  • 1. Data: 2005-01-28 06:39:57
    Temat: jazda rowerem
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    > Uważasz może że sad poienien ci pogrozić paluszkiem?

    tak, własnie tak uwarzam, ze powinien tak zrobić, dowiedziałem się niedawno
    ze więzinia są zpchane takimi rowerzystami jak ja....
    no ale cóż ja tam się kary nie boję mogę sobie posiedzieć na państwowym
    garnuszku za 1500zł miesięcznie, ale szkoda mi na to casu bo mogę w tym
    czasie robić pożyteczniejsze rzeczy
    i wcale mnie nie przekonałeś dalej twierdze że polska jest pojebana....
    nawet jak mi nie groziła kara więzienia też tak twierdziłem, a teraz tylko w
    tym bardziej się utrzymuje

    i żałuję bardzo że mieszkam w tak skorumpowanym kraju
    i załuję tez że jestem polakiem
    ale moze niedługo to się zmieni

    <ciach>

  • 2. Data: 2005-01-28 09:41:40
    Temat: Re: jazda rowerem
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "łysy" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

    > no ale cóż ja tam się kary nie boję mogę sobie posiedzieć na państwowym
    > garnuszku za 1500zł miesięcznie, ale szkoda mi na to casu bo mogę w tym
    > czasie robić pożyteczniejsze rzeczy

    Np jezdzic nawalony rowerem po drogach.

    > i wcale mnie nie przekonałeś dalej twierdze że polska jest pojebana....

    Za tego typu wyrazenia tez mozna poniesc odpowiedzialnosc karna. Uwazaj
    dresiku.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2005-01-28 15:43:30
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    > Użytkownik "łysy" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Np jezdzic nawalony rowerem po drogach.

    > Za tego typu wyrazenia tez mozna poniesc odpowiedzialnosc karna. Uwazaj
    > dresiku.

    panie szanowny, nie wiem czy przedmowca to dres czy nie, malo mnie to obchodzi.
    ad meritum:
    a nawalonym przez przejscie mozna przechodzic ??! a jazda rowerem /samochodem/
    po dwóch dobach bez snu nie jest gorsza niz jazda po 2óch piwach?
    ten K.k. jest do ....., sprawa trudna do rozwiazania /z prowadzeniem %/ ale bez
    wątpienia takie sankcje jak obligatoryjne pozbawianie prawa jazdy przez sad
    /grzywna ok, ale do 2 lat?!/ jest niewspolmiernie surowe do wielu innych wystepkow.
    a w wielu przypdkach - kierowcy,ktorzy wypija jezdza ostroznie /powiedzmy z
    umiarem... 250 przecietnej wagi mezczyzna/...
    caly czas sie mowi ilu pijanych kierowcow spowodowalo wypadki... ale skad wiemy
    ilu ich porusza sie po drogach?! znam sporo osob, ktore jezdza nagminnie po % i
    beziecznie, bez wypadkow, a znam nastpne kilka ktore powodowaly wypadki po
    czezwemu... to jakies chore pietnowanie.
    niewazne, ze jest wieksze prawdopodobienstwo - to generalizowanie.
    ja sie - podkresle - nie zarzekam, kwetia jest dyskusyjna, ale tak jak kiedys
    byla nagonka na kierocow tirów, tak teraz na pijanych kierowcow..... niedlugo
    zaniemy robic statystyki ile blondynek powoduje wypadki... i bedzie nagonka...
    ilu przedstawicieli handlowych - i na dwa lata!...
    sprowadanie ad absurdum, ale absurdem jest zakaz prowadzenia pojazdow
    niemechanicznych za prowadzenie w stanie nieczezwosci.
    ilu pijaczkow ledwo stoi na nogach i wchodzi na czerwonym swietle na
    przejscie... i jakos nie popelniaja przestepstwa..., a rowerzysta, tak jak
    pieszy zagraza swojemu zdrowiu, nie innych.

    pozdr.

  • 4. Data: 2005-01-28 16:32:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Pawel Kozik wrote:

    > a nawalonym przez przejscie mozna przechodzic ??! a jazda rowerem /samochodem/
    > po dwóch dobach bez snu nie jest gorsza niz jazda po 2óch piwach?

    A u was biją Murzynów!

    [ciach]

    > ilu pijaczkow ledwo stoi na nogach i wchodzi na czerwonym swietle na
    > przejscie... i jakos nie popelniaja przestepstwa..., a rowerzysta, tak jak
    > pieszy zagraza swojemu zdrowiu, nie innych.

    A u was znowu biją Murzynów!

    Poza tym podszkól się nieco z przepisów...

  • 5. Data: 2005-01-28 18:02:52
    Temat: Odp: jazda rowerem
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    sam jesteś dresikiem chyba ....

    Użytkownik SQLwysyn <s...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ctd33v$d3r$...@m...aster.pl...

  • 6. Data: 2005-01-28 18:05:51
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    głupi jesteś i tyle.....

    Użytkownik Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:ctdpep$931$...@o...futuro.pl...

  • 7. Data: 2005-01-28 18:43:20
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > głupi jesteś i tyle.....

    A jednak dresik;))

    Leszek

  • 8. Data: 2005-01-29 14:34:32
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    > Poza tym podszkól się nieco z przepisów...

    nie jestesmy na ty.

  • 9. Data: 2005-01-29 16:24:32
    Od: "RAV" <r...@o...pl>

    Pawel Kozik rzecze:

    netykiete chyba znasz.. tu wszyscy są na ty

    RaV

    AQQ:133695 GG:4750295 TLEN:ravsite WPKONTAKT:rav_q
    ICQ:298202732 WWW: http://kropeczek.tk
    PRP: http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=521

  • 10. Data: 2005-01-29 16:40:52
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > sam jesteś dresikiem chyba ....

    Wiem za to kim nie jestem:

    1. Lamerem, odpowiadam pod cytatami
    2. Kryminalista - popelniajacym przestepstwa w recydywie. I planujacym
    ucieczke przed odpowiedzialnoscia karna za granice.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt