  • 1. Data: 2008-08-10 09:27:15
    Temat: Dyskryminacja 18-latków?
    Od: summ <s...@g...com>

    Jeśli w Google wpiszemy:

    wstęp wolny "od 21 lat"

    to otrzymamy ciekawe wyniki.

    Jeśli ktoś ma ukończone 18 lat to niby ma pełne prawa obywatelskie
    , a tu proszę - nie wejdzie na imprezę. Czy to jest zgodne z prawem?

    pozdrawiam,
    summ

  • 2. Data: 2008-08-10 09:54:45
    Temat: Re: Dyskryminacja 18-latków?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    summ napisał(a):

    > Jeśli ktoś ma ukończone 18 lat to niby ma pełne prawa obywatelskie
    > , a tu proszę - nie wejdzie na imprezę. Czy to jest zgodne z prawem?

    Nie ma bo np 18-to letni Polak nie może zostać wybrany Prezydentem, etc.

    j.

    --
    *** Dzien Czerwonego Guzika * Red Button Day ***
    znamy date (konca swiata?): http://42.pl/u/Qtv_redbuttonday

  • 3. Data: 2008-08-10 10:42:25
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    summ pisze:
> [...]
    >
    > Jeśli ktoś ma ukończone 18 lat to niby ma pełne prawa obywatelskie
    > , a tu proszę - nie wejdzie na imprezę. Czy to jest zgodne z prawem?

    Tak. Jak Cie nie wpuszcze do mieszkania a moją matke wpuszcze, to znaczy
    ze jestes dyskryminowany?

    ToMasz

  • 4. Data: 2008-08-10 10:42:34
    Od: Cut <c...@c...pl>

    summ pisze:
> [...]
    >
    > Jeśli ktoś ma ukończone 18 lat to niby ma pełne prawa obywatelskie
    > , a tu proszę - nie wejdzie na imprezę. Czy to jest zgodne z prawem?

    Całkowicie popieram "wstęp od 21 lat" na imprezy.

  • 5. Data: 2008-08-10 11:42:15
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Cut pisze:

    > Całkowicie popieram "wstęp od 21 lat" na imprezy.

    ja takze, ale niech druga strona takze bedzie "normalna" - ochroniarze
    majacy odpowiednie uprawnienia i licencje a nie banda koksow-kumpli z
    silowni.

  • 6. Data: 2008-08-10 19:12:58
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    To nie jest strona, to narzędzie takie jak pałka lub pies.
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2008-08-10 20:15:36
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 10 Sie, 12:42, Cut <c...@c...pl> wrote:

    > Całkowicie popieram "wstęp od 21 lat" na imprezy.

    tylko dla facetow. Laski wchodza jak chca.

  • 8. Data: 2008-08-10 21:02:21
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    Użytkownik "summ" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...
[...]

    Mozesz miec prawa obywatelskie, ale lokal gastronomiczny jest przewazne
    prywatny i wlasciciel sam ustala, kogo chce wpuszczac, a kogo nie.

    E-zop

  • 9. Data: 2008-08-11 07:00:20
    Od: Cut <c...@c...pl>

    SzalonyKapelusznik pisze:

    > tylko dla facetow. Laski wchodza jak chca.

    I trochę brutalnie rano budzisz się z ręką w nocniku, gdy laska która z
    wyglądała na 18 lat, ma faktycznie 14 ....

  • 10. Data: 2008-08-11 08:14:26
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Jak dla mnie, to tam pisze, że do 21 lat wstęp wolny. A poniżej rabatu nie ma :)

    --
    Lukasz