  • 81. Data: 2005-11-02 23:53:03
    Temat: Re: jak zareagowac
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dkauc5$pbq$1@opal.icpnet.pl Leszek
    <l...@h...fm> pisze:

    > W "pewnych sytuacjach" zgadzam się. Ale wg.mnie uczciwy czowiek listy
    > polecone odbiera. I przepis ten chroni dobro pokrzywdzonego a nie
    > cwaniaka.
    Przyznam, że naprawdę nie potrafię dopatrzyć się związku między uczciwością
    a odbieraniem korespondencji. Niezamawianej w dodatku... ;)
    "Cwaniactwo" w tej materii jest możliwe, ale nie można wszystkiego wrzucać
    do jednego wora. Moje stanowisko wynika z przygody, którą opisałem tu:
    I nie tyle chodzi mi o tę kasę (chociaż też - zarobiłem ją uczciwie i nie po
    to aby wyrzucać na niesłuszną grzywnę + 5 razy tyle na hienę-komornika), ile
    o zasadę. Rzeczywiście nie popełniłem zarzucanego mi wtedy wykroczenia
    drogowego i nawet nie mogłem wiedzieć, że ktoś mnie o nie obwinia. A
    musiałem jak jeleń zapłacić i to zgodnie z obowiązującym prawem.
    Tyle, że głupim. Szanować go nie mogę.

    Jotte