  • 31. Data: 2004-04-20 21:17:20
    Temat: Re: kanary i prosa o szyka odpowiedz
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > no tez tak mi sie wydaje ale ich bylo 3 a ja sam ja kjuz z tramwaju
    > wyszedlem

    Kolejny blad - wszelkie czynnosci zwiazane z kontrola musza sie odbywac w
    pojezdzie. Nie powinienes byl z nimi wysiadac :-)

    pdr
    Olo

  • 32. Data: 2004-04-20 21:38:15
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > a niby dlaczego?

    A po co sobie zawracac glowe?

    pdr
    Olo

  • 33. Data: 2004-04-20 22:23:46
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    > Niby z jakiej racji? Dla mnie jest oczywiste jak 2+2=4, ze jak ujawniam
    > pacjenta z fałszywką to natychmiast dostarczam go na najblizszy komisariat
    > zakładam sprawę z art. 270 KK...

    TY zakładasz? ROTFL, a kim ty jesteś? Sprawę z art. KK to założyć może
    (jeśli już używać tego określenia) prokurator na podstawie materiałów
    zebranych przez służby operacyjne.
    Mania wielkości czy kompleks niższości?

    Jotte

  • 34. Data: 2004-04-20 22:25:07
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    > Znaczy mam rozumiec ze Cie zaatakował? Czemu to > zrobil?

    Bo dzień wceśniej zabrał mi PRAWDZIWĄ legitymację i na bezczela chciał
    zobaczyć moje uprawnienia do ulgi. Powiedziałem mu co i jak (sam mnie
    poznał, bo się starliśmy przy zaborze legitki) i jak chciałem wysiąść to
    mnie chwycił za kołnierz - bo ja wiem może chciał mnie udusić bandzior
    jeden. No i nastąpiła obrona przed bezprawnym atakiem.
    A że mam bilet roczny, to nie będę kupował drugiego normalnego, bo jakiemuś
    debilowi coś się wydaje - legitka była OK. A dzwoniłem do MPK i powiedzieli,
    że legitymacja jest u nich do odbioru - co tak nagle przestała być lewa??

    > Wybacz, ale jako
    > kontroler jakos srednio w to wierze...

    To w końcu zacznij ;-)

    > pdr
    > Olo

    [POZ] Marcin "Pigas" Nadolczak
    Pisząc do mnie na prv zmień UK na PL
    GG # 1403014 <= => gsm 502481155

  • 35. Data: 2004-04-20 23:11:15
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <c643s9$77j$1@inews.gazeta.pl>, kam wrote:
    > a niby dlaczego?

    Taka mentalnosc adresata?

    --
    Marcin

  • 36. Data: 2004-04-20 23:19:35
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk> wrote in message
    > Użytkownik "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > To w końcu zacznij ;-)

    No niestety to prawda.
    Kulturą osobistą to kontrolerzy nie grzeszą i to w wielu przypadkach.
    Jest to efekt połączenia jakieś tam władzy nad pasażerem z nieumiejętnością
    korzystania z niej.
    Zresztą większości ludzi odbija jak dostaną władzę do ręki.
    A teraz z drugiej strony, żeby Olo nie czuł się pokrzywdzony.
    Większość pasażerów, którzy jeżdżą bez biletu nie grzeszą kulturą jeszcze
    bardziej.
    Więc jak już taki biedny "normalny" człowieczek zostanie złapany, to jest
    traktowany w podobny sposób jak większość.
    Zauważcie, że ci którzy rzeczywiście jeżdżą na gapę jakoś sie na kontrolerów
    nie skarżą. Uznają to za swoją wpadkę i dalej jeżdżą na gapę.
    Uważam, że kontrolerzy powinni mieć większe uprawnienia w stosunku do
    gapowicza jeśli chodzi o możliwości zatrzymania go. Uważam też, że gapowicze
    powinni być ostrzej karani w przypadku recydywy.
    Zadziałałby efekt psychologiczny.
    Wpadka może być znacznie bardziej kosztowna (nie mam nic przeciwko
    tygodniowej odsiadce z pracą przymusową). Więcej osób wolałoby nie ryzykować
    i skończyłoby się jeżdżenie na gapę.
    Z drugiej strony nic tak nie podnosi kontrolera na duchu jak widoczny efekty
    jego pracy. Od razu zrobiłby się milszy.

  • 37. Data: 2004-04-21 00:05:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 Apr 2004, Olo Kwasniak wrote:

    >+ > Mysle ze w tej sytuacji dobrze zrobil. Podpisujac uznalby racje
    >+ > kontrolujacego.
    >+
    >+ Bzdura do kwadratu - podpisując uznałby ze odbiera wezwanie. I tyle.
    >+
    >+ > Ponadto ewentualna sprawa trafi do tryby zwyczajnego a nie upominawczego.
    >+
    >+ Trafi dokładnie do takiego samego trybu jak i każda inna.

    ...a ustaliłeś już jak z tą "opłacalnością" czy uznajesz że
    to wsio ryba co za tryb ? ;)
    Bo moje wątpliwości co do sprowadzania powiadamiania pozywanych
    do "dobrych obyczajów" nie ustały :), a wątek wygasł (ale na
    szczęście ? ;] mamy nowy :] !)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 38. Data: 2004-04-21 05:13:24
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy>

    W wiadomości: c64b6b$c7$...@i...gazeta.pl
    użytkownik: *poilkj* napisał(a):

    > Z drugiej strony nic tak nie podnosi kontrolera na duchu jak widoczny
    > efekty jego pracy.

    A że efekty często są mierne, to sami je sztucznie poprawiają.
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 39. Data: 2004-04-21 05:20:35
    Od: AnTi <a...@p...fm.no.spam>

    > Takich rzeczy się mailem nie załatwia, tylko pisemnie za potwierdzeniem
    > odbioru.
    Pisalem ze czekam na odpowiedz w znaczeniu jak maja czynne bo na www nie
    podali godzin ;-)

  • 40. Data: 2004-04-21 05:22:55
    Od: AnTi <a...@p...fm.no.spam>

    > Kolejny blad - wszelkie czynnosci zwiazane z kontrola musza sie odbywac w
    > pojezdzie. Nie powinienes byl z nimi wysiadac :-)

    no trudno, moze bede mial jeszcze kiedys "przyjemnosc" go spotkac :-)