  • 1. Data: 2004-08-11 21:46:14
    Temat: jeszcze abonament rtv - komputer
    Od: "WRX" <g...@N...op.pl>

    co jest jelsi mam zrobiona wlasnorecznie
    karte radiowa w tv
    czy to tez jest wg prawa odbiornik radiowy

    Greg

  • 2. Data: 2004-08-11 21:56:08
    Temat: Re: jeszcze abonament rtv - komputer
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 11 Aug 2004 23:46:14 +0200, WRX naskrobał(a):

    > co jest jelsi mam zrobiona wlasnorecznie
    > karte radiowa w tv
    > czy to tez jest wg prawa odbiornik radiowy

    a co ma wspólnego komputer z tym wszystkim?

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-08-11 22:07:19
    Od: "WRX" <g...@N...op.pl>

    sorry walnałem sie chodzi o karte radiowa w kompie

  • 4. Data: 2004-08-11 22:13:00
    Od: "DJ" <d...@p...pl>

    > sorry walnałem sie chodzi o karte radiowa w kompie

    Nie trzeba płacic abo od tunera w kompie, podobnie jak nie trzeba placic za
    tuner radiowy w komorce.

    Pozdr
    DJ

  • 5. Data: 2004-08-11 23:32:07
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 11. sierpnia 2004 23:46 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane WRX:

    > co jest jelsi mam zrobiona wlasnorecznie
    > karte radiowa w tv
    > czy to tez jest wg prawa odbiornik radiowy

    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/29.html?numer=1264
    &dok=1264.29.3.2.18.3.0.3.htm

    Niestety płatne :(

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 6. Data: 2004-08-12 01:03:21
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cfe5p8$2tcp$1@mamut1.aster.pl>, DJ wrote:
    > Nie trzeba płacic abo od tunera w kompie, podobnie jak nie trzeba placic za
    > tuner radiowy w komorce.

    Podasz podstawę prawną?

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2004-08-12 01:38:45
    Od: alka <t...@...raczej.nie>

    Witam

    Marcin Debowski wrote:

    > Podasz podstawę prawną?

    Było już wałkowane.
    Obecnie płacisz za "posiadanie urządzenia do odbioru..." (nie wnikają
    jakiego, wystarczy, że umożliwia odbiór).
    Za "posiadanie odbiornika radiowego lub telewizyjnego" płaciłeś
    jeszcze 2 lata temu. Teraz to poprawili.

    --
    Pozdrowienia.

  • 8. Data: 2004-08-12 02:30:22
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <FSzSc.6840$BM2.3704@news.chello.at>, alka wrote:

> [...]
    > jakiego, wystarczy, że umożliwia odbiór).
    > Za "posiadanie odbiornika radiowego lub telewizyjnego" płaciłeś
    > jeszcze 2 lata temu. Teraz to poprawili.

    A przeczytałeś co napisał kolega którego zapytałem?

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2004-08-12 19:30:37
    Od: "aq" <a...@v...pl>

    skoro nie musze placic abonamentu za rtv gdy mam odbiornik w komputerze to
    co w sytuacji takiej :

    mam komputer i w nim ogladam tv (wykupiony baonament z kablowki) oraz tv ale
    na nim ogladam tylko i wylacznie filmy dvd bo duzy ekran ? co wowczas ??

    ps. placac niemale pieniadze za kablowke jestem jeszcze zobowiazany placic
    dodatkowy characz z rtv ??

  • 10. Data: 2004-08-12 21:19:24
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia czw 12. sierpnia 2004 21:30 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane aq:

> [...]
    > ale na nim ogladam tylko i wylacznie filmy dvd bo duzy ekran ? co wowczas

    Płacisz. To jest opłata od telewizora, taki podatek od luksusu :)

    > ps. placac niemale pieniadze za kablowke jestem jeszcze zobowiazany placic
    > dodatkowy characz z rtv ??

    Kablówce płacisz za coś innego. Oni nie płacą nic TVP ZTCW.

    Inna sprawa, że to martwe prawo, bo nikt tego nie kontroluje i nie ściga.
    Więc albo uważasz sam z siebie, że uczciwie jest płacić, albo
    wszelkie ,,kombinowania'' nie mają sensu, bo i tak są niepotrzebne.