  • 101. Data: 2016-09-02 07:15:32
    Temat: Re: komornicy kradna dane
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.09.2016 o 05:05, Liwiusz pisze:

    > Takie, że działania komornika ocenia się wg przepisów, a nie wg gospoś.

    Przypomnę tylko o co pytałeś.

    ""Oto znakomita część komorników w ramach tej współpracy wysyła do
    dłużników pisma na oficjalnym papierze firmowym z wezwaniem do zapłaty
    długu firmie windykacyjnej. Z pominięciem sądu i postępowania, w którym
    ewentualny dłużnik mógłby dochodzić swoich praw. Tu kluczowa jest
    pieczęć kancelarii komorniczej, koperta oraz nazwisko komornika."

    Po tym przestałem czytać ten stek bzdur.

    Niech ktoś mi pokaże takie "prywatne" pismo komornika."

    Dostałeś - no to w czym teraz widzisz problem?

    Shrek

  • 102. Data: 2016-09-02 11:51:40
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Takie, że działania komornika ocenia się wg przepisów, a nie wg gospoś.

    W sensie odpowiedzialności według prawa karnego? TAK.
    W sensie czy to banda wrednych synów do powieszenia za [...]? NIE.

    Przepisy się zmieniają co trochę. Teraz komornicy wypracowują sobie
    jaka będzie kolejna zmiana.

    --
    A. Filip
    Jeden dom dobrze ogrzany i zaopatrzony wzbudza zazdrość mieszkańców

  • 103. Data: 2016-09-02 11:53:40
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    >
    > Po tym przestałem czytać ten stek bzdur.
    >
    > Niech ktoś mi pokaże takie "prywatne" pismo komornika."
    >

    > Dostałeś - no to w czym teraz widzisz problem?

    W tym że jakiś wredny typ spod ciemnej gwiazdy spełnił jego własną prośbę? :-)

    --
    A. Filip
    Lepsze jest wrogiem dobrego. (Przysłowie polskie)

  • 104. Data: 2016-09-02 18:20:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 2 Sep 2016 05:05:21 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Takie, że działania komornika ocenia się wg przepisów, a nie wg
    gospoś.

    Chłopie, na prawde potrafisz.poprawić humor. Te swoje odpowiedzi sam
    wymyślasz czy ktoś Ci popowiada? :) Na prawdę trzeba mieć talent,
    szacun.

    --
    Marek

  • 105. Data: 2016-09-04 20:18:45
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik"

    onosz5.jpg wskazuje,

> [...]
    > założenie, a później z niego wywodzi błędny wniosek. Ustawa wskazana w
    > piśmie przewodnim komornika wyraźnie dopuszcza zlecenie komornikowi
    > doręczenia korespondencji. Podejrzewam, że ustawodawca miał na myśli
    > zupełnie inną korespondencję, niż jakieś listy windykatorów, tym nie
    > mniej nie widzę w ustawie takiego zakazu. A zatem po prostu komornik
    > dostaje zlecenie i tyle.
    > ---
    > No nie. Ustawa musi najpierw dopuszczać. A dopuszcza w postępowaniu
    > sądowym i egzekucyjnym. Tyle że takiego postępowania póki co nie ma.

    Z czego wywodzisz takie stanowisko. Tam mowa o protestach,
    zawiadomieniach itp.
    ---
    Czyli w postępowaniu. No i to dopuszcza.