  • 21. Data: 2008-08-13 16:59:02
    Temat: Re: jak przywrocic dziecku poprzednie nazwisko?
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

> [...]
    > a dla wąskiej grupy powiedzmy fachowców mających dostęp do internetu.
    > Charakter grup zaczął się zmieniać z czasem, kiedy oprócz grup stricte
    > zawodowych zaczęły powstawać grupy związane z "czasem wolnym".
    >
    > Udostępnienie internetu 1. spowodowało zalew grup tych niezawodowych,
    > oraz 2.) zalew kretynów zaśmiecających grupy do tej pory rozsądne.
    >
    > Taka kolej rzeczy i nic na to nie poradzimy. No może poradzimy,
    > zakładając grupy moderowane lub postawione na serwerach, do których
    > dostęp mają tylko wybrańcy i kretynów się nie wpuszcza.

    Powtarzam pytanie: po co komu takie grupy, skoro szeroka publiczność nie
    może z nich korzystać?

    --
    Wielka kompromitacja w Pekinie:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 22. Data: 2008-08-13 17:47:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Patryk Włos wrote:

    > Powtarzam pytanie: po co komu takie grupy, skoro szeroka publiczność nie
    > może z nich korzystać?

    A skąd to założenie, że to musi być dla szerokiej publiczności?
    Skoro zaistniały, to znaczy, że jakieś grupie ludzi były potrzebne i
    wcale nie musiała to być duża grupa ludzi.

  • 23. Data: 2008-08-13 18:21:37
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > dziwisz się, że cię odpowiednio oceniają?
    >
    > i jeszcze jedno! co jest zlego w UCZCIWEJ pracy nawet
    >
    > To się w końcu weź do tej uczciwej roboty. Bo jak na razie to pasożytujesz na
    > ojcu dziecka, i na dodatek chcesz go jeszcze wydymać.
    > Poczekaj jeszcze parę lat, to nawet i tego, co obecnie, ci nie zaproponuja.
    >
    > tu za UCZCIWA harowe i UCZCIWA
    >
    > Zarabiasz tyle, na ile zasługujesz. Jeśli masz takie umiejętności, jakie masz
    > - to twój problem, że zamiast dotychczas coś sensownego w życiu robić, to się
    > zastanawiałaś, jak wyciagnąć wyższe alimenty.

    tak ogolnie zapytam: co Ty chlopcze bredzisz??
    SKAD wziales te rewelacje?
    UDOWODNIJ ze pasozytuje na ojcu mojego dziecka, ze chce go wydymac, ZE W OGOLE
    ZALEZY MI NA ALIMENTACH!!!, ze nie mam doswiadczenia, ze zarabiam tyle na ile
    zasluguje, ze oferowali mi tyle na ile zasluguje, ze nic sensownego dotad nie
    robilam itp z Twojego ble,ble,ble
    widze ze baaardzo sie napracowales, bo nie dosc ze przeczytales wszystkie moje
    posty, naskrobales mnostwo literek w odpowiedzi to jeszcze przeswietliles mnie i
    cale moje zycie, BRAWO, dzieki za poswiecenie mi az takiej uwagi-mysle ze masz
    ku temu powody..............czyzbys byl jednym z frajerow, ktorgo jakas niunia
    wydymala?!

  • 24. Data: 2008-08-13 20:47:18
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    > UDOWODNIJ ze pasozytuje na ojcu mojego dziecka, ze chce go wydymac,

    "jesli ojciec dziecka nie wyraza zgody na zrzeczneie sie praw/wladzy
    rodzicielskiej to jakich argumentow trzeba uzyc wg prawa aby sad pozbawil go
    tych praw?" - kto napisał te słowa? Ja?

    "probuje nas ograniczac, straszy ze nie da zgody na paszport"

    Nie chce tańczyć frajer, jak mu zagrasz, choć buli forsę, to dokopać mu i
    pozbawić kontaktów z dzieckiem. Jak to nazwać inaczej, niż chęć wydymania?

    ZE W OGOLE
    > ZALEZY MI NA ALIMENTACH!!!,

    Mam nadzieje, że rzeczywiście pasożytujesz na