  • 1. Data: 2005-07-24 20:54:57
    Temat: Jaki dyktafon?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    jaki dyktafon a raczej nosnik dzwieku bedzie honorowany przez sad, chodzi o
    udowodnienie ojcu ze zneca sie nad matka.
    nagranie cyfrowe?
    kaseta zwykla?
    mikrokaseta?
    to na wypadek gdyby trzeba bylo potwierdzic autentycznosc tego nagrania
    sprawa powazna wiec chcialbym wszystko ustalic dokladnie

    j...@p...pl
    GG: 207344

  • 2. Data: 2005-07-24 22:23:45
    Temat: Re: Jaki dyktafon?
    Od: "Robi" <g...@g...pl>

    analogowy
    drrobi

  • 3. Data: 2005-07-24 23:01:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    Każdy jeden, byle czytelnie nagrał dźwięk. Dowodem bezpośrednim będzie
    Twoje zeznanie, że to nagrałeś.

  • 4. Data: 2005-07-24 23:03:36
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Jacek23 napisał(a):
    > jaki dyktafon a raczej nosnik dzwieku bedzie honorowany przez sad, chodzi o
    > udowodnienie ojcu ze zneca sie nad matka.

    W praktyce dowolny o dobrej jakości nagrań. Łatwiej stwierdzić
    autentyczność nagrania analogowego (szybciej, taniej, więcej
    specjalistów) - czyli takiego na tradycyjne lub małe kasetki. Ale i przy
    cyfrowym, jeśli jakość nagrania jest przyzwoita nie ma problemu.
    Nie kupuj tylko chińszczyzny z allegro, bo to zabawki dla dzieci.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 5. Data: 2005-07-25 00:40:36
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Mon, 25 Jul 2005 01:03:36 +0200, Beniamin
    <news:57336$42e41e0c$d4ba5985$2423@news.chello.pl> napisał(a):

> [...]
    > cyfrowym, jeśli jakość nagrania jest przyzwoita nie ma problemu.
    > Nie kupuj tylko chińszczyzny z allegro, bo to zabawki dla dzieci.

    Jak ktos ma dyktafon w telefonie, to też można nagrać. Nie trzeba wydawać
    forsy na inne dyktafony.

    --
    Kaja

  • 6. Data: 2005-07-25 14:51:06
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jak ktos ma dyktafon w telefonie, to też można nagrać. Nie trzeba wydawać
    > forsy na inne dyktafony.

    poszukaj w archiwum uwagi na stronach tvnu o policjantach ktorzy probe
    przekupctwa nagrali
    wlasnie na telefon komorkowy, prokurator odrzucil dowod bo zdaje bateria sie
    wyczerpala,
    nie pamietam dokladnie ale bylo to naprawde zwiazane z razaca glupota i
    chamstwem

    P.

    --
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 7. Data: 2005-07-25 21:32:29
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Mon, 25 Jul 2005 16:51:06 +0200, Przemek R...
    <news:dc2u8r$r6h$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > wyczerpala,
    > nie pamietam dokladnie ale bylo to naprawde zwiazane z razaca glupota i

    To, że bateria w telefonie padła jest związane z chamstwem? Hmmm

    Nie chce mi się szukać. Jakbym miała linka, to bym sobie przeczytała.

    --
    Kaja

  • 8. Data: 2005-07-27 09:26:01
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > To, że bateria w telefonie padła jest związane z chamstwem? Hmmm
    >
    > Nie chce mi się szukać. Jakbym miała linka, to bym sobie przeczytała.

    z chamstwem zwiazane jest odrzucenie tak mocnego doowdu z tak blachego
    powodu.

    P.

  • 9. Data: 2005-07-27 11:36:26
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Wed, 27 Jul 2005 11:26:01 +0200, Przemek R...
    <news:dc7jvc$qo0$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > z chamstwem zwiazane jest odrzucenie tak mocnego doowdu z tak blachego
    > powodu.

    Aha, teraz rozumiem.

    --
    Kaja