  • 1. Data: 2005-07-24 18:23:50
    Temat: Samochodem firmowym za granicę - potrzebny dokument
    Od: "Przemolo" <p...@g...pl>

    Witam,

    Czy ktoś może podpowiedzieć jak powinno wyglądać pisemne poświadczenie
    użyczenia pracownikowi firmowego samochodu celem wyjazdu za granicę?
    W sieci znalazłem tylko dość rozbudowane umowy użyczenia, a tu bardziej
    chodzi o taki dokument w celu ewentualnych problemów za granicą (niektóre
    państwa wymagają posiadania takiego pisemnego potwierdzenia).
    Jeśli ktoś ma jakiś przykład (najchętniej w j.angielskim). to z góry
    serdeczne dzięki za jego przesłanie :)

  • 2. Data: 2005-07-25 05:20:03
    Od: "Darek" <d...@c...interia.pl>

    Użytkownik "Przemolo" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > państwa wymagają posiadania takiego pisemnego potwierdzenia).
    > Jeśli ktoś ma jakiś przykład (najchętniej w j.angielskim). to z góry

    Authorization
    In accordance with disposition of Ministry of Transport, Navigation and
    Communication from 9 May in the matter of exploitation personal car,
    motor-cycles and moto-bicycles for the purpose of bussiness hereby I
    authorize Mr EDEK KOWALSKI whitch is employee of service department in our
    company to drive an official car PORSCHE 911, registration number ABC 1234
    in 2005

    pozdr
    Darek