  • 1. Data: 2005-03-18 19:14:55
    Temat: komentarz do ustawy
    Od: "@(bez)_tego)terramail.pl" <""somek\"@(bez)_tego)terramail.pl">

    Witam!

    Gdzie mozna znalezc komentarz do zmiany ustawy tresci art. 186 zn dn 17
    grudnia 1978r. zmiana w dn 17.01.2000 (Dz. U. Nr 2 poz. 26)

  • 2. Data: 2005-03-18 19:28:05
    Temat: Re: komentarz do ustawy
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Uzytkownik "@(bez)_tego)terramail.pl" <""somek\"@(bez)_tego)terramail.pl">
    napisal w wiadomosci news:d1f9bu$p01$1@news.dialog.net.pl...
    > Witam!
    >
    > Gdzie mozna znalezc komentarz do zmiany ustawy tresci art. 186 zn dn 17
    > grudnia 1978r. zmiana w dn 17.01.2000 (Dz. U. Nr 2 poz. 26)

    A co to za ustawa? Ja bym sprobowal w Lexie.

  • 3. Data: 2005-03-18 19:33:29
    Od: "@(bez)_tego)terramail.pl" <""somek\"@(bez)_tego)terramail.pl">

    Użytkownik Heming napisał:
    > A co to za ustawa? Ja bym sprobowal w Lexie.

    Ustawa o emeryturach i rentach z FUS - wczesniejsza emerytura z tytulu
    opieki nad dzieckiem wymagajacym stalej opieki dotyczaca osob urodzonych
    po dniu 31 grudnia 1948

  • 4. Data: 2005-03-18 19:50:23
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "@(bez)_tego)terramail.pl" <""somek\"@(bez)_tego)terramail.pl">
    napisał w wiadomości news:d1faep$pr0$1@news.dialog.net.pl...

    > Ustawa o emeryturach i rentach z FUS - wczesniejsza emerytura z tytulu
    > opieki nad dzieckiem wymagajacym stalej opieki dotyczaca osob urodzonych
    > po dniu 31 grudnia 1948

    W googlach wygrzebalem, ze ten art. zostal uznany za niekonstytucyjny:
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2000/0026.htm

  • 5. Data: 2005-03-18 19:54:12
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > W googlach wygrzebalem, ze ten art. zostal uznany za niekonstytucyjny:
    > http://www.abc.com.pl/serwis/du/2000/0026.htm

    czyli z tego wynika, ze Dz. U. Nr 2 poz. 26 to nie jest zmiana tylko wyrok
    TK uchylajacy ten art.

  • 6. Data: 2005-03-18 19:57:31
    Od: "@(bez)_tego)terramail.pl" <""somek\"@(bez)_tego)terramail.pl">

    Użytkownik Heming napisał:

    > czyli z tego wynika, ze Dz. U. Nr 2 poz. 26 to nie jest zmiana tylko wyrok
    > TK uchylajacy ten art.

    Tak, ustawie rowniez znalazlem ale chodzi mi o komentarz do tej ustawy...

  • 7. Data: 2005-03-18 19:59:06
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    <""somek\"@(bez)_tego)terramail.pl">

    > czyli z tego wynika, ze Dz. U. Nr 2 poz. 26 to nie jest zmiana tylko wyrok
    > TK uchylajacy ten art.

    Jeszcze mi to google wypluly: http://tiny.pl/h7qr
    Opinia prawna odnosnie wniosku RPO o uchylenie tego artykulu.