  • 1. Data: 2005-03-18 20:10:12
    Temat: Re: mandat
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Ysmay wrote:
> [...]
    > tylko ze dostałem go w innym mieście (w innym województwie) , bo nie
    > wiedzialem ze trzeba płacić na tejh ulicy :( Spisali tablice i zostawili
    > świstek za wycieraczką (na 50 zł). Słyszałem ze jak jestem z innego
    > województwa to nie ściągnom ze mnie tego mandatu , bo muszą zapłacić za moje
    > wydanie moich danych .. Czy to prawda ?? jeszcze jedno : na wezwaniu jest
    > napisane ze moge zapłacić przelewem i jezeli to zrobie w ciągu 4 dni od
    > wystawienia mandatu to zapłace tylko 25 zł .. Liczy sie data zaksięgowania
    > wpłaty ?? A co jak przelew bedzie szedł 2 dni , a ja go wyśle w ostatni

    A uważasz, że nie powinieneś?

  • 3. Data: 2005-03-18 20:17:12
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > A uważasz, że nie powinieneś?

    Ogolnie mowiac to sprawa placenia za jakies swistki wystawione przez
    parkingowych (przypuszczam, ze z taka sytucja mamy tutaj miejsce) jest mocno
    kontrowersyjna.

  • 4. Data: 2005-03-18 20:20:28
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Ysmay wrote:

    > A skąd moglem widziec ze ta ulica tez jest w strefie płatnego parkowania ??
    A kto ma za ciebie patrzeć na znaki drogowe.

    > A co jakbym nie znalazł mandatu za wycieraczką , bo ktoś by mi go wyciągnął
    > ??

    Dostaniesz drugi do domu. Pocztą. Za jakiś czas.
    Potem go sobie sami ściągną w drodze administracyjnej.
    Poczytaj parę postów wcześniej, jak to jednej pani zablokowali 20 tyś na
    koncie.

  • 5. Data: 2005-03-18 20:23:02
    Od: "Ysmay" <y...@p...fmNOSPAM>

  • 6. Data: 2005-03-18 20:30:03
    Od: "Ysmay" <y...@p...fmNOSPAM>

    > Dostaniesz drugi do domu. Pocztą. Za jakiś czas.

    A skąd wezmą mój adres ?? Słyszałem ze muszą zapłacić 35 zł za jego wydanie

  • 7. Data: 2005-03-18 20:32:41
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Dostaniesz drugi do domu. Pocztą. Za jakiś czas.
    > Potem go sobie sami ściągną w drodze administracyjnej.
    > Poczytaj parę postów wcześniej, jak to jednej pani zablokowali 20 tyś na
    > koncie.

    ale nie na tej grupie :-)

    P.

  • 8. Data: 2005-03-18 20:44:29
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Ysmay wrote:

    > A skąd wezmą mój adres ?? Słyszałem ze muszą zapłacić 35 zł za jego wydanie

    Weź nie zadawań takich naiwnych pytań.
    Doliczą sobie do twojego mandatu. Znaczek pocztowy również. Razem z
    odsetkami.

  • 9. Data: 2005-03-18 22:54:27
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 18 Mar 2005 21:10:43 +0100, Ysmay naskrobał(a):

> [...]
    > tylko ze dostałem go w innym mieście (w innym województwie) , bo nie
    > wiedzialem ze trzeba płacić na tejh ulicy :( Spisali tablice i zostawili

    czyli nie ty a właśnie auto otrzymało mandat które za cholere nie ma
    osobowości prawnej.

    > Słyszałem ze jak jestem z innego
    > województwa to nie ściągnom ze mnie tego mandatu , bo muszą zapłacić za moje
    > wydanie moich danych .. Czy to prawda ??

    nie bardzo

> [...]
    > wystawienia mandatu to zapłace tylko 25 zł .. Liczy sie data zaksięgowania

    wpływu na konto.

    > A co jak przelew bedzie szedł 2 dni , a ja go wyśle w ostatni
    > dzień ?? ogólnie : Płacić ??

    jeżeli czujesz się poszkodowany to odwołaj się do SKO.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org