  • 61. Data: 2005-11-01 19:47:13
    Temat: Re: jak zareagowac
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dk8cbf$g1$1@kjonca.kjonca.bogus Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> pisze:

    > Poza tym awizo jest coś koło 2*7 dni( czasami tylko 7) mało ?
    Matematycznie da się przeskoczyć. Ale po co. U mojej kobiety blokersi co
    chwila demolują skrzynki. Skuteczne doręczenie awiza?

    Jotte

  • 62. Data: 2005-11-01 19:53:48
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 1 Nov 2005 20:47:13 +0100,
    osoba podpisana: Jotte <t...@W...pl>
    napisała:
    > W wiadomości news:dk8cbf$g1$1@kjonca.kjonca.bogus Kamil Jońca

    > Matematycznie da się przeskoczyć. Ale po co. U mojej kobiety blokersi co
    > chwila demolują skrzynki. Skuteczne doręczenie awiza?
    Ależ oczywiście. Zdarza się też, że listonosz kradnie. Ale mam wrażenie, że
    to raczej są *wyjątki* niz reguła. A zmuszać obywateli do
    codutygodniowego dygania na pocztę[1] .... brrr. No i kto za zapłaci.
    KJ
    [1] - wszystko jedno jak to nazwiemy.

    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
    (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

  • 63. Data: 2005-11-01 19:58:45
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Tue, 1 Nov 2005 16:22:15 +0100, Jotte napisał(a):

    > Źle rozumiesz.
    > Uważam bowiem, że awizowanie przesyłek, nie mówiąc o fatygowaniu listonosza
    > lub innego doręczyciela celem dostarczenia ważnej korespondencji jest
    > bezsensowne i może prowadzić do zbędnych zaburzeń w jej przepływie.
    Masz rację. to fanaberia żeby listonosz doręczał pocztę do drzwi adresata.
    Pomysł jak najbardziej słuszny i zapewne godzien jakiejś inicjatywy
    obywatelskiej, ile - 100tys. podpisów? ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 64. Data: 2005-11-01 20:01:56
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:slrndmfhub.7kl.kjonca@kjonca.kjonca.bogus Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> pisze:

    > Ależ oczywiście.
    I to właśnie uważam za prawny idiotyzm. Nie oczekuję, naturalnie, logicznego
    uzasadnienia, bo wiem że go nie ma.

    > Zdarza się też, że listonosz kradnie. Ale mam wrażenie,
    > że to raczej są *wyjątki* niz reguła.
    Jakie to ma znaczenie dla ujęcia prawnego w obecnym stanie legislacyjnym?

    Jotte

  • 65. Data: 2005-11-01 20:24:14
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

> [...]
    > wokół kryteriów skuteczności dostarczenia lub - jeśli wolisz - możliwości
    > zapoznania się z treścią..

    > Kurdę, przecież wiem!

    > Czy ja może piszę debilnie i niezrozumiale? Popełniam, gdzieś błąd?
    > Przecież
    > właśnie pytam o kryteria, warunki, czyli - jak określić czy zaistniała
    > możliweość zapoznania się.

    > Na tej zasadzie, to można objawić swą wolę drogą opublikowania jej np. na
    > stronie www. A czy adresat podejmie czynności umożliwiające mu zapoznanie
    > się z nią (np. uruchomi google'a i wpisze odpowiednie zapytanie) to już

    Z całym szacunkiem, ale jak czytam odpowiedzi Jotte to żałuję, że
    odpowiadałem na pytanie odnośnie skuteczności doręczenia oświadczenia woli.
    Teraz ta dyskusja kręci się wokoło tematu jakie to prawo jest niedoskonałe i
    jaki to ja (Jotte) jestem genialny i wiem jak je obejść.
    Niestety, muszę cie zmartwić - nie dasz rady i zapewniam cie, że jak
    przyszłoby co do czego to po twoich genialnych pomysłach odnośnie zmieniania
    miejsca zamieszkania co kilka dni itp. nie zostałoby nawet wspomnienie.
    A koledze, który chce unikać odebrania przesyłki aby uniemożliwić
    zawiadomienie o skutecznym wypowiedzeniu umowy chcę powiedzieć tylko tyle,
    że "co się odwlecze to nie uciecze" więc może warto odebrać powiadomienie i
    poszukać innego lokum?

  • 66. Data: 2005-11-01 20:36:09
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dk8iur$4rs$1@nemesis.news.tpi.pl pissmejker

    > Z całym szacunkiem, ale jak czytam odpowiedzi Jotte to żałuję, że
    > odpowiadałem na pytanie odnośnie skuteczności doręczenia oświadczenia
    > woli.
    Ja także z całym szacunkiem - żałuj do woli, ale cytaty tnij jak trzeba, to
    chyba nie jest zbyt trudne nawet dla Ciebie.

    > Teraz ta dyskusja kręci się wokoło tematu jakie to prawo jest
    > niedoskonałe i jaki to ja (Jotte) jestem genialny i wiem jak je obejść.
    Skąd ci się to uroiło?

> [...]
    > przyszłoby co do czego to po twoich genialnych pomysłach odnośnie
    > zmieniania miejsca zamieszkania co kilka dni itp. nie zostałoby nawet
    Może masz rację, może nie. Pieprzysz bez żadnych uzasadnień - jak to
    zweryfikować?

    Jotte

  • 67. Data: 2005-11-01 21:04:57
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    To powiedz mi jeszcze jak wyjaśnisz dk7h9i$gu4$...@n...dialog.net.pl oraz
    dk7hu1$hds$...@n...dialog.net.pl - albo może nie, bo znów się zaplączesz...

    --
    Olgierd
    ||| gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@p...pl |||

  • 68. Data: 2005-11-01 21:15:52
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Tue, 1 Nov 2005 16:22:15 +0100, Jotte napisał(a):

    > Osobiście rozwiązałbym problem poprzez prostą regulację ustawową nakładającą
    > na obywatela obowiązek meldowania się co - powiedzmy - 2 tygodnie we
    > właściwym dla miejsca zamieszkania urzędzie pocztowym

    To jest dowcip, prawda? ;-)

    --
    Olgierd
    ||| gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@p...pl |||

  • 69. Data: 2005-11-01 21:17:44
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:17ba6rc0wbr8d$.dlg@olgierd.gov.pl Olgierd
    <n...@n...spam.no.problem> pisze:

    > To powiedz mi jeszcze jak wyjaśnisz dk7h9i$gu4$...@n...dialog.net.pl oraz
    > dk7hu1$hds$...@n...dialog.net.pl - albo może nie, bo znów się zaplączesz...

    Qrdę, facet, przestań! Cytuj sigi postów w formie używalnej (jeśli umiesz)
    albo wcale. Wyjaśnienie podałem i jest łatwe do odczytania (wystarczy
    kliknąć, czy 40-tude sobie z tym nie radzi? radzi na pewno - naucz się
    obsługi) więc o co ci chodzi? Jeśli masz kłopoty z używaniem usługi newsów -
    powiedz wprost, w odróżnieniu do ciebie pomogę ci bezinteresownie.

    Jotte

  • 70. Data: 2005-11-01 21:20:19
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:y7m427mf3qrt$.dlg@olgierd.gov.pl Olgierd
    <n...@n...spam.no.problem> pisze:

    > To jest dowcip, prawda? ;-)

    Miszczu - zatrybiłeś!! Pewnie, że tak. Fajny? ;)))

    Jotte