eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Przestępcze ZANIŻANIE liczby uczestników Przystanku Woodstock - zawiadomienie złożono w lipcu 2015, zbadanie ruszy DOPIERO teraz

  • 1. Data: 2016-08-26 17:23:50
    Temat: Przestępcze ZANIŻANIE liczby uczestników Przystanku Woodstock - zawiadomienie złożono w lipcu 2015, zbadanie ruszy DOPIERO teraz
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Prokuratura-z
    ajmuje-sie-organizacja-Przystankow-Woodstock-Doniesi
    enie-zlozyl-Piotr-Wielgucki,wid,18481589,wiadomosc.h
    tml
> [...]
    > [...]
    > Prokurator Witkowski wyjaśnił, że zawiadomienie w tej sprawie wpłynęło
    > początkowo do Prokuratury Rejonowej w Słubicach, w lipcu 2015 roku. Po
    > postępowaniu sprawdzającym prokuratura ta odmówiła wszczęcia
    > śledztwa. Zostało złożone zażalenie od tej decyzji, które początkowo
    > zostało odrzucone. W końcu jednak, po analizie prawnej Prokuratura
    > Regionalna w Szczecinie zdecydowała, że należy kontynuować sprawę, która
    > najpierw została przekazana Prokuraturze Rejonowej w Gorzowie
    > Wielkopolskim, a następnie Prokuraturze Okręgowej. [...]

    Prokuratura pod rządami PO to co innego niż prokuratura pod rządami PiS,
    nieprawdaż?

    --
    A. Filip
    Błogosławiony, kto znając swoją siłę, nie krzywdzi innych.

  • 2. Data: 2016-08-26 18:19:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26-08-16 o 17:23, A. Filip pisze:
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Prokuratura-z
    ajmuje-sie-organizacja-Przystankow-Woodstock-Doniesi
    enie-zlozyl-Piotr-Wielgucki,wid,18481589,wiadomosc.h
    tml

    Na podstawie artykułu trudno coś konstruktywnego powiedzieć, ale obawiam
    się, że zawiadamiający po prostu nie rozumie podstawowych terminów i z
    tego problem. Zabezpieczenie imprezy masowej konstruuje się na
    maksymalną ilość przebywających na jej terenie osób - ale
    jednocześnie.Jak impreza trwa kilka dni, to tego się nie sumuje, bo to
    nie ma sensu.

    Informacja o tysiącu niewybuchów wydobywanych co roku jest po prostu
    nieprawdopodobna. Przecież oni co roku to w tym samym miejscu robili.
    Rozumiem pierwszy raz. Może faktycznie trafili na pole minowe. No ale po
    rozminowaniu,to niby skąd by się tam brały te kolejne "bomby"?
    Podrzucano je na nowo?

    No i wykazanie związku zgonu 4 osób z jakimikolwiek nieprawidłowościami
    w sposób procesowy wydaje mi się skrajnie nieprawdopodobne w takim
    przypadku.

  • 3. Data: 2016-08-26 19:18:38
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
> [...]
    >
    > No i wykazanie związku zgonu 4 osób z jakimikolwiek nieprawidłowościami
    > w sposób procesowy wydaje mi się skrajnie nieprawdopodobne w takim

    _Na razie_ mówimy o sprawdzeniu przez prokuraturę bez "odrzucenia
    doniesienia z miejsca". Jeśli prokuratury to doniesienie odrzucały, NIK
    przystanek miał dwa razy sprawdzać to znalezienie _oczywistych_ naruszeń
    prawa będzie oskarżeniem prokuratury (pod rządami PO).

    Ja widzę ostrzeżenie dla prokuratorów i urzędasów że ich działania będą
    podlegać ocenie pod kolejnymi rządami. Działania pod rządami PO będą
    oceniane pod rządami PiS, działania pod rządami PiS będą oceniane pod
    rządami Następnej Partii.

    --
    A. Filip
    Generał w polu nie słucha cesarza. (Przysłowie chińskie)

  • 4. Data: 2016-08-26 21:20:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26-08-16 o 19:18, A. Filip pisze:

> [...]
    > przystanek miał dwa razy sprawdzać to znalezienie _oczywistych_ naruszeń
    > prawa będzie oskarżeniem prokuratury (pod rządami PO).

    Obawiam się, że nie za bardzo rozumiem, co masz na myśli. Podejrzewam
    jakąś literówkę i nawet próbowałem wymyślić, ale nic sensownego mi nie
    wychodzi. Mógłbyś tę myśl rozwinąć?

> [...]
    > podlegać ocenie pod kolejnymi rządami. Działania pod rządami PO będą
    > oceniane pod rządami PiS, działania pod rządami PiS będą oceniane pod

    Byle nie kierowali się polityką, to niczego złego w tym nie widzę.

  • 5. Data: 2016-08-26 21:53:24
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Obawiam się, że nie za bardzo rozumiem, co masz na myśli. Podejrzewam
    > jakąś literówkę i nawet próbowałem wymyślić, ale nic sensownego mi nie
    > wychodzi. Mógłbyś tę myśl rozwinąć?

    On to złożył/doniósł w lipcu 2015 (za rządów PO). Dotąd prokuratura
    odmawiała w ogóle "rozpoczęcia postępowania/śledztwa".
    *Jeśli* teraz prokuratura rozpocznie dochodzenie i znajdzie (bez
    naciągania) "więcej niż duperele" to jak będą wyglądać tamte odmowy?

    > Byle nie kierowali się polityką, to niczego złego w tym nie widzę.

    Jak wierzysz że w ogóle nie będą kierowali się polityką to masz wiarę
    godną świętego (całkowicie nierealistyczne oczekiwania) ;-)

    --
    A. Filip
    Każde gówno źle pachnie. (Przysłowie polskie)