  • 1. Data: 2004-04-18 16:29:58
    Temat: jak sprządza się pełnomocnictwo?
    Od: " atte" <a...@g...pl>

    złożylem sprzeciw wobec nakazu zaplaty. byl niekompletny. powinienem podac
    pelnomocnictwo. teraz prosza mnie o zlozenie odpisu sprzeciwu wraz z
    zalacznikami i zlozenie pelnomocnictwa. co to znaczy odpis? czy moge napisac
    taki sam sprzeciw + odpis tego sprzeciwu? i co z zalacznikami i
    pelnomocnictwem, czy ono ma byc sporzadzone z pomoca notariusza? dziekuje.

  • 2. Data: 2004-04-18 17:44:42
    Temat: Re: jak sprządza się pełnomocnictwo?
    Od: "Pussy" <i...@w...pl>

    ale jakie pełnomocnictwo? na kogo? na zastępce procesowego? odpis- to jest
    poświadczona notarialnie kopia twojego sprzeciwu.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2004-04-18 19:18:30
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Pussy wrote:
    > ale jakie pełnomocnictwo? na kogo? na zastępce procesowego? odpis- to
    > jest poświadczona notarialnie kopia twojego sprzeciwu.

    1. piszesz bzdury.
    2. pisz pod cytatem.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 4. Data: 2004-04-18 19:37:37
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    atte wrote:
    > złożylem sprzeciw wobec nakazu zaplaty. byl niekompletny. powinienem
    > podac pelnomocnictwo.

    Mętnie piszesz i trudno cokolwiek ci poradzić. Może w sprzeciwie (formularz,
    tak?) nie były podane dane pełnomocnika powoda. A może sprzeciw podpisała
    osobo oznaczona jako Twój pełnomocnik i nie dołączyła pełnomocnictwa. A może
    to Ty jesteś pełnomocnikiem i nie złozyłes pełnomocnictwa. Napisz dokładnie
    o co chodzi.

> [...]
    > czy moge napisac taki sam sprzeciw + odpis tego sprzeciwu? i co z
    > zalacznikami i pelnomocnictwem, czy ono ma byc sporzadzone z pomoca

    Odpis to jeszcze raz to samo co zostało już złożone - identyczne w treści.
    Może być kserokopia, może być jeszcze raz to samo napisane. Dla świętego
    spokoju należy odpis podpisać - nie jest to konieczne, ale w niektórych
    sądach tego wymagają. Ni ma potrzeby notarialnego poświadczania odpisu
    sprzeciwu. To sąd zarządzając jego doręczenie gwarantuje zgodnośc z
    oryginałem.

    Jeżeli nie sporządziłes zawczasu kopii idź do sekretariatu sądu i proś o
    wydanie kserokopii sprzeciwu i załączników złozonych do akt, a nastepnie
    złóż kopię jako odpis. Możesz też prosić o sporządzenie odpisu z urzędu, ale
    ryzykujesz odrzuceniem sprzeciwu jak sąd odmówi.

    Co do pełnomocnictwa procesowego - wystarczy forma pisemna, nie musi byc
    notarialna

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 5. Data: 2004-04-18 21:12:25
    Od: sebol <l...@s...pl>

    atte wrote:

> [...]
    > taki sam sprzeciw + odpis tego sprzeciwu? i co z zalacznikami i
    > pelnomocnictwem, czy ono ma byc sporzadzone z pomoca notariusza? dziekuje.

    Nie potrzeba notariusza. Napisz to samo + pelnomocnictwo.

    --
    l...@s...pl

  • 6. Data: 2004-04-19 07:14:06
    Od: " atte" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    sebol <l...@s...pl> napisał(a):

    > Nie potrzeba notariusza. Napisz to samo + pelnomocnictwo.

    dziekuje za odpowiedzi.jednak........ dzwonilem dzisiaj do sekretariatu i pani
    powiedziala, ze pelnomomcnictwo ( ja ustanawiam moja mame jako swego
    pelnomocnika) musi byc sporzadzone w obecnosci notariusza i za jego
    poswiadczeniem. byc moze nie zawsze sie tego wymaga, ale tak jest w tej
    sytuacji.

  • 7. Data: 2004-04-19 07:21:44
    Od: sebol <l...@s...pl>

    atte wrote:

> [...]
    > pelnomocnika) musi byc sporzadzone w obecnosci notariusza i za jego
    > poswiadczeniem. byc moze nie zawsze sie tego wymaga, ale tak jest w tej

    niech ci pani kasia od parzenia kawy poda podstawe prawną.

    --
    l...@s...pl