  • 1. Data: 2005-07-24 19:46:24
    Temat: Re: Odszkodowanie z OC i naprawa we własnym zakresie
    Od: Ogrodnik <o...@o...pl>

    "atryda" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@o2.pl> popsuje sobie:

    >i stad taki beton w twych argumentach..
    A czego się spodziwałeś ?
    Słuszne argumenty są twarde, po to, aby głupstwa rozbijały się o niego.
    Sądziłeś, że twoich bajek nikt nie wyhaczy ?

    >niestety wiek nie idzie w parze z rozumem.
    Oj, chyba jest odwrotnie. Rozumu nabiera się właśnie wraz z wiekiem.
    Sądząc o twoim zachowaniu i tym co do tej pory napisałeś musisz być
    baaaardzo młody ;)
    Ale nie martw się wszystko przed tobą. Nauczysz się {może kiedyś}, że
    prawdziwy mężczyzna (a nie troczki od kaleson) ma odwagę przyznać się do
    błędu, a nie chować głowę w piasek udając, że nic się nie stało.

    --
    Jan Tadeusz Koniowalski :-)

  • 2. Data: 2005-07-24 21:52:01
    Od: "atryda" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@o2.pl>

    > A czego się spodziwałeś ?
    > Słuszne argumenty są twarde, po to, aby głupstwa rozbijały się o niego.
    > Sądziłeś, że twoich bajek nikt nie wyhaczy ?

    panie ogrodnik nie wiem o jakich bajkach pan mowisz..

    > Oj, chyba jest odwrotnie. Rozumu nabiera się właśnie wraz z wiekiem.
    > Sądząc o twoim zachowaniu i tym co do tej pory napisałeś musisz być
    > baaaardzo młody ;)

    tu tez sie mylisz nabiera sie napewno doswiadczenia ale niekoniecznie rozumu
    a na starosc wrecz sie go traci co kazdy lekarz ci wyjasci dlaczego co i
    jak..

    > Ale nie martw się wszystko przed tobą. Nauczysz się {może kiedyś}, że
    > prawdziwy mężczyzna (a nie troczki od kaleson) ma odwagę przyznać się do
    > błędu, a nie chować głowę w piasek udając, że nic się nie stało.

    nikt nie chowa glowy w piasek ale zeby juz nie zasmiecac grupy poszedl
    prywatny list do Kamila a tobie g....no do tego bo to nasza sprawa i my
    wymieniamy poglady a ty sie nie mieszaj.. jak chcesz sobie pogadac to slij
    tutaj posty na temat a na priv jesli masz cos do mnie