  • 1. Data: 2005-10-30 14:12:05
    Temat: Neostrada - burdello w TP
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    ZAlozylem w promocji wakacyjnej Neostrade 512 na dwa miesiace. Trzy tygodnie
    temu "skonczyla sie" wiec przedluzylem na 12 miesiecy z opcja 256. Mimo to
    dalej mam predkosc 512. Mi to pasuje(bo niby czemu mialabym byc smutny:), ale
    nie wiem jak to ma sie w swietle prawa - czy nalezny abonament wynosi tyle ile
    za opcje 256, czy tez moga mi przyslac rachunek jak za 512, bo przeciez
    korzystam z 512 i nie skladam reklamacji?

    pozdrawiam
    AL

  • 2. Data: 2005-10-30 15:59:46
    Temat: Re: Neostrada - burdello w TP
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    Użytkownik <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > za opcje 256, czy tez moga mi przyslac rachunek jak za 512, bo przeciez
    > korzystam z 512 i nie skladam reklamacji?

    99% ludzi nie jest w stanie sprawdzić jaką tak na prawdę ma szybkość więc i
    może Ty nie musisz się na tym znać :-)

  • 3. Data: 2005-10-30 18:48:30
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sun, 30 Oct 2005 16:59:46 +0100, *pissmejker*
    <news:dk2qmv$qu$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > 99% ludzi nie jest w stanie sprawdzić jaką tak na prawdę ma szybkość więc i
    > może Ty nie musisz się na tym znać :-)

    Ok, ale *naprawdę* :-)
    http://sjp.pwn.pl/slowo.php?begin=na+prawd%EA

    --
    Kaja

  • 4. Data: 2005-10-30 22:20:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    W umowie z tego co pamiętam jest określona jedynie minimalna prędkość
    łącza. Tak więc 512 z powodzeniem spełnia warunki umowy.

  • 5. Data: 2005-10-31 11:39:21
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    >
    > W umowie z tego co pamiętam jest określona jedynie minimalna prędkość
    > łącza. Tak więc 512 z powodzeniem spełnia warunki umowy.

    W umowie okreslona jest maksymalna.
    Co nie zmienia faktu ze przez dlugi czas Neostrada 512 miala tak na
    prawde predkosci 640kbit.

  • 6. Data: 2005-10-31 19:12:47
    Od: "Mariusz" <m...@o...pl>

> [...]
    > za opcje 256, czy tez moga mi przyslac rachunek jak za 512, bo przeciez
    > korzystam z 512 i nie skladam reklamacji?

    No to mamy ten sam problem tylko u mnie sprawa jest już dalej !!!
    W czerwcu dokładnie zdecydowałem się na promocje NEO512 na 2 miesiące
    i zgodnie z umową jak TPSA "kazała" kilka dni przed upływam terminu umowy
    promocyjne
    zgłosiłem się do TELE-Punktu i podpisałem aneks do umowy i że od dnia 3
    sierpnia 2005
    przechodze na NEO 128 umowa na jeden rok od tego dnia... No i ok mija
    sierpień, wrzesień, październik
    a Ja nadal mam 512 ;-) i co lepsze NIE miałem naliczanej NEO na rachunku
    telefonicznym.
    Mówie bałagan to pewnie za miesiąć coś przyjdzie ale z biegiem czasu
    przestało być zabawne
    ponieważ obawiałem się że na święta dostane naliczenie NEO za 4 miesiące - a
    to już nie takie fajne !!!

    I jak to wyglada - teraz dostałem znowu rachunek bez naliczonej NEO i
    dzwonie składam reklamacie
    i jaka miłą Pani w szoku, że to nie możliwe !!!! po 3 dnia nagle transfer
    spada mam NEO128 ale blokuje mi się co 5 minut konto.
    Dzwonie do działu pomocy technicznej!!!! Że faktycznie były pewne problemy
    itd... Ale teraz mam NEO128.

    Teraz zastanawiam się jaki dostane rachunek za sierpień, wrzesień,
    październik i listopad nie miałem naliczonej NEO-strady!!!
    A NEO naliczane jest zawsze miesiąć do przodu !!!!

    I teraz jak to potraktować - zaniedbanie TPSA dlaczego ja mam teraz nagle
    płacić 400zł bo ktoś zapomniał kliknąć w jakieś okienko !!!???

    I ciekawe jakie NEO mi naliczą ??? Pewnie i tak przyjdzie mi zapłacić
    rachunek a dopiero później składać reklamacje.!!!

    Pozdrawiam
    Mariusz

    -----
    Auto Szyby K.R.Glass Maria Koberska
    http://www.szybykoberski.pl
    Ponad 8000 szyb samochodowych, profesjonalny montaż, atrakcyjne ceny,
    wysylka szyb firma kurierska. - zapraszamy!

  • 7. Data: 2005-10-31 22:21:08
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > I ciekawe jakie NEO mi naliczą ??? Pewnie i tak przyjdzie mi zapłacić
    > rachunek a dopiero później składać reklamacje.!!!

    Jak miałeś umowę na 128, a transfer 512, to trzeba było cicho siedzieć,
    a należność
    wpłacać na konto w banku. Miałbyś jeszcze x czasu neo 512, odsetki od
    pieniędzy należnych TP S.A.,
    z których uregulował byś rachunek gdyby o tobie sobie w koncu przypomnieli.

  • 8. Data: 2005-10-31 23:41:46
    Od: "allbi" <a...@e...net>

    > I ciekawe jakie NEO mi naliczą ??? Pewnie i tak przyjdzie mi zapłacić
    > rachunek a dopiero później składać reklamacje.!!!

    Eeee, przypomina mi się ta reklama.
    "Dobrze znać swoje prawa w Unii. Pamiętaj, masz prawo do odszkodowania jeśli
    operator wyłączy ci telefon przed rozpatrzeniem reklamacji."

    Ile ja już pism wysłałem do tepsy w sprawie dsla...

    SOTB

  • 9. Data: 2005-11-01 10:08:50
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 31 Oct 2005 20:12:47 +0100, "Mariusz" <m...@o...pl>
    wrote:

    >I teraz jak to potraktować - zaniedbanie TPSA dlaczego ja mam teraz nagle
    >płacić 400zł bo ktoś zapomniał kliknąć w jakieś okienko !!!???
    Zapewne odkladasz te pieniadze co miesiac na oprocentowanym rachunku
    bankowym, wiec powinno cie cieszyc ze platnosc bedzie opozniona.
    Zawsze jestes o odsetki do przodu. Chyba nie chcesz powiedziec ze
    nalezne (wg umowy ktora podpisales) tepsie pieniadze wydajesz na inne
    przyjemnosci?

    WAM
    --
    Sylwester 2005!
    Może nad morze?

  • 10. Data: 2005-11-01 10:48:00
    Od: zly <b...@p...fm>

    WAM napisał(a):
    >Chyba nie chcesz powiedziec ze
    > nalezne (wg umowy ktora podpisales) tepsie pieniadze wydajesz na inne
    > przyjemnosci?

    Jak to nalezne?? Przeciez on zmienil umowe, a to oni sie nie wywiazuja.
    Nie ma obowiazku sprawdzania maxymalnej predkosci swojego lacza...

    marcin