  • 11. Data: 2004-08-12 23:14:50
    Temat: Re: jeszcze abonament rtv - komputer
    Od: "aq" <a...@v...pl>

    > Płacisz. To jest opłata od telewizora, taki podatek od luksusu :)

    to jeszcze jedna sprawa ---- czy place gdy telewizor jest niesprawny (stoi
    jako ozdoba )?

  • 12. Data: 2004-08-13 06:59:01
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    aq wrote:

    > to jeszcze jedna sprawa ---- czy place gdy telewizor jest niesprawny
    > (stoi jako ozdoba )?

    Nie płacisz, ale w razie czego to ty będziesz musiał udowodnić, że jest
    niesprawny. Pomyśl ile mogą kosztować np. ekspertyzy rzeczoznawcy

  • 13. Data: 2004-08-13 23:24:56
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cfhorh$nio$1@opal.futuro.pl>, jureq wrote:
    > Nie płacisz, ale w razie czego to ty będziesz musiał udowodnić, że jest
    > niesprawny. Pomyśl ile mogą kosztować np. ekspertyzy rzeczoznawcy

    A jak się okaże, że rzeczywiście niesprawny to kto poniesie koszty tej
    ekspertyzy?

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2004-08-15 20:29:33
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 12 Aug 2004 00:13:00 +0200, "DJ" <d...@p...pl> wrote:

    >Nie trzeba płacic abo od tunera w kompie, podobnie jak nie trzeba placic za
    >tuner radiowy w komorce.
    Oczywiscie ze trzeba od jednego i od drugiego.
    Rowniez trzeba placic od kompa (bez tunera) z podlaczeniem do netu.
    Jest on bowiem urzadzeniem ktore pozwala na odbior radia lub TV.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 15. Data: 2004-08-15 21:41:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    WAM wrote:

    > Rowniez trzeba placic od kompa (bez tunera) z podlaczeniem do netu.
    > Jest on bowiem urzadzeniem ktore pozwala na odbior radia lub TV.

    ...a jak wykujesz prąd i benzynę...

  • 16. Data: 2004-08-16 11:01:44
    Od: Drwal <w...@o...tej>

    WAM napisał(a):
    > Oczywiscie ze trzeba od jednego i od drugiego.
    > Rowniez trzeba placic od kompa (bez tunera) z podlaczeniem do netu.
    > Jest on bowiem urzadzeniem ktore pozwala na odbior radia lub TV.

    Chodz do mnie i odbierz mi jedynke albo dwojke TVP na moim kompie bez
    tunera...

    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

  • 17. Data: 2004-08-17 14:08:43
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 12 Aug 2004 21:30:37 +0200, w <cfggga$sr2$1@opal.futuro.pl>, "aq"
    <a...@v...pl> napisał(-a):

    > skoro nie musze placic abonamentu za rtv gdy mam odbiornik w komputerze to
    > co w sytuacji takiej :

    Musisz płacić.

  • 18. Data: 2004-08-17 14:09:28
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sat, 14 Aug 2004 07:24:56 +0800, w <8...@z...router>, Marcin
    Debowski <a...@I...notrix.net> napisał(-a):

    > A jak się okaże, że rzeczywiście niesprawny to kto poniesie koszty tej
    > ekspertyzy?

    Myślę, że wygrałbyś w sądzie po wniesieniu oskarżenia i X rozprawach :)

  • 19. Data: 2004-08-28 17:30:13
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 16 Aug 2004 13:01:44 +0200, Drwal <w...@o...tej> wrote:

    >Chodz do mnie i odbierz mi jedynke albo dwojke TVP na moim kompie bez
    >tunera...
    Jak beda nadawac to odbiore :) Na razie moge odebrac radio a z tv
    wiadomosci czy inna panorame :))) co z tego ze z opoznieniem, skoro
    jednak moge :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 20. Data: 2004-08-28 20:06:54
    Od: Drwal <w...@o...tej>

    WAM napisał(a):

    > Jak beda nadawac to odbiore :) Na razie moge odebrac radio a z tv
    > wiadomosci czy inna panorame :))) co z tego ze z opoznieniem, skoro
    > jednak moge :)

    Tak to sie nie liczy ;p

    --
    eh... wysluzyl sie juz stary sig moj przez dokladnie caly rok...
    znudzil mi sie...