    From: "łysy" <v...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: jazda rowerem
    Date: Fri, 28 Jan 2005 07:39:57 +0100

    > Uważasz może że sad poienien ci pogrozić paluszkiem?

    tak, własnie tak uwarzam, ze powinien tak zrobić, dowiedziałem się niedawno
    ze więzinia są zpchane takimi rowerzystami jak ja....
    no ale cóż ja tam się kary nie boję mogę sobie posiedzieć na państwowym
    garnuszku za 1500zł miesięcznie, ale szkoda mi na to casu bo mogę w tym
    czasie robić pożyteczniejsze rzeczy
    i wcale mnie nie przekonałeś dalej twierdze że polska jest pojebana....
    nawet jak mi nie groziła kara więzienia też tak twierdziłem, a teraz tylko w
    tym bardziej się utrzymuje

    i żałuję bardzo że mieszkam w tak skorumpowanym kraju
    i załuję tez że jestem polakiem
    ale moze niedługo to się zmieni

    <ciach>