  • 1. Data: 2004-08-11 21:28:20
    Temat: [ubezp] odszkodowanie: do ilu lat po wypadku można się starać?
    Od: n...@o...pl

    Wypadek mial miejsce w 1999 roku.
    Uszkodzenie ciała ze skutkiem niezdolności powyżej 7 dni.
    Sprawca był ubezpieczony w PZU (OC).
    Dotąd PZU oczekiwało prawomocnego wyroku sądu, by wypłacić odszkodowanie.
    Teraz jest prawomocny wyrok, tym samym winny.
    (5 lat jest wynikiem przewlekania sprawy i dwukrotnych apelacji)

    PYTANIE:
    Pojawiały się sugestie pracowników PZU o dwóch latach od wypadku, kiedy można
    starać się o odszkodowanie.
    Jesli nie miałem dotąd wyroku (wskazania winnego przez sąd), jakiego oczekiwał
    ubezpieczyciel, to czy teraz nadal mogę (po 5 latach) występować o
    odszkodowanie?
    Czy też już jest za późno?

    Najwert

  • 2. Data: 2004-08-12 08:41:34
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    no kurde chore by bylo jesli nie.. 2 tyg chba na to maja Musza wyplacic

  • 3. Data: 2004-08-13 00:14:26
    Od: "najwert" <n...@o...pl>

    > no kurde chore by  bylo jesli nie..  2 tyg chba na to maja Musza wyplacic

    czesc
    strasznie skrótowo odpowiedziales, zapewne w temacie wyczerpujaco, lecz ja nie
    zrozumialem - za duzy skrot myslowy chyba :)

    co to znaczy, ze 2 tygodnie maja? 2 tygodnie odkad ja im zaniose prawomocny
    wyrok?

    a co z moim pytaniem - jaki jest czas/okres, by starac sie o odszkodowanie, do
    ilu lat po wypadku? (zaznaczam, ze poprzez przeciagajacy sie proces nie moglem
    zrobic tego wczesniej, niz teraz, czyli po 5 latach)

    pozdrawiam
    najwert