eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › jestem wnukiem osoby ktora przez kilka lat byla w Oswiecimiu i stracila przez to zdrowie (zmarla przedwczesnie na gruzlice nabyta w obozie).

  • 31. Data: 2004-02-03 10:34:00
    Temat: Re: jestem wnukiem osoby ktora przez kilka lat byla w Oswiecimiu i stracila przez to zdrowie (zmarla przedwczesnie na gruzlice nabyta w obozie).
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Użytkownik "Jacek" <o...@u...polbox.com> napisał w wiadomości
    news:bvnq41$d9a$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Powiedz mi szczerze, naprawde nie rozumiesz czego niemcy dokonali czy
    > tylko udajesz? A moze Niemcy ci za to placa tak jak innym volksdojczom?

    Aha - no i wszystko jasne. Kolejny zafajdany troll... A może nie kolejny,
    tylko kolejne wcielenie Jacusia-Expierda?

    Tak czy inaczej *plonk*

  • 32. Data: 2004-02-03 13:01:18
    Od: Jacek <o...@u...polbox.com>

    Andrzej Lawa wrote:
    > Użytkownik "Jacek" <o...@u...polbox.com> napisał w wiadomości

    > Aha - no i wszystko jasne. Kolejny zafajdany troll... A może nie kolejny,
    > tylko kolejne wcielenie Jacusia-Expierda?
    nie zaden troll. tylko czlowiek ktory wie jak Niemcy dabaja o swoje
    interesy w Polsce. Pochodze z Opolszczyzny, widze jak sie tworzy
    mniejszosc niemiecka z Polakow przekupionych paszportami pozwalajacymi
    na prace w UE. Wiec nie pisz mi tu o trolach. Ci ludzie, ich przodkowie
    walczyli o polskasc slaska opolskiego, dzis bieda i koniunkturalizm ich
    kieruje do kolejki po niemiecki paszport.

    Patrzac na historie mozna sie spodziewac ze kiedys przyjada tu do nas
    bronic niemieckiej mniejszosci przed okropnymi Polakami. Czy przyjada na
    czolgach czy z silami szybkiego reagowania Policji UE to sie jeszcze okaze.
    Jak myslisz kto nakrecal ruch za utworzeniem wojewodztwa Opolskiego? Nie
    niemcy ktorzy licza na europe regionow? Wlasnie oni.

    Zacznij myslec prosze cie.

    Jacek

  • 33. Data: 2004-02-03 14:13:56
    Od: Jacek <o...@u...polbox.com>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Użytkownik "Jacek" <o...@u...polbox.com> napisał w wiadomości

    > A kto zapłaci za wszysto, co "szlachetni alianci" zrobili niemieckiej
    > ludności cywilnej? I kto zapłaci za nuklearną zagładę dwóch japońskich
    > miast?

    to jest poza moimi zainteresowaniami, nie mowie ze to byly dzialania
    dobre, ale nie mysmy ich bombardowali i nie my bedziemy im placic.

    > Barbarzyński naród... A Polacy to może naród pijaków, złodziei i
    > kombinatorów?

    Widzisz, Niemcy wybrali Hittlera, uczestniczyli w tym co ich panstwo
    wyczynialo, korzystali rowniez z tego, wiec nie ma wyboru musza placic.
    A twoje uogolnienia sa czyms zupelnie innym.

    > A Izrael ogólnie nie ma skrupułów - nazistowską odpowiedzialność zbiorową
    > stosują z zapałem do dziś (zresztą podobnie jak ty - wrzucając wszystkich
    > Niemców do wora barbarzyńców - oraz ci, którzy uważają, że wszyscy Polacy to
    > pijacy, złodzieje i kombinatorzy).

    Gdyby Niemcy nie byli zachwyceni swoja Rzeszą to by nie przyjeli
    kontynuacji panstwa hittlerowskiego po wojnie. pamietaj, to byl ich
    wybor ich dzialanie jako narodu i panstwa. A stad koniecznosc
    odpowiadania za swoje czyny.
    Jacek