eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojestem wnukiem osoby ktora przez kilka lat byla w Oswiecimiu i stracila przez to zdrowie (zmarla przedwczesnie na gruzlice nabyta w obozie). › Re: jestem wnukiem osoby ktora przez kilka lat byla w Oswiecimiu i stracila przez to zdrowie (zmarla przedwczesnie na gruzlice nabyta w obozie).
    From: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jestem wnukiem osoby ktora przez kilka lat byla w Oswiecimiu i stracila
    przez to zdrowie (zmarla przedwczesnie na gruzlice nabyta w obozie).
    Date: Sat, 31 Jan 2004 22:19:02 +0100

    Użytkownik "Roman G." <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    [ciach]

    > Myślę, że to podpada pod odpowiedni paragraf. Szerzenie kłamstwa
    > oświęcimskiego.

    Primo: naucz się cytować.

    Secundo: dlaczego jakiś fakt historyczny ma mieć we wspólczesnym świecie
    status dogmatu "religijnego", podpadajacego pod kodeks karny??? Idiotyzm.
    Jeśli coś jest faktem historycznym, obroni się samo lub przy pomocy
    historyków. Jak dla mnie specjalna ochrona prawna jakiejś tezy dotyczącej
    zagmatwanej historii ludzkości budzi podejrzenia, co do wiarygodności tej
    tezy - przecież gdyby była wiarygodna, po co ją specjalnie chronić i nie
    pozwalać komuś prowadzić w tej kwestii polemiki? Siłą nikogo nie przekonasz
    do swoich racji - wręcz przeciwnie.