  • 11. Data: 2008-08-12 08:54:28
    Temat: Re: jak przywrocic dziecku poprzednie nazwisko?
    Od: p...@p...onet.pl

    > alez nikt nie decyduje o *twoim* wyjezdzie, prawda?
    >
    > no i chyba logiczne ze ojciec posiadajacy prawa rodzicielskie moze sie
    > wypowiedziec na temat losu wlasnego dziecka?
    >
    > tym bardziej ze z wlasnej woli lozy na jego utrzymanie i chce uczestniczyc
    > w jego zyciu jak widzisz...

    a jesli ojciec nie chce sie zgodzic na paszport dla dziecka to co to oznacza jak
    nie decyzji o moim/naszym wyjezdzie??! przeciez nie wyjade bez swojego
    dziecka...ojciec dziecka ma nieograniczone niczym kontakty z dzieckiem i nie
    obawia sie o jego los za granica, nie moze sie pogodzic po prosstu z naszym
    rozstaniem i tyle...poza tym jest zwyczajnie zlosliwy jak dzieciak...i mierzy
    mnie pewnie swoja miara, pewnie on zniknalby i zerwal kontakt, ja nie, zreszta
    co powiedziec o facecie, ktory niegdys mowil swojej kobiecie "a po co ci moj
    adres?!" bedac za granica podobno w pracy?!

  • 12. Data: 2008-08-12 22:56:01
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    p...@p...onet.pl napisał(a):

    wlasnie nauczylam
    > sie odpowiedzialnosci, na pewno nigdy nie wyjade nigdzie bez dziecka, a jesli
    > wyjade to na pewno w na 100% pewne i konkretne miejsce, zreszta mam kogos z
    > rodziny w Europie wiec to nie problem, a tutaj nas nic nie czeka...praca moze
    > i tak, ale za nedzne zarobki, nie chce wegetowac, chce miec lepsze warunki,
    > zwlaszcza ze mam dziecko,

    Tłumaczac na nasze: nie będę w Polsce harowała za te grosze, jakie oferują mi
    osobie bez żadnego doświadczenia i wykształcenia, mam w dupie uczciwą robotę,
    wolę żyć na cudzy koszt. Za granicą za to chętnie poczyszczę kible za
    funciaki, bo to zagranica, a dziecko pewnie zabiorę ze sobą do roboty.

    I to ma niby być ta "nauczona odpowiedzialność"? Raczej jej kompletny brak.
    Jak zaczniesz takimi tekstami w sądzie rzucać, to jeszcze ciebie pozbawią praw
    rodzicielskich za skrajną nieodpowiedzialność, a nie ojca. Co może by
    dzieciakowi wyszło na dobre.

  • 13. Data: 2008-08-13 07:11:33
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    praw
    > rodzicielskich za skrajną nieodpowiedzialność, a nie ojca. Co może by

    nie no ludzie!!! rece opadaja...
    mam wyksztalcenie wyzsze, zarobki jakie wszedzie mi dotad oferowali to ok.
    1000 zl na reke...nie bede juz nic wiecej komentowac, spodziewalam sie po
    prostu porady dlatego weszlam na forum prawne
    JAK MOZNA na podstawie tak wyrywkowych informacji wyrabiac sobie zdanie o
    czlowieku, w dodatku dopowiadajac sobie nieprawde, po prostu bzdury?!?! od
    razu uprzedzam ewentualny tekst ze moglam sobie isc do prawnika, zgadnijcie
    dlaczego nie poszlam?! i jeszcze jedno! co jest zlego w UCZCIWEJ pracy nawet
    jesli jest to szorowanie kibli za granica???!!! tu za UCZCIWA harowe i UCZCIWA
    nauke nie dostaje sie wiecej niz akurat tyle aby przezyc i nie zdechnac z
    glodu-zreszta to temat na inne forum
    acha, dzieciaka do roboty?! skad te farmazony? znasz to z zycia czy ze swojej
    chorej wyobrazni??! a slyszales o przedszkolach i innych instytucjach
    opiekujacych sie dziecmi gdy rodzic/rodzice sa w pracy?! no jakbys byl
    prokuratorem to jeszcze pewnie oskarzylbys mnie o czary inne "szatanskie"
    praktyki...

  • 14. Data: 2008-08-13 07:31:11
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > jesli jest to szorowanie kibli za granica???!!! tu za UCZCIWA harowe i UCZCIWA
    > nauke nie dostaje sie wiecej niz akurat tyle aby przezyc i nie zdechnac z
    > glodu

    A czego Ci więcej potrzeba?

    Zresztą jeśli potrzeba, to się naucz więcej zarabiać - bo jest to możliwe.

    --
    Wielka kompromitacja w Pekinie:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 15. Data: 2008-08-13 13:04:21
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    > nie no ludzie!!! rece opadaja...
    ano opadają

    > mam wyksztalcenie wyzsze, zarobki jakie wszedzie mi dotad oferowali to ok.
    > 1000 zl na reke...

    Oczekujesz więcej na początek i to bez doświadczenia?
    W połączeniu z alimentami to na pewno więcej niż masz teraz.. Tym
    bardziej, że alimenty masz "nieksięgowane" więc możesz liczyć na jakąś
    pomoc, boś średnia ci wyjdzie niewielka...

> [...]
    > JAK MOZNA na podstawie tak wyrywkowych informacji wyrabiac sobie zdanie o
    > czlowieku, w dodatku dopowiadajac sobie nieprawde, po prostu bzdury?!?!

    Tyle podałaś

    od
    > razu uprzedzam ewentualny tekst ze moglam sobie isc do prawnika, zgadnijcie
    > dlaczego nie poszlam?!

    bo chciałaś za pomocą grupy sprawdzić czy masz jakiekolwiek szanse i
    warto wydawać pieniądze?

    MAc

    PS: znam kilka samotnych matek pracujących za takie pieniądze - fakt,
    potrzebują pomocy i alimentów - ale jakoś sobie radzą...
    A możliwość zostawienia dziecka z byłym dla nich jest nie tylko ogromną
    pomocą ale również świadomym podtrzymywaniem więzów z ojcem.

  • 16. Data: 2008-08-13 15:07:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    p...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > 1000 zl na reke...nie bede juz nic wiecej komentowac, spodziewalam sie po
    > prostu porady dlatego weszlam na forum prawne

    to nie jest forum prawne.
    grupy dyskusyjne straciły swój poważny charakter w momencie szerokiego
    jego udostępnienia przez tepse, w latach 90-tych.
    To jest zbieranina palantów (wliczając mnie), którym się nudzi i coś
    sobie klepią po klawiaturze i przez przypadek trafiło na coś co ma w
    nazwie "prawo".

  • 17. Data: 2008-08-13 15:12:09
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

> [...]
    > To jest zbieranina palantów (wliczając mnie), którym się nudzi i coś
    > sobie klepią po klawiaturze i przez przypadek trafiło na coś co ma w

    Nie no, jasne. Poważniejsze były, jak były dostępne dla grupek
    "wybrańców" na uczelniach i ew. innych instytucjach, które miały dostęp
    do Internetu.

    Tylko po co komu ta powaga, skoro szeroka publiczność nie mogła z nich
    korzystać?

  • 18. Data: 2008-08-13 16:43:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Patryk Włos wrote:

> [...]
    > do Internetu.
    >
    > Tylko po co komu ta powaga, skoro szeroka publiczność nie mogła z nich

    bo grupy wówczas nie były przeznaczone dla szerokiej publicznosci,
    a dla wąskiej grupy powiedzmy fachowców mających dostęp do internetu.
    Charakter grup zaczął się zmieniać z czasem, kiedy oprócz grup stricte
    zawodowych zaczęły powstawać grupy związane z "czasem wolnym".

    Udostępnienie internetu 1. spowodowało zalew grup tych niezawodowych,
    oraz 2.) zalew kretynów zaśmiecających grupy do tej pory rozsądne.

    Taka kolej rzeczy i nic na to nie poradzimy. No może poradzimy,
    zakładając grupy moderowane lub postawione na serwerach, do których
    dostęp mają tylko wybrańcy i kretynów się nie wpuszcza.

  • 19. Data: 2008-08-13 16:54:47
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Patryk Włos <a...@o...pl> napisal:
    > Nie no, jasne. Poważniejsze były, jak były dostępne dla grupek
    > "wybrańców" na uczelniach i ew. innych instytucjach, które miały dostęp
    > do Internetu.

    Hint: elita.

    > Tylko po co komu ta powaga, skoro szeroka publiczność nie mogła z nich
    > korzystać?

    A kogo tu obchodzi 'szeroka publicznosc', ktora efektywnie jest NIEWIELKIM
    promilem.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 20. Data: 2008-08-13 16:56:41
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    > nie no ludzie!!! rece opadaja...
    > mam wyksztalcenie wyzsze,

    Nie widać tego o twoich wypowiedziach.

    zarobki jakie wszedzie mi dotad oferowali to ok.
    > 1000 zl na reke...

    Oferowali ci tyle, na ile zasługiwałaś. Jeśli w realu reprezentujesz taki
    poziom, jak na tej grupie - to jeszcze przez długi nie zaproponują ci grosza
    więcej.

    > JAK MOZNA na podstawie tak wyrywkowych informacji wyrabiac sobie zdanie o
    > czlowieku,

    Sama je podałaś. Jeśli zaprezentowałaś się tak, jak zaprezentowałaś, to czemu
    dziwisz się, że cię odpowiednio oceniają?

    i jeszcze jedno! co jest zlego w UCZCIWEJ pracy nawet
    > jesli jest to szorowanie kibli za granica???!!!

    To się w końcu weź do tej uczciwej roboty. Bo jak na razie to pasożytujesz na
    ojcu dziecka, i na dodatek chcesz go jeszcze wydymać.
    Poczekaj jeszcze parę lat, to nawet i tego, co obecnie, ci nie zaproponuja.

    tu za UCZCIWA harowe i UCZCIWA
    > nauke nie dostaje sie wiecej niz akurat tyle aby przezyc i nie zdechnac z
    > glodu-zreszta to temat na inne forum

    Zarabiasz tyle, na ile zasługujesz. Jeśli masz takie umiejętności, jakie masz
    - to twój problem, że zamiast dotychczas coś sensownego w życiu robić, to się
    zastanawiałaś, jak wyciagnąć wyższe alimenty.