  • 1. Data: 2006-04-06 20:38:56
    Temat: Czy nie moge wyrzucic wynajmujacego ?
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    Witam
    Mam teoretyczne pytanie : w jakiej sytuacji (oczywsicie nie liczac jakis
    nietypowych zapisow w umowie) moge miec problem z wyrzuceniem czy tez
    zakonczneim najmu mieszkania z osoba prywatna ?
    Bo np slyszalem, ze jak bedzie kobieta w ciazy to nie wolno jej na bruk
    wywalic itp. Sa jakies takie luki ?

    Fantom
    ps. chce wynajac mieszkanei, ale nie chce sie naciac na jakis cwaniaczkow co
    mi ta siada, nie beda placic a ja nie bede nic mogl im zrobic

  • 2. Data: 2006-04-06 21:14:24
    Temat: Re: Czy nie moge wyrzucic wynajmujacego ?
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > ps. chce wynajac mieszkanei, ale nie chce sie naciac na jakis cwaniaczkow co
    > mi ta siada, nie beda placic a ja nie bede nic mogl im zrobic

    Nie masz szans ... albo ryzyko, albo niech stoi puste. Podziekuj naszej
    "władzy".

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-04-07 05:03:22
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > Nie masz szans ... albo ryzyko, albo niech stoi puste. Podziekuj naszej
    > "władzy".

    A w jakich wypadkach nie mam szans ? Mozesz podac jakis przyklad ?

    Fantom

  • 4. Data: 2006-04-07 07:24:50
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > cwaniaczkow co

    > A w jakich wypadkach nie mam szans ? Mozesz podac jakis przyklad ?

    USTAWA z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym
    zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego ze szczegolnym uwzgl art. 14

    pozdrawaim

  • 5. Data: 2006-04-07 11:51:46
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Fantom wrote:
    > cwaniaczkow co
    >
    > A w jakich wypadkach nie mam szans ? Mozesz podac jakis przyklad ?

    w każdym.
    Od wyrzucania wynajmującego jest sąd i komronik niezależnie od sytuacji.
    Powodzenia.

  • 6. Data: 2006-04-07 12:21:38
    Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisał(a):

    > Od wyrzucania wynajmującego jest sąd i komronik niezależnie od sytuacji.
    > Powodzenia.

    od niemożności wywalenia zaciążonej kobiety uchroni wynajem jedynie facetowi.

    Wyrzucenie innego cwaniaczka to chyba niestety kwestia "bycia lepszym
    cwaniaczkiem" lub posiadaia innych argumentów ;-/

    zdrowki
    hania

  • 7. Data: 2006-04-07 22:18:39
    Od: "Piciuf" <p...@p...onet.pl>

    "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > od niemożności wywalenia zaciążonej kobiety uchroni wynajem jedynie
    > facetowi.

    Jak najbardziej można wypowiedzieć umowę kobiecie w ciąży.
    Ten temat był już poruszany kilka tygodni temu.
    Szukaj "najem okazjonalny"

  • 8. Data: 2006-04-07 23:06:53
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Hania wrote:

    > od niemożności wywalenia zaciążonej kobiety uchroni wynajem jedynie facetowi.

    O ile sobie nie przygrucha jakieś.

    > Wyrzucenie innego cwaniaczka to chyba niestety kwestia "bycia lepszym
    > cwaniaczkiem" lub posiadaia innych argumentów ;-/

    żeby wyrzucony cwaniaczek nie poszedł do sądu, bo wyrzucjący cwaniaczek
    długo jeszcze będzie to wspominał.

  • 9. Data: 2006-04-08 00:07:07
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 07.04.2006 Fantom <s...@S...poczta.onet.pl> napisał/a:
    > cwaniaczkow co

    > A w jakich wypadkach nie mam szans ? Mozesz podac jakis przyklad ?

    Praktycznie w większości wypadków nie masz szans aby zrobić to
    jednocześnie i szybko i zgodnie z prawem. Jak się wynajmujący uprze to
    nawet wobec oczywistego braku prawa do lokalu sprawa będzie szła via sąd i
    komornika, czyli pewnie z jakiś rok minimum, o ile w ogóle komornik
    będzie skuteczny, bo niektórzy najemcy nie podlegają egzekucji. A potem i
    owszem, możesz sobie dochodzić nabitych w ten sposób kosztów najmu od
    takiego lokatora. Oczywiście też sądownie i z komornikiem. A jeszcze potem
    okaże się komornik nie może nic od nich uzyskać bo np. nie posiadają
    majatku.

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2006-04-08 08:39:14
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

> [...]
    co
    > mi ta siada, nie beda placic a ja nie bede nic mogl im zrobic

    Czyli widze, ze to moze byc problem. A gdybym pominal w takim razie
    'legalna' umowe i podpisla ja w jednym egzemplarzu ? Tylko dla sibie, a
    najemca nie mial by zadnego papierka ? To w kazdym momencie moge np
    powiedziec na policji ze ktos mi sie wlamal i przejal mieszkanie ?

    Fantom