eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › jestem wnukiem osoby ktora przez kilka lat byla w Oswiecimiu i stracila przez to zdrowie (zmarla przedwczesnie na gruzlice nabyta w obozie).

  • 1. Data: 2004-01-30 15:54:44
    Temat: jestem wnukiem osoby ktora przez kilka lat byla w Oswiecimiu i stracila przez to zdrowie (zmarla przedwczesnie na gruzlice nabyta w obozie).
    Od: Jacek <o...@u...polbox.com>

    Poszukuje osoby prawnika, byc moze niekoniecznie ze wszystkimi papierami
    adwokackimi itp.
    Osoby ktora pomoze mi w wystapieniu na droge sadowa(dokladniej synowi
    tej ofiary niemieckiego terroru czyli mojemu ojcu) przeciwko RFN, czyli
    spadkobiercy III Rzeszy.

    Pozdrawiam i czekam na chetnych :)
    Jacek

  • 2. Data: 2004-01-30 17:08:20
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Jacek wyskrobał(a):
> [...]
    > Osoby ktora pomoze mi w wystapieniu na droge sadowa(dokladniej synowi
    > tej ofiary niemieckiego terroru czyli mojemu ojcu) przeciwko RFN, czyli

    Sposoby na wyciągnięcie pieniędzy skąd tylko się da są coraz bardziej
    żenujące... A za przodka, który pod Grunwaldem dostał skryty cios w potylicę
    też będziesz chciał odszkodowania od Zakonu Krzyżowców?

    --
    Bartek Gliniecki

  • 3. Data: 2004-01-30 23:13:54
    Od: "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    potylicę
    > też będziesz chciał odszkodowania od Zakonu Krzyżowców?

    gdyby był Żydem, to może w amerykańskim sadzie by coś wygrał...

  • 4. Data: 2004-01-30 23:33:19
    Od: "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Jacek" <o...@u...polbox.com> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Osoby ktora pomoze mi w wystapieniu na droge sadowa(dokladniej synowi
    > tej ofiary niemieckiego terroru czyli mojemu ojcu) przeciwko RFN, czyli

    ja sie podejme. Jestem prawnikiem i chyba niezlym. Obiecuje szybkie
    zakonczenie sprawy, wielki sukces i deszcz euro z Niemiec. Prosze przy tym o
    zaplate mojego wynagrodzenia z góry, a jak je dostane to nie bede nic robil
    bo niezaleznie od tego co zrobie i tak szanse na wygranie sprawy sa zerowe.
    Kwestie reparacji rozstrzygnieto porozumieniami miedzynarodowymi po wojnie.

    Przy okazji... czy nie uwazasz, ze potomkowie ofiar terrorystycznego nalotu
    Amerykanów na Drezno tez powinni dochodzic odszkodowania od USA? A czy masz
    ochote placic ze swoich podatków odszkodowanie dla wnuka jakiegos Niemca,
    który starcil zdrowie w polskim obozie koncentracyjnym? Tak tak, takie tez
    byly, i to wcale nie lepsze od niemieckich.

  • 5. Data: 2004-01-31 05:18:19
    Od: Marcin <m...@z...com>

    Dnia 2004-01-31 00:33, Użytkownik Rodrig von Falkenstein napisał:

> [...]
    > który starcil zdrowie w polskim obozie koncentracyjnym? Tak tak, takie tez
    > byly, i to wcale nie lepsze od niemieckich.

    mozesz rozwinac? bo nigdy o tym nie slyszalem

    pozdrawiam
    marcin

  • 6. Data: 2004-01-31 11:01:52
    Od: "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@z...com> napisał w wiadomości

    Niemca,

    > mozesz rozwinac? bo nigdy o tym nie slyszalem

    bo o tym nie mówiono.

    polecam strony IPNu, chociażby tą o obozie w Swiętochłowicach
    http://www.ipn.gov.pl/odd_oboz_swiet_hist.html

    Prawda powoli wychodzi na jaw, ostatnio negatywnie zweryfikowano heroiczna
    baśń o bohaterskiej obronie przez harcerzy wieży spadochronowej w
    Katowicach, coraz więcej się mówi o alianckich zbrodniach wojennych. Moze
    wreszcie będzie można zweryfikować także i inne propogandowe kłamstwa... np
    to o pochowaniu w zbiorowych gronach Treblince 700,000 ludzi, co równałoby
    się w praktyce, co do łącznej objetości rzekomo pochowanych zwłok, zakopaniu
    tam średniej wielkości pancernika... i to o wykopaniu i spaleniu potem tych
    ciał na stosach, co wymagałoby w najlepszym przypadku wycięcia na opał 2
    kilometrów kwadratowych lasu... i to o pakowaniu do komory gazowej 20 osób
    na metr kwadratowy... Kurde, nie powinienem czytać tych rewizjonistycznych
    książek... zaczynam myśleć, a to niezdrowo.

