  • 1. Data: 2006-04-06 21:24:27
    Temat: Jak zlokalizowac firme
    Od: s...@w...pl

    Witam.
    W jaki sposob moge ustalic aktualny adres firmy (os. fiz.)?
    Do jakiego urzedu wystapic o te dane?
    Chce gostka pozwac o zaplate, ale nie mam adresu...

    pozdrawiam

    siarra

  • 2. Data: 2006-04-06 23:57:19
    Temat: Re: Jak zlokalizowac firme
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik <s...@w...pl> napisal w wiadomosci
    > Witam.
    > W jaki sposób moge ustalic aktualny adres firmy (os. fiz.)?
    > Do jakiego urzedu wystapic o te dane?
    > Chce gostka pozwac o zaplate, ale nie mam adresu...

    Jesli to jest spólka prawa handlowego, to KRS. Jesli nie, to urzad
    miasta / gminy / dzielnicy wlasciwy dla jego ostatniego znanego Ci
    miejsca zamieszkania. Ale to w odniesieniu do firmy. Jesli to jest
    osoba fizyczna prowadzaca dzialalnosc gospodarcza, to bedziesz musial
    ustalic adres w Centralnym Biurze Adresowym.

    Google juz w 3 linijce wyrzucilo mi adres:
    http://animatek.w.interia.pl/miejsce.html i porady tam zawarte wydaja
    sie calkiem sensowne, wiec nie bede przepisywal.

  • 3. Data: 2006-04-07 06:51:45
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> dosc niespodziewanie
    napisal(a):

    1
    >to urzad
    > miasta / gminy / dzielnicy wlasciwy dla jego ostatniego znanego Ci
    > miejsca zamieszkania. Ale to w odniesieniu do firmy.

    2.
    Jesli to jest
    > osoba fizyczna prowadzaca dzialalnosc gospodarcza, to bedziesz musial
    > ustalic adres w Centralnym Biurze Adresowym.

    Móglbys wyjasnic, jak rozumiesz róznice miedzy 1 i 2?
    Chyba, ze masz na mysli os fiz. prowadzaca dzialalnosc, pomimo braku
    zarejestrowania w ewidencji?

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    "kiedy zazywam zen-szen, to pamietam, gdzie polozylem Viagre"

  • 4. Data: 2006-04-07 07:30:52
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Roman Rumpel wrote:

    > Móglbys wyjasnic, jak rozumiesz róznice miedzy 1 i 2?
    > Chyba, ze masz na mysli os fiz. prowadzaca dzialalnosc, pomimo braku
    > zarejestrowania w ewidencji?

    Dzialalnosc Gospodarcza to nie osoba prawna tylko fizyczna. Tak wiec
    kazda zarejestrowana DG to dalej osoba fizyczna.

    ________________
    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f

  • 5. Data: 2006-04-07 12:28:33
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Hikikomori San <h...@g...pl> dosć niespodziewanie
    napisał(a):

    > Dzialalnosc Gospodarcza to nie osoba prawna tylko fizyczna. Tak wiec
    > kazda zarejestrowana DG to dalej osoba fizyczna.

    To jet elementarne Watsonie

    Dlaczego jednak Robert ( którego wypowiedzi cenię) wprowadził rozróżnienie
    pomiędzy osobą mającą firmę ( której można szukać w ewidencji) a osobą
    prowadzącą działalność - którą trzeba szukać w CBA?

    Hint - ososbę fizyczną prowadząca DG i wpisaną do ewidencji, moim zdaniem
    najszybciej znaleźć można w ewidencji właśnie.

    Zwłaszcza, ze autor watku o adres działalnosci pytał.

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 6. Data: 2006-04-07 20:03:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Roman Rumpel [###romane@screwspam,gazeta.pl.###] napisał:

    Twoja uwaga jest celna pod warunkiem, ze po pierwsze osoba dopełni
    obowiązku korekty treści wpisu, a po drugie że ma taki obowiązek. Od
    czasu do czasu niektóre osoby przykładowo przestają działalność
    prowadzić. Z różnych powodów, chwilowo nieistotne jakich. Ale przecież
    nie zwalnia ich to ze zobowiązań cywilnoprawnych z okresu, gdy taką
    działalność prowadziły. Wówczas jednak nie mają obowiązku
    aktualizowania danych w wykreślonym wpisie i zostaje CBA. Co więcej
    CBA zostaje, gdy pomimo obowiązku wpisu o adresie nie zaktualizowano.