eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › jestem wnukiem osoby ktora przez kilka lat byla w Oswiecimiu i stracila przez to zdrowie (zmarla przedwczesnie na gruzlice nabyta w obozie).

  • 11. Data: 2004-01-31 15:34:45
    Temat: Re: jestem wnukiem osoby ktora przez kilka lat byla w Oswiecimiu i stracila przez to zdrowie (zmarla przedwczesnie na gruzlice nabyta w obozie).
    Od: "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>
    napisał w wiadomości news:bvghll$4ih$1@inews.gazeta.pl...

    > Bardzo przepraszam wszystkich zainteresowanych za to, co tutaj, w tym
    watku
    > napisano poslugujac sie moim nickiem. Osobe winna wlasnie opieprzylem i
    > dalem szlaban na uzywanie kompa. A zwlaszcza na dyskutowanie bez logowania
    > sie na swojego nicka.

    sprawdam też co w ciągu ostatnich dwóch dni "napisałem" tutaj i w miarę
    znajdowania błędów będę umieszczał sprostowania. Jedno już znalazłem

    A dla wszystkich co chcieliby naśladować mojego $^RI&^g cholera niestety
    małoletniego, lecz baaardzo ambitnego braciszka poddaje do wiadomości
    następujący przepis Ustawy o Instytucie Pamięci Narodowej:

    Art. 55.
    Kto publicznie i wbrew faktom zaprzecza zbrodniom, o których mowa w art. 1
    pkt 1, podlega grzywnie lub karze pozbawienia wolności do lat 3. Wyrok
    podawany jest do publicznej wiadomości.

  • 12. Data: 2004-01-31 16:07:49
    Od: "Roman G." <r...@N...gazeta.pl>

    Rodrig von Falkenstein <r...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Kto publicznie i wbrew faktom zaprzecza zbrodniom, o których mowa w art. 1
    > pkt 1, podlega grzywnie lub karze pozbawienia wolności do lat 3. Wyrok

    "Jestem prawnikiem i chyba niezłym."

    :-)))))

  • 13. Data: 2004-01-31 16:40:52
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:bvghvh$5nm$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > Kto publicznie i wbrew faktom zaprzecza zbrodniom, o których mowa w art. 1
    > pkt 1, podlega grzywnie lub karze pozbawienia wolności do lat 3. Wyrok

    No, całe szczęście Poza tym pożałowania godnym incydentem, znalazłem tylko
    trzy nietrafione porady (nie na tej grupie), kilkanaście spamów i parę
    bluzgów, całe szczęście pod adresem ludzi, którzy wiedza, że ja tego nie
    napisałem (bo wtedy akurat piłem z nimi :-)). Wszystkich, których żle
    poinformowano, zaspamowano, obrażono postaram się przeprosić, a w miarę
    możliwości złe posty wycofać.

    NIestedty doszedłem do wniosku, że w związku z tym obrzydliwym incydentem
    musze zmienić nick. Poprzedniego uzywałem w sieci przez prawie pięć lat,
    jeżeli dobrze pamiętam... i przez cały czas dyskutowania na grupie. a
    wystarczył jeden tempy guwniarz zeby go zeszmacić w dwa dni. Lubiłem swój
    nick, dlatego postaram się zachować z niego jak najwięcej. Od dziś będę się
    podpisywał "Falkenstein".

    zastanawiam się też, czy nie umieszczać moich postów jednocześnie gdzieś na
    www dla weryfikacji... ale o tym pomyslę jeszcze, to chyba przesada.

  • 14. Data: 2004-01-31 16:50:23
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Roman G." <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Rodrig von Falkenstein <r...@g...pl> napisał(a):

    [ciach]

    > "Jestem prawnikiem i chyba niezłym."
    >
    > :-)))))

    Jak mówiłem gówniarz jest ambitny. Jeszcze 2 miesiące mu brakuje do 17
    urodzin, a już uważa się za "uczonego w prawie" Przeczytał wszystkie moje
    komentarze, wyrywa mi żółte papiery z "Rzepy" i jest koszmrnie zadowolony,
    gdy prosze go o poradę co mam zrobić (ja mam wtedy zazwyczaj większy ubaw).
    Hehehe. A jak panienka powiedziała, ze jednak nie zaprosi go na sylwestra i
    chłoptaś został na dzień 29 grudnia na lodzie z perspektywą oglądania
    telewizji to przylazł do mnie i się rozbeczał... teraz się drze i karze mi
    to wycofać... cenzor jeden... ale przecież sam mówił że sieć jest wolna i
    prawdę zawsze mozna pisać. a to jest prawda... O. poszedł się obraził.

    Korzystając z okazji... czy ktoś ma jakiś pomysł jak ukarać prawie 17-to
    latka za podszywanie się pode mnie i pisanie bzdur pod moim nickiem? jak to
    zrobił na forum wyborczej skasowałem mu z mojego kompa gierki razem z
    sejwami... i gadugadu też (ja i tak uzywam msn messengera). Dzwonienie do
    rodziców i kapowanie na gówniarza odpada, za stary na to jestem. Kary
    cielesne podpadają pod KK... Alkoholu i tak mu pić nie wolno... a egzekwować
    się tego nie da... W szkole ma ferie, więc odrabiania lekcji pilnować nie
    mogę... Zabrać mu łyżwy?

  • 15. Data: 2004-01-31 17:20:03
    Od: "Roman G." <r...@N...gazeta.pl>

    Falkenstein <r...@g...pl> napisał(a):

    > Jak mówiłem gówniarz jest ambitny. Jeszcze 2 miesiące mu brakuje do 17
    > urodzin, a już uważa się za "uczonego w prawie"

    Niech się lepiej gówniarz douczy, bo na sali sądowej łatwo sprawdzić tę
    jego "uczoność w prawie" i zweryfikować wiarygodność twoich zeznań.

  • 16. Data: 2004-01-31 19:53:56
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    > Niech się lepiej gówniarz douczy, bo na sali sądowej łatwo sprawdzić tę
    > jego "uczoność w prawie" i zweryfikować wiarygodność twoich zeznań.

    Na razie wysłałem ćwoka do sprzątania piwnicy. Jutro się nim lepiej zajmę.

  • 17. Data: 2004-01-31 21:19:02
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Użytkownik "Roman G." <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    [ciach]

    > Myślę, że to podpada pod odpowiedni paragraf. Szerzenie kłamstwa
    > oświęcimskiego.

    Primo: naucz się cytować.

    Secundo: dlaczego jakiś fakt historyczny ma mieć we wspólczesnym świecie
    status dogmatu "religijnego", podpadajacego pod kodeks karny??? Idiotyzm.
    Jeśli coś jest faktem historycznym, obroni się samo lub przy pomocy
    historyków. Jak dla mnie specjalna ochrona prawna jakiejś tezy dotyczącej
    zagmatwanej historii ludzkości budzi podejrzenia, co do wiarygodności tej
    tezy - przecież gdyby była wiarygodna, po co ją specjalnie chronić i nie
    pozwalać komuś prowadzić w tej kwestii polemiki? Siłą nikogo nie przekonasz
    do swoich racji - wręcz przeciwnie.

  • 18. Data: 2004-01-31 21:31:01
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]

    > mowa w art. 1 pkt 1, podlega grzywnie lub karze pozbawienia
    > wolności do lat 3. Wyrok podawany jest do publicznej wiadomości.

    Tak z ciekawości: jakie to zbrodnie są wymienione w art. 1 pkt 1?

    (wiem, że mogę poszukać, ale skoro chyba masz to pod ręką...)

  • 19. Data: 2004-01-31 21:33:12
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    r...@g...pl news:bvghll$4ih$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > opieprzylem i dalem szlaban na uzywanie kompa. A zwlaszcza na
    > dyskutowanie bez logowania sie na swojego nicka.

    Oczywiscie.

    Wystraszyles sie tego romana ze Cie poda do sadu or smoething ;) ?

    Gratuluje odwagi cywilnej rodrig, tak trzymaj ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 20. Data: 2004-01-31 22:46:35
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    wiadomości news:bvh6rp$2nui$1@news2.ipartners.pl...

    > Tak z ciekawości: jakie to zbrodnie są wymienione w art. 1 pkt 1?
    >
    > (wiem, że mogę poszukać, ale skoro chyba masz to pod ręką...)

    hitlerowskie, przeciw ludzkości....

    swoją drogś pokajałem sie już za nieswoje winy, a trzba było przeczytać
    lepiejk [przepis. Jest tam mowa o negacji "wbrew faktom"... A chyba trudnym
    do obalenia faktem jest, że 70 osób nie zmieści się w pomieszczeniu o
    powierzchni 16 metrów kwadratowych... i to razem z ławkami i 16 fryzjerami
    którzy ich strzygą (zeznanie świadka Bomby, fryzjera z Teblinki...)