  • 1. Data: 2006-04-07 04:33:38
    Temat: kolejna wygrana z fotoradarem
    Od: "yarek" <y...@g...pl>

    http://miasta.gazeta.pl/plock/1,35681,3265907.html

    kiedys toczyla sie dyskusja na forum, - w uproszczeniu dotyczyla tego, czy
    nie wskazujac kto kierowal pojazdem - bedzie sie ponosilo odpowiedzialnosc.
    dla tych, ktorzy byli zwolennikami karania zawsze, bez wzgeldu na
    rgumenty -powyzszy wyrok. moze kiedys sami skorzystaja:-))
    pozdr

  • 2. Data: 2006-04-07 07:43:45
    Temat: Re: kolejna wygrana z fotoradarem
    Od: PROND <m...@n...pl>

    yarek napisał(a):
> [...]
    > dla tych, ktorzy byli zwolennikami karania zawsze, bez wzgeldu na
    > rgumenty -powyzszy wyrok. moze kiedys sami skorzystaja:-))

    zauwaz, ze cytowany wyrok stwierdza: "policja ograniczyła się tylko do
    jednego pytania: "Kto jechał tym samochodem", a nie: "Kto mógł jechać
    tym samochodem". - W ocenie sądu pytanie było istotne, bowiem, o ile
    obwiniony konkretnie wskazałby z imienia i nazwiska osoby, to wówczas
    policja winna przeprowadzić stosowne czynności zmierzające do ustalenia
    kierowcy - czytamy w uzasadnieniu."

    czyli jak ci zadadza pytanie "kto mogl jechac" to sie nie wyslizgasz :)

  • 3. Data: 2006-04-07 08:08:21
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > czyli jak ci zadadza pytanie "kto mogl jechac" to sie nie wyslizgasz :)

    IMHO, żeby kierowca miał obowiązek wskazania sprawcy, to musiałby być
    również obowiązek prowadzenia rejestrów jazd.

    Co w przypadku, gdy:
    - kluczyki i dowód rejestracyjny leża na stole i kazdy z rodziny może sobie
    korzystać
    - kierowca wskazuje domowników A i B
    - domownik A mówi, że to nie on, i domownik B mówi, że to nie on
    ?

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 4. Data: 2006-04-07 08:36:49
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Lukasz wrote:

> [...]
    > korzystać
    > - kierowca wskazuje domowników A i B
    > - domownik A mówi, że to nie on, i domownik B mówi, że to nie on

    Policja prowadzi sledztwo, czy to A czy B a moze jeszcze ktos inny.

    ________________
    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f

  • 5. Data: 2006-04-07 08:55:02
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Policja prowadzi sledztwo, czy to A czy B a moze jeszcze ktos inny.

    No tak, ale jeśli A i B się wyprą, to co zrobi policja?

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 6. Data: 2006-04-07 09:08:43
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 4/7/2006 10:36 AM, Hikikomori San wrote:

    > Policja prowadzi sledztwo, czy to A czy B a moze jeszcze ktos inny.

    I dojdzie do paradoksu, że trzeba będzie mieć alibi na czas użytkowania
    przez kogoś samochodu. Chore. Niedługo chyba faktycznie trzeba będzie
    prowadzić "pamiętnik" z dokładnymi datami i godzinami, żeby wiedzieć, co
    się robiło miesiąc temu, o godzinie tej i tej oraz gdzie się było w
    danej chwili.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 7. Data: 2006-04-07 09:13:06
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > I dojdzie do paradoksu, że trzeba będzie mieć alibi na czas użytkowania
    > przez kogoś samochodu. Chore.

    No ale jak A i B nie będa mieli alibi? To przecież rodzina i będą tak
    zeznawać, zeby żaden nie zapłacił. Przeciez policja nie podzieli mandatu na
    pół, ani nie wystawi dwóch, bo wtedy jedna z osób z zasady byłaby
    niesłusznie ukarana.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 8. Data: 2006-04-07 10:41:11
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > No tak, ale jeśli A i B się wyprą, to co zrobi policja?

    Gorzej, jak domownik A i B pokloca sie, ze "to na pewno ja
    prowadzilem(-am)!!!" ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 9. Data: 2006-04-07 10:42:08
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Lukasz wrote:

    > No ale jak A i B nie będa mieli alibi? To przecież rodzina i będą tak
    > zeznawać, zeby żaden nie zapłacił.

    Ale moze im si enie udac i jeszcze dostana kare za probe oszustwa organu
    ;)

  • 10. Data: 2006-04-07 11:10:49
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Gorzej, jak domownik A i B pokloca sie, ze "to na pewno ja
    > prowadzilem(-am)!!!" ;-)

    I do tego B powie,ze nie ma prawa jazdy...

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"