  • 11. Data: 2005-01-29 17:48:38
    Temat: Odp: jazda rowerem
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    Głupi jesteś i tyle ci powiem głupolu;
    najpierw sobie przeczytaj kretynie, kto to jest recydywista

  • 12. Data: 2005-01-29 20:25:06
    Temat: Re: jazda rowerem
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "łysy" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Głupi jesteś i tyle ci powiem głupolu;
    > najpierw sobie przeczytaj kretynie, kto to jest recydywista

    Ten kto:

    1. notorycznie odpisuje ponad cytatem
    2. dwukrotnie usiadl na rowerze nawalony jak stodola

    Spadaj stad.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 13. Data: 2005-01-29 21:43:34
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia 29 Jan 2005 15:34:32 +0100, Pawel Kozik <p...@n...pl>
    napisał:

    > nie jestesmy na ty.

    Szanowny panie, w usenecie wszyscy są na ty. "pan" mówimy tylko wtedy, gdy
    chcemy komus delikatnie ublizyć, prosze pana.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 14. Data: 2005-01-29 21:53:34
    Temat: Re: Odp: jazda rowerem
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sat, 29 Jan 2005 18:48:38 +0100, łysy <v...@p...fm> napisał:

    > G?upi jeste? i tyle ci powiem g?upolu;
    > najpierw sobie przeczytaj kretynie, kto to jest recydywista

    Recydywistą jest osoba, która pomimo uprzedniego skazania ponownie
    popełnia przestepstwo. Np pomimo uprzedniego skazania za jazdę po pijaku
    ponownie wsiada po pijaku na rower. Oprócz recydywy zwykłej istnieje także
    recydywa specjalna, opisana w art 64 kk.

    I jeszcze jedno, pisz pod cytatem, bo w nieprzestrzeganiu netykiety tez
    jesteś niepoprawny.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 15. Data: 2005-01-31 06:40:54
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    sam spadaj

    p.s.
    a pozatym nie wiem jak się odpisuje pod cytatami, jestem przecież dresikiem