  • 21. Data: 2006-04-09 17:37:40
    Temat: Re: kolejna wygrana z fotoradarem
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał:

    >To się syna przesłucha jako świadka i już jest mamy winnego.
    Zgadza się, ale nie o tym była mowa.

    > A że nie musi obciążać osoby bliskiej to koniec tematu?
    Nie dotyczy wykroczeń, więc jednak nie koniec.

    --
    Artur Golański

  • 22. Data: 2006-04-10 07:09:27
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Artur Golanski napisał(a):
    > Nie dotyczy wykroczeń, więc jednak nie koniec.

    wskazuje brata, ten się nie przyznaje (a zdjęcie nieczytelne)
    co dalej? :)

    KG

  • 23. Data: 2006-04-10 13:25:29
    Od: h...@p...onet.pl

    Ciekawie to będzie wówczas gdy dwie osoby przyznają się że prowadziły?

  • 24. Data: 2006-04-10 14:06:07
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    h...@p...onet.pl napisał:

    >Ciekawie to będzie wówczas gdy dwie osoby przyznają się że prowadziły?
    Najpierw zadaj sobie pytanie: po co policjant mialby wzywać
    (odpytywać) kolejnego kierowcę, gdy jeden już się do winy przyznał !

    --
    Artur Golański

  • 25. Data: 2006-04-10 14:06:08
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    kam <#k...@w...pl#> napisał:

    >wskazuje brata, ten się nie przyznaje (a zdjęcie nieczytelne)
    >co dalej? :)
    Wskazał. Problem policjanta (sądu), aby ustalić kto kłamie (czy
    powierzył bratu, czy też nie).
    A jeśli zdjecie jest nieczytelne, to ja na miejscu policjanta/sądu
    umorzyłbym postępowanie.

    --
    Artur Golański

  • 26. Data: 2006-04-10 15:16:18
    Od: h...@p...onet.pl

    > Najpierw zadaj sobie pytanie: po co policjant mialby wzywać
    > (odpytywać) kolejnego kierowcę, gdy jeden już się do winy przyznał !

    Przypadek z życia.
    Dwoje misiów wracało z "disco" samochodem, który "zahaczył" o prawidłowo
    poruszającego sie poboczem pieszego, który następnie wylądował w szpitalu.
    Osoby znajdujące sie wewnątrz pojazdu nie odniosły żadnych obrażeń na podstawie
    których można by było ustalić kierowcę - mała prędkośc pojazdu.
    Oboje szli w zaparte że prowadzili.

    Jak myślisz, jaki zapadł wyrok?
    .

  • 27. Data: 2006-04-10 16:09:25
    Od: "Kompaner" <k...@w...pl>

    > Jak myślisz, jaki zapadł wyrok?
    > .
    Witam!
    Uniewinnieni.
    Kompaner

  • 28. Data: 2006-04-10 16:26:44
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    h...@p...onet.pl napisał:

    >Przypadek z życia.
    Ale my rozważamy konktretny przypadek.

    >Oboje szli w zaparte że prowadzili.
    Co innego jest wykroczenie, a co innego przestępstwo.
    W tej konkretnej sytuacji oboje byli w pojeździe oboj byli
    przesłuchiwani, nie ma zdjęć itd, itd.

    >Jak myślisz, jaki zapadł wyrok?
    Skoro policjanci nie zebrali wystarczających dowodów, nie ustalono
    winnego (w tej sytuacji). Wyrok jest oczywisty.

    --
    Artur Golański

  • 29. Data: 2006-04-13 12:39:03
    Od: Art <s...@w...com>

    > czyli jak ci zadadza pytanie "kto mogl jechac" to sie nie wyslizgasz :)

    Zawsze można bezczelniej:
    http://img133.imageshack.us/my.php?image=dsc27849co.
    jpg
    Było?