  • 1. Data: 2004-08-11 21:02:08
    Temat: Wyrejestrowanie auta a OC
    Od: "kicur" <k...@o...pl>

    Czy moge czasowo wyrejestrować pojazd - chodzi o to, zeby nie musiec placic OC?
    Albo przestac płacić i NIE jeździć?

    I co jak będę chciał auto przywrócić do jazdy, ubezpieczyć, zarejestrować znowu?

    Pozdrawiam i proszę o info:)

  • 2. Data: 2004-08-12 02:24:20
    Temat: Re: Wyrejestrowanie auta a OC
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kicur wrote:
    > Czy moge czasowo wyrejestrować pojazd - chodzi o to, zeby nie musiec placic OC?
    > Albo przestac płacić i NIE jeździć?

    Tylko złomowanie...

    > I co jak będę chciał auto przywrócić do jazdy, ubezpieczyć, zarejestrować znowu?

    Hmmm... 'Zbudować' pojazd z części (tych po złomowaniu ;) ) i
    zarejestrować jako samoróbkę (specjalne badanie techniczne itd).

    Obawiam się, że cała procedura może być nieopłacalna...

  • 3. Data: 2004-08-13 01:17:47
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    wiadomości news:cfekci$269f$1@news2.ipartners.pl...

    > Tylko złomowanie...

    > Hmmm... 'Zbudować' pojazd z części (tych po złomowaniu ;) ) i
    > zarejestrować jako samoróbkę (specjalne badanie techniczne itd).
    >
    > Obawiam się, że cała procedura może być nieopłacalna...

    obawiam się że wiedza mocno nieaktualna
    obecnie można wyrejestrować czasowo nie dłużej niż 6mc opłata 70 zeta
    szczegóły lokalny WK

  • 4. Data: 2004-08-13 15:31:02
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "tch" <t...@w...pl> napisał:

    >obawiam się że wiedza mocno nieaktualna
    Masz rację ;-) Choć pominąłbym słowo 'mocno' ;-)

    >obecnie można wyrejestrować czasowo
    Obecnie NIE można ! Rozpędziłeś się !
    Wkrótce tak, ale nie każdy samochód.

    Artur Golański
    --
    http://artgola.webpark.pl/kodeks

  • 5. Data: 2004-08-13 17:45:49
    Od: "kicur" <k...@o...pl>

> [...]
    > zarejestrować znowu?

    > obawiam się że wiedza mocno nieaktualna
    > obecnie można wyrejestrować czasowo nie dłużej niż 6mc opłata 70 zeta

    Niestety - to NIEPRAWDA. Odwiedziłem dzisiaj - za zachętą Kolegi - mój lokalny
    WK i.... nie da rady:( Tylko złomowanie albo sprzedać (bez sensu!!).
    Natomiast - BYĆ MOŻE - niedługo będzie można czasowo wyrejestrować samochód
    CIĘŻAROWY. A mi chodziło jednak o osobówkę...:(