  • 1. Data: 2004-08-11 21:38:37
    Temat: Oszustwo na małą kwotę
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    półtora miesiąca temu zamówiłem koszulkę wysyłkowo. Wpłaciłem przelewem coś
    około 30zł i do dzisiaj nie dostałem przesyłki. Sprzedawca (podająca się za
    przedsiębiorstwo) nie odpowiada na moje listy. Mogę jakoś odzyskać te 30zł?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2004-08-11 21:57:51
    Temat: Re: Oszustwo na małą kwotę
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 11 Aug 2004 23:38:37 +0200, Tristan Alder naskrobał(a):

> [...]
    > przedsiębiorstwo) nie odpowiada na moje listy. Mogę jakoś odzyskać te 30zł?

    nie płacąc kolejnych 100 może być trudno :)

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-08-11 23:30:15
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 11. sierpnia 2004 23:57 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Sebol:

    > Dnia Wed, 11 Aug 2004 23:38:37 +0200, Tristan Alder naskrobał(a):

    > nie płacąc kolejnych 100 może być trudno :)

    O! To dobry sposób na biznes... Wystawię jakiś sklepik ,,sprzedający'' nic
    po 30zł... hehehe....

  • 4. Data: 2004-08-12 08:10:57
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW>

    Tristan Alder wrote:

    > O! To dobry sposób na biznes... Wystawię jakiś sklepik ,,sprzedający'' nic
    > po 30zł... hehehe....

    Ale musisz jeszcze znalezc jeleni ;))

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 5. Data: 2004-08-12 09:28:51
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia czw 12. sierpnia 2004 10:10 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Borszczuk:

    > Ale musisz jeszcze znalezc jeleni ;))

    A jaki problem? To nie była jakaś ,,superokazja''. Normalna sprawa, koszulka
    z nadrukiem za 30zł... Nie ma powodu przeczuwać oszusta.

  • 6. Data: 2004-08-12 21:27:37
    Od: stern <m...@a...com>

    Sebol wrote:

    > nie płacąc kolejnych 100 może być trudno :)

    zaraz.
    1) Zawiadomienie o przestępstwie na piśmie, ok. - 0,50 zł (kartka +
    atrament)
    2) Wizyta na policji - 0.00 zł (ewentualnie
    utracony zarobek, ale rekompensowany możliwością poznania nowych ludzi)
    3) Wizyta w sądzie - 0.00 zł (koszty przejazdu
    są zwracane, utracony zarobek j.w.)
    4) Możliwość przeczytania tego posta, który z pewnością wyląduje na prhn

    - bezcenne

    IMHO będziesz na plus :)

    pozdrawiam

    marcin