  • 1. Data: 2016-08-25 11:11:06
    Temat: Przerwy w zatrudnieniu a reguła 33?
    Od: "Kaktus" <.@..pl>

    Obecnie przy zatrudnieniu na czas określony obowiązuje
    limit 33 miesięcy.

    Czy, a jeśli tak, to jaka PRZERWA między kolejnymi z 2
    lub 3 umów może spowodować, że ten limit 33 miesięcy
    nie będzie obowiązywać?
    Chodzi o umowy między tymi samymi stronami, na tym
    samym lub podobnym stanowisku.

    Szukam przepisu regulującego tę sprawę wprost.

    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2016-08-26 10:42:54
    Temat: Re: Przerwy w zatrudnieniu a reguła 33?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 25 Aug 2016 11:11:06 +0200, "Kaktus" <.@..pl> wrote:

    >Obecnie przy zatrudnieniu na czas określony obowiązuje
    >limit 33 miesięcy.
    33 miesiące i max 3 umowy przy czym dla umów zawartych przed 22 lutego
    2016 stosuje się przepisy art 14 ustawy z dnia 25 czerwca 2015 r. o
    zmianie ustawy - Kodeks pracy oraz niektórych innych ustaw
    http://www.dziennikustaw.gov.pl/du/2015/1220/1

    >Czy, a jeśli tak, to jaka PRZERWA między kolejnymi z 2
    >lub 3 umów może spowodować, że ten limit 33 miesięcy
    >nie będzie obowiązywać?
    Nie.

    >Chodzi o umowy między tymi samymi stronami, na tym
    >samym lub podobnym stanowisku.
    Stanowisko nie ma znaczenia. Liczą się tylko strony umowy.

    >Szukam przepisu regulującego tę sprawę wprost.
    Kodeks Pracy art 25^1 (zmiany na podstawie w/w ustawy o zmianie
    ustawy).

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 3. Data: 2016-08-26 11:50:21
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    WAM pisze:

> [...]
    > 2016 stosuje się przepisy art 14 ustawy z dnia 25 czerwca 2015 r. o
    > zmianie ustawy - Kodeks pracy oraz niektórych innych ustaw

    Ja bym bym powiedział że jest. Jak w 33 miesięcy do tyło nie ma 3 umów
    to można, jak są to czekamy do momentu aż ta najstarsza zniknie za
    horyzontem zdarzeń 33 miesięcy.