  • 7. Data: 2004-01-31 12:30:32
    Od: Marcin <m...@z...com>

    Dnia 2004-01-31 12:01, Użytkownik Rodrig von Falkenstein napisał:

    > bo o tym nie mówiono.
    >
    > polecam strony IPNu, chociażby tą o obozie w Swiętochłowicach
    > http://www.ipn.gov.pl/odd_oboz_swiet_hist.html

    mimo wszystko mysle, ze popelniasz spory nietakt porownujac Oswicim z
    Swietochlowicami.... to jednak nie byl z definicji oboz zaglady.

    a sposob dzialania, no coz... to byli komunisci, to samo ugrupowanie
    polityczne w ktorym zaczynali Kwasniewski, Oleksy, Miller. i najbardziej
    mnie zastanawia, jakim $&#*$ trzeba byc, aby na nich teraz glosowac...

    komunizm jest jak amputacja reki. nigdy Ci nowa nie odrosnie...

    ale to NTG, wiec koncze :)

    marcin

  • 8. Data: 2004-01-31 14:45:15
    Od: "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>

    > mimo wszystko mysle, ze popelniasz spory nietakt porownujac Oswicim z
    > Swietochlowicami.... to jednak nie byl z definicji oboz zaglady.

    Spory nietakt? Oswięcim był to obóz koncentracyjny, dostarczający siły
    roboczej. Zginęło tam 350-500 tysiecy ludzi, głownie z głodu i chorób,
    większośc pod koniec wojny. Takie są wyniki najnowszych badań. Bujdę o 4
    milionach ofiar odrzucono już w 1990 r. (zmieniono nawet tablice pamiątkowe
    przy pomniku, pisze teraz na nich teraz, że zginęło tam 1,5 miliona i to
    też za dużo) Informacje o komorach gazowych oparte sa na zeznaniach byłych
    więźnóiów, którzy wzajemnie sobie przecza i wymuszonych tortuturami
    zeznaniach nazistów. Na ścianach "komór gazowych" nie ma śladów pozostałości
    Cyklonu B, a w ich dachach otworów wrzutowych do gazu. Dwie dziury
    pokazywane dzisiaj turystom są różnej wielkości, mają nierówne kształty i
    prawdopodobnie zostały ordynarnie wykute dłutem już po wojnie. Na żadnym z
    licznych zdjęć lotniczych obozu z okresu wojny nie widać ani otworów
    wrzutowych gazu ani płonących stosów spaleniskowych, ani śladów po takich
    stosach. Zagazowanie 2000 ludzi naraz wymagałoby upchnięcia 10 osób na 1
    metrze kwadratowym i uzycia 20 kg gazu, a wobec tego, że HCN wydziela się z
    granulek cyklonu przez minimum 2 godziny wejście do komory przed upływem
    tego czasu groziłoby śmiercią, i niepomogłaby tu nawet wentylacja
    mechaniczna, której w owych "komorach" nie było.

    To piszą rewizjoniści holocaustu. (polecam stronę www.vho.org) W odpowiedzi
    na ich rzeczowe i poparte dowodami argumenty spływają na nich oskarżenia,
    groźby i wyzwiska. Wszak holocaust i komory gazowe są dogmatem
    niepodlegającym dyskusji i nikt nie ma nawet prawa tego kwestionować...
    mniej więcej to samo mówiła św Inkwizycja tym, co ośmielili się poddawać w
    wątpliwośc fakt, ze ziemia jest płaska, a czarownice latają na miotłach...

    Nikt nie stara się wytknac im błędów, wykazać, że się mylą, przedstawić
    kontrdowodów. Ja długo wierzyłem i w 6 milionów ofiar i w komory gazowe,
    oprowadzałem nawet zagranicznych gości po terenach obozów w Polsce,
    opowiadałem im wszystko, co wyczytałem w oficjalnej literaturze. Ale teraz
    przeczytałem książki rewizjonistów, i niestety musze przyznać, że przekonali
    mnie, i dopóki nie zobaczę kontrdowodów obalających ich twierdzenia będę
    twierdził, że w Oświęcimu nie było komór gazowych.

    sorry za NTG, ale można to przekuć w pytanie. Czy istnienie w Niemczech,
    Szwajcarii, francji i Austrii karalności "Kłamstwa oświęcimskiego" nie
    oznacza, że pewne fakty zostały oficjalnie uznane za prawdziwe i nie
    podlegające dyskusji? Jak religijne dogmaty?

  • 9. Data: 2004-01-31 15:03:19
    Od: "Roman G." <r...@N...gazeta.pl>

    Rodrig von Falkenstein <r...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > mnie, i dopóki nie zobaczę kontrdowodów obalających ich twierdzenia będę
    > twierdził, że w Oświęcimu nie było komór gazowych.

    Myślę, że to podpada pod odpowiedni paragraf. Szerzenie kłamstwa
    oświęcimskiego.

  • 10. Data: 2004-01-31 15:29:30
    Od: "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>

    Bardzo przepraszam wszystkich zainteresowanych za to, co tutaj, w tym watku
    napisano poslugujac sie moim nickiem. Osobe winna wlasnie opieprzylem i
    dalem szlaban na uzywanie kompa. A zwlaszcza na dyskutowanie bez logowania
    sie na swojego nicka.