  • 51. Data: 2005-06-29 18:19:35
    Temat: Re: kojec dla psa przy płocie
    Od: "User of Internet" <u...@n...pl>

    chroń nasz boże od prawników pokroju Jotte

  • 52. Data: 2005-06-29 18:28:36
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 29 cze o godzinie 17:21, na pl.soc.prawo, czubcia napisał(a):

    > Podłub w prawie budowlanym. Zgodnie z nim sąsiad nie może wybudować nic bez
    > Twojej zgody w odległości X cm od wspólnego płotu czy wspólnej granicy
    > działki.. Niestety nie pamiętam juz podawanej odległości.

    Ekhmm...
    Potrafisz powiedzieć po czym wnosisz że ich *wspólny* płot posadowiony jest
    na miedzy?
    A może ten płot stoi na terenie nieruchomości owego właściciela psa?
    Zbyt dalece wybiegasz - nie znając tych zagadnień - nie sądzisz?

    > Po mojemu to sąsiad powinien wykazać się starannością by ten pies nie
    > stanowił zagrożenia. Najwyraźniej tego nie czyni.

    A w jaki sposób stanowi zagrożenie?
    Do licha jasnego - czy ci ludzie już do końca pogłupieli?
    Jest w ogrodzie pies - to żle ????
    Jest na terenie nieruchomości właściciela - żądnemu gnojowi czy komukolwiek
    - wkładać tam łapy!!!!
    Wkładasz swoje łapska komuś do otwartego okna na parterze? A może do
    kuchni? A gdybyś tymi łapskami dosięgnął garnka z gotująca sie zupą i sie
    poparzył - to pójdziesz z ryjem do ..... właściciela tego garnka?

    Co za popaprańcy - dzizas kraj.

    ...wnxv xenw gnpl greebelfpv...

    --
    ......... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 53. Data: 2005-06-29 18:58:52
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:d9uoub$ppi$1@nemesis.news.tpi.pl User of Internet
    <u...@n...pl> pisze:

    > chroń nasz boże od prawników pokroju Jotte
    No i co? Bozia wysłuchał? Po coś to w ogóle napisał? A od Ciebie kto ma
    chronić? Posiadasz jakąś wiedzę z zakresu prawa?

    --
    Jotte

  • 54. Data: 2005-06-29 19:12:46
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Wed, 29 Jun 2005 18:17:44 +0000 (UTC), poreba
    <news:Xns9684CC619FDB6dmicfgpolboxcom@10.7.19.101> napisał(a):

    > Dajesz gwarancję? Jaka suma gwarancyjna?

    Gwarancji nie daję. Mogę tylko napisać, że mnie żaden pies nie ugryzie (
    chyba, że wściekły).

    --
    Kaja

  • 55. Data: 2005-06-29 19:15:57
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Wed, 29 Jun 2005 20:15:45 +0200, Dulek
    <news:d9uog6$upe$1@news.dialog.net.pl> napisał(a):

    > Albo jakby mu skarpety kielbacha walily na ten przyklad, chapnie w noge.

    LOL

    --
    Kaja

  • 56. Data: 2005-06-29 19:46:54
    Od: "czubcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Ch." napisał w wiadomości

> [...]
    > A może ten płot stoi na terenie nieruchomości owego właściciela psa?
    > Zbyt dalece wybiegasz - nie znając tych zagadnień - nie sądzisz?

    Owszem tak założyłem. Jeśli tak nie jest, to co najwyżej nie mozna
    powiedzieć że, właściciel psa dokleił się do wspólnego płotu z kojcem.

    Nie mów mi tylko że właściciel psa postawił kojec przyklejony do płota w
    odpowiedniej odległości od granicy działki. To by oznaczało że jego płot
    stoi głęboko na jego działce. To by oznaczało dużą stratę cennego gruntu na
    którą nikt sobie pozwolić nie może. Jak żyję takiego rozwiazania nie
    widziałem.

    > Jest w ogrodzie pies - to żle ????

    bardzo dobrze

> [...]
    > kuchni? A gdybyś tymi łapskami dosięgnął garnka z gotująca sie zupą i sie
    > poparzył - to pójdziesz z ryjem do ..... właściciela tego garnka?

    Odróżnij proszę wchodzenie do kuchni czy wsadzanie łap do garnka przez
    dorosłego człowieka a choćby złapanie za siatke tego ogrodzenia przez
    dziecko. To dwie różne przypadki.

    Gdyby w Twój sposób rozumować to każdy właściciel posesji taki płotek mógł
    podłączyć pod wysokie napięcie, lub czujnik dotyku detonujący bombę. Co za
    różnica czy to pies odgryzie rękę czy to wysokie napięcie Ci je spali czy
    bomba urwie. Bo "żadnemu gnojowi czy komukolwiek" dotykać jego płota.

    czujesz tę delikatną różnicę miedzy wejściem na czyjąś posesje a dotknięciem
    płota czy chęcią pogłaskania pieska przez dziecko?

    pozdrowienia
    czubcia

  • 57. Data: 2005-06-29 20:57:13
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Kaja wrote:

    > Gwarancji nie daję. Mogę tylko napisać, że mnie żaden pies nie ugryzie (
    > chyba, że wściekły).

    Zapraszam;-)

    Wscieklizny nie ma, gryzie wszystko. Trenera na szkoleiu też.

    Chętnym proponuje zakłady ;-) stawiam na psa 100:1

    MZ

  • 58. Data: 2005-06-29 21:01:19
    Temat: Re: kojec dla psa przy p?ocie
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Grzesiex wrote:

    > chyba nie tak dawno skoro twoi te? nie mieli kwalifikacji,

    Zaraz zaczniecie się licytować tóry starszy i kogo rodzice wcześniej...

    Cokolwiek by prawo nie mówiło - trzeba być skrajnie głupim człowiekiem,
    zeby mając świadomośc zagrożenia nie wyeliminować go.

    I tutaj chodzi o najprostsze rozwiązania - jak ta nieszczęsna blacha.
    Ciekawe jak się będziesz czuł, jak dziecko przyjdzie bez ręki.
    Pamiętaj, ze za pogryzienie jest niższa kara niż za szczucie.
    Za dzieciaka odpowiada rodzic.

    MZ

  • 59. Data: 2005-06-29 21:14:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    bur wrote:

    > Wez ty kretynie Lawa oplonkuj sie w koncu sam i bedzie spokoj. Nie masz
    > nerwow na internet, to nie uzywaj komputera. Proste?

    ...twoją matkę, bur-asie ;-> (z pozdrowieniami dla imć Hemingwey'a ;-> )

  • 60. Data: 2005-06-29 23:51:02
    Od: "albert" <a...@w...pl>

> [...]
    dotknięciem
    > płota czy chęcią pogłaskania pieska przez dziecko?

    wystarczy że sąsiad na wszystkich stronach płotu powiesi tabliczkę zły pies
    i finito.