  • 1. Data: 2005-10-30 17:59:15
    Temat: Bezczynność organu i odszkodowanie
    Od: "DMR" <m...@N...gazeta.pl>

    No właśnie, jak z tym jest?

    Organ nie przekazuje skargi złożonej za jego pośrednictwem do WSA. Po ~30
    dniach sąd zwraca się do organu o doręczenie skargi wraz z odpowiedzią w
    ciągu kolejnych 30 dni. Organ odsyła do sądu akta, ale zanim to zrobi
    uwzględnia moją skargę, wobec czego sąd może jedynie umorzyć sprawę.

    Niby wszystko jest w porządku, ale przez bezczynność organu straciłem ponad
    dwa miesiące. Na jakiej podstawie mogę dochodzić odszkodowania?

  • 2. Data: 2005-11-02 09:46:25
    Temat: Re: Bezczynność organu i odszkodowanie
    Od: "DMR" <m...@g...pl>

    DMR <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Na jakiej podstawie mogę dochodzić odszkodowania?

    Chyba przez zmianę czasu jakiejś zaćmy dostałem... :)
    Już znalazłem: Art. 417 § 3 Kodeksu Cywilnego.

    Tylko co z tym umorzeniem sprawy przez Sąd Administracyjny?

    Pozdrawiam.