  • 1. Data: 2004-04-18 15:27:41
    Temat: pozew o alimenty - wzór (jestem pełnoletni)
    Od: "uoper" <u...@o...pl>

    Witam
    szuakm i szukam i znaleść nie mogę czy ktoś ma (moze podesłać) albo wie
    gdzie szukać wzoru pozwu o alimenty (przeciw ojcu). W googlach znalazłem
    dużo ale zawsze na rzecz niepełnoletnich... za wszelkąpomoc będe bardzo
    wdzięczny :)
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-04-18 18:07:45
    Temat: Re: pozew o alimenty - wzór (jestem pełnoletni)
    Od: "Pussy" <i...@w...pl>

    Użytkownik "uoper" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gdzie szukać wzoru pozwu o alimenty (przeciw ojcu). W googlach znalazłem
    > dużo ale zawsze na rzecz niepełnoletnich... za wszelkąpomoc będe bardzo

    ale jaka różnica pełnoletni czy nie?????? pozew o alimenty na rzecz dzieci
    jest taki sam dla wszystkich.

  • 3. Data: 2004-04-18 18:33:59
    Od: "uoper" <u...@o...pl>

    > ale jaka różnica pełnoletni czy nie?????? pozew o alimenty na rzecz dzieci
    > jest taki sam dla wszystkich.

    nie - jak nie masz pojęcia to po co pisać (jeśłi masz a ja siemyle to sorry
    ale trochę przeszuakłęm google)
    we wszystkich wzorach które znalazłem było to w takiej formie że:
    pozywa w zasadzie matka o alimenty na niepełnoletnie dizeci a ja jak
    wspomniałem jestem pełnoletki i mama nie ma z tym nic wspólnego. Wsumie może
    przerobić (trzeba by dosć mocno) ale myślałem że są jakieś konkretne wzory.
    Pozdro

  • 4. Data: 2004-04-18 18:43:55
    Od: "Pussy" <i...@w...pl>

> [...]
    może
    > przerobić (trzeba by dosć mocno) ale myślałem że są jakieś konkretne

    zamiast matki występujesz w swoim imieniu! Żadna filozofia.