

    Chyba tak... rozmawiasz z jakimś botem co wiedzę na temat języka
    polskiego czerpie co najwyżej z google translate:

    Nie opóźnienie i wziąć doradzić do finansowania projektu lub
    cokolwiek innego.

    :)

    Tomasz Chmielewski
    https://lxadm.com

  • 5. Data: 2016-08-24 16:01:57
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Czy naprawdę sądzisz, że on rozumie, co do niego piszemy?

    Sorki, nie zauważyłem, że gadam z Google Translate )))

  • 6. Data: 2016-08-24 18:06:52
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    f...@g...com
    *Użytkownik* napisał(-a):

> [...]
    > 50,000,000 i wysokości 3% rocznie. Nie opóźnienie i wziąć doradzić do
    > finansowania projektu lub cokolwiek innego.

    poprosze :)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2016-12-28 21:45:56
    Od: m...@g...com

    Cześć..

    Czy potrzebujesz pilnej pożyczki płacić rachunki dzisiaj? Jestem Pan Benson
    prywatny i uzasadniony pożyczki pożyczkodawcy, dajemy wszystkie rodzaje kredytów dla
    ludzi takich jak kredyt samochodowy, kredyt biznesu, pożyczki studenckiej, święta
    pożyczki and.t.c ok.

    Więc jeśli zainteresowanie pilnej pożyczki dzisiaj, chciałbym Ci wysłać e-mail
    (m...@g...com~~HEAD=dobj), tak i na dole jest nasza firma formularz
    wniosku kredytowego poniżej załadować i powrócić porządku
    Pełne imię i nazwisko:
    Kraj:
    Federalny stan:
    Seks:
    Wyższy:
    Kwota kredytu:
    Okres kredytowania:
    Cel, powód:
    Miesięczny przychód:
    Telefon:

    Wypełnić i odesłać więc możemy kontynuować.
    Dziękuję Ci bardzo
    Pan Benson