  • 21. Data: 2004-04-20 19:25:32
    Temat: Re: kanary i prosa o szyka odpowiedz
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    news:c63rcr$s9s$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Niby z jakiej racji?

    Jeden - bo bilet nie był podrobiony, więc nawet nie mieli prawa go
    przywłaszczyć sobie - staje się własnością osoby, która go kupiła. A dwa to
    mi kiedyś też zabrał kanar legitke, która podobno była fałszywa i nie
    przekazał jej na policję, a na drugi dzień mnie kontrolował i bezczelnie
    chciał legitymacje (wiedział, że dzień wcześniej mi zabrał) i nie chciął
    mnie wypuścić z autobusu i musiałem mu miske wyklepać konkretnie za kare.

    > pdr
    > Olo

    [POZ] Marcin "Pigas" Nadolczak
    Pisząc do mnie na prv zmień UK na PL
    GG # 1403014 <= => gsm 502481155

  • 22. Data: 2004-04-20 19:26:16
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Jeden - bo bilet nie był podrobiony,

    Nie jesteś na bieżąco - ja już nie rozmawiam o tym konkretnym przypadku
    tylko o sytuacjach, w których kontroler powinien zatrzymać dokument.

    > musiałem mu miske wyklepać konkretnie za kare.

    A to zmienia postać rzeczy. Z kryminalistami nie rozmawiam.
    EOT

    pdr
    Olo

  • 23. Data: 2004-04-20 20:29:31
    Od: AnTi <a...@p...fm.no.spam>

    > Wydaje mi (nie jestem prawnikiem), ze nie mieli prawa zabierac Twojego
    > biletu, który jest dowodem, ze zaplaciles za przejazd.

    no tez tak mi sie wydaje ale ich bylo 3 a ja sam ja kjuz z tramwaju
    wyszedlem

  • 24. Data: 2004-04-20 20:30:21
    Od: AnTi <a...@p...fm.no.spam>

    > Kontroler ma prawo zatrzymac bilet lub inny dokument jedynie w dwóch
    > przypadkach:
    > - gdy nosi znamiona falszerstwa
    byl swiezo drukowany w automacie na przystanku :-)
    > - gdy nie posluguje sie nim prawowity posiadacz (podejrzenie kradziezy)
    a kradziony nie byl

  • 25. Data: 2004-04-20 20:31:58
    Od: AnTi <a...@p...fm.no.spam>

    > Niby z jakiej racji? Dla mnie jest oczywiste jak 2+2=4, ze jak ujawniam
    > pacjenta z fałszywką to natychmiast dostarczam go na najblizszy komisariat i
    > zakładam sprawę z art. 270 KK...
    no dokladnie
    ostatnio czytalem artykul na gazeta.pl ze w czestochowie koles sie
    rzekomo pomylil i wpierw pokazal bilet kolegi miesieczny sprzed kilku
    miesiecy a dopiero pozniej swoj wlasciwy i go dostarczono [wraz z innymi
    pasazerami] na komende w sprawie podejrzenia o kradziez biletow

  • 26. Data: 2004-04-20 20:35:48
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    > Nie jesteś na bieżąco - ja już nie rozmawiam o tym konkretnym przypadku
    > tylko o sytuacjach, w których kontroler powinien zatrzymać dokument.

    Ok

    > A to zmienia postać rzeczy. Z kryminalistami nie rozmawiam.

    Obrona konieczna Olo. Kryminalista to tu byl kanar :)

  • 27. Data: 2004-04-20 21:12:28
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Takich rzeczy się mailem nie załatwia, tylko pisemnie za potwierdzeniem
    > odbioru.

    A sluszna uwaga - nie wiem jak w ZDiK ale w KZK GOP tego typu maile laduja
    momentalnie w koszu :-)

    pdr
    Olo

  • 28. Data: 2004-04-20 21:13:42
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Obrona konieczna Olo. Kryminalista to tu byl kanar :)

    Znaczy mam rozumiec ze Cie zaatakował? Czemu to zrobil? Wybacz, ale jako
    kontroler jakos srednio w to wierze...

    pdr
    Olo

  • 29. Data: 2004-04-20 21:14:11
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Olo Kwasniak wrote:
    > A sluszna uwaga - nie wiem jak w ZDiK ale w KZK GOP tego typu maile laduja
    > momentalnie w koszu :-)

    a niby dlaczego?

    KG

  • 30. Data: 2004-04-20 21:16:21
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > a kradziony nie byl

    Nawet gdyby byl to w przypadku biletu jednorazowego jest to niemozliwe do
    wykazania :-)

    pdr
    Olo