  • 1. Data: 2004-01-30 14:53:01
    Temat: Prawo bankowe
    Od: AnTi <a...@p...fm.no.spam>

    Mam nadzieje ze na dobra grupe trafilem.

    Chce sie dowiedziec jaka jst kara i jakie prawo ja ustala, dotyczaca
    podawania nieprawdziwych danych osobowych.

    Od razu napisze ze dane sa podawane celowo, gdyz zmusza mnie do tego
    sytuacja i nie sa one podawane ze zlym zamiarem.

    Dzieki

  • 2. Data: 2004-01-30 15:14:49
    Temat: Re: Prawo bankowe
    Od: "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "AnTi" <a...@p...fm.no.spam> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > Od razu napisze ze dane sa podawane celowo, gdyz zmusza mnie do tego
    > sytuacja i nie sa one podawane ze zlym zamiarem.

    niech zgadne... nie masz na chleb i dlatego musisz wyludzic kredyt?

  • 3. Data: 2004-01-30 15:25:28
    Od: AnTi <a...@p...fm.no.spam>

    > niech zgadne... nie masz na chleb i dlatego musisz wyludzic kredyt?

    pomyłka

    potrzebuje konto internetowe bo nie chce mi sie dupy ruszac z domu a nie
    bede mial stalego zameldowania przez rok bo mam dom nie zgloszony do
    odbioru :P