  • 1. Data: 2005-07-24 21:34:56
    Temat: jak udowodnić że było zielone światło?
    Od: "xxx" <m...@i...pl>

    witam prosze o pomoc jakich argumentów użyć w sądzie że było zielone swiatło
    (policja zarzuca że było czerwone), był 1 funkcjonariusz który jechał z boku
    (nie za mną) i wpiera że ja miałem czerwone?

  • 2. Data: 2005-07-24 21:43:29
    Temat: Re: jak udowodnić że było zielone światło?
    Od: newsgroup <y...@h...com>

    xxx wrote:

    > witam prosze o pomoc jakich argumentów u?yae w s?dzie ?e by?o zielone swiat?o
    > (policja zarzuca ?e by?o czerwone), by? 1 funkcjonariusz który jecha? z boku
    > (nie za mn?) i wpiera ?e ja mia?em czerwone?

    To funkcjonariusz musi udowadniac. A najlepiej wycagnac mu na wierzch
    sgargi z skladane na niego w toku kariery.

  • 3. Data: 2005-07-24 23:00:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "newsgroup" <y...@h...com> napisal w wiadomosci

    > To funkcjonariusz musi udowadniac. A najlepiej wycagnac mu na wierzch
    > sgargi z skladane na niego w toku kariery.

    Pomijajac fakt, skad wziac informacje o skargach, to skad wiadomo, ze je
    skladano i co maja do rzeczy.

  • 4. Data: 2005-07-25 06:28:55
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > witam prosze o pomoc jakich argumentów użyć w s?dzie że było zielone
    swiatło
    > (policja zarzuca że było czerwone), był 1 funkcjonariusz który jechał z boku
    > (nie za mn?) i wpiera że ja miałem czerwone?

    Nie udowodnisz tej rzeczy. Jesli dojdzie do rozprawy w sądzie to mowisz,
    ze bylo zielone, policjant mowi ze bylo czerwone, a sędzia wierzy albo
    tobie albo jemu ;)

  • 5. Data: 2005-07-25 07:04:24
    Od: gogo <g...@i...pl>

    xxx napisał(a):
    > witam prosze o pomoc jakich argumentów użyć w sądzie że było zielone swiatło
    > (policja zarzuca że było czerwone), był 1 funkcjonariusz który jechał z boku
    > (nie za mną) i wpiera że ja miałem czerwone?

    W praktyce to niestety policjant jest pierwszą i ostatnią instancją
    oceniającą czy było złamanie przepisów drogowych, czy nie.

    Teoretycznie można próbować udowodnić swoje jedynie chyba za pomocą
    zeznań świadków

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-07-25 14:54:48
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@S...op.pl> napisał w wiadomości
    > swiatło
    >
    > Nie udowodnisz tej rzeczy. Jesli dojdzie do rozprawy w sądzie to mowisz,
    > ze bylo zielone, policjant mowi ze bylo czerwone, a sędzia wierzy albo
    > tobie albo jemu ;)

    Praktycznie jadac samemu - bez swiadka - stoi sie na przegranej pozycji.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 7. Data: 2005-07-25 16:30:19
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Uzytkownik "newsgroup" <y...@h...com> napisal w wiadomosci

    > To funkcjonariusz musi udowadniac. A najlepiej wycagnac mu na wierzch sgargi z
    > skladane na niego w toku kariery.

    "Wycagniaj sobie sgargi" ale najpierw skonfiguruj sobie czytnik;)

    Pzdr
    Leszek

  • 8. Data: 2005-07-25 17:59:22
    Od: Dredd<...@...pl>

    > witam prosze o pomoc jakich argumentów użyć w sądzie że było zielone swiatło
    > (policja zarzuca że było czerwone), był 1 funkcjonariusz który jechał z boku
    > (nie za mną) i wpiera że ja miałem czerwone?

    Jeśli w sprawie są ustalone inne osoby, które wjeżdżały w tym czasie na
    skrzyżowanie z innej strony to można po ich przesłuchaniu próbować wykazać
    nieprawdziwość twierdzeń poszczególnych świadków zwaracając się do podmiotu
    który zarządza tą drogą (zwykle urząd miasta, zarząd dróg i mostów itp.) o
    nadesłanie sądowi wykresu z organizacją pracy danych świateł. Jest to taka ni to
    tabelka ni to wykres który obrazuje jak mają się do siebie fazy i kolory świateł na
    poszczególnych kierunkach jazdy. Wtedy można nałożyć na ten schemnat to co
    mówią ludzie (świadkowie, obwinieni, oskarżeni etc) i zwykle wychodzi, kto kłamie
    bo np. podaje taki przebieg zdarzeń (układ świateł, zachowanie się uczestników
    ruchu na innych pasach ruchu) , który nie jest w ogóle możliwy.
    Wszystko zależy jednak od okoliczności sprawy, bo jeśłi jesteś tylko Ty i policjant i

    nikt więcej możliwości weryfikacji wersji spadają nawet przy użyciu wykresu z
    organizacją pracy świateł.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 9. Data: 2005-07-25 21:51:08
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> niebacznie popelnil

    > Pomijajac fakt, skad wziac informacje o skargach, to skad
    > wiadomo, ze je skladano i co maja do rzeczy.
    O! O tym właśnie w tamtym wątku mówiłem - pamiętasz?
    Policjant oczywiście na poparcie swego zdanie będzie musiał
    przedstawić dodatkowe dowody: zeznania świadków, nagrania wideo,
    zdjęcia itp ? ;)))

    --
    pozdro
    poreba

  • 10. Data: 2005-07-25 22:13:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > O! O tym właśnie w tamtym wątku mówiłem - pamiętasz?
    > Policjant oczywiście na poparcie swego zdanie będzie musiał
    > przedstawić dodatkowe dowody: zeznania świadków, nagrania wideo,
    > zdjęcia itp ? ;)))

    To jest dla mnie jasne. Tylko co te skargi mają do rzeczy. Jak rozumiem,
    jeśli skarg nie było, to nie musi tych dowodów przedstawiać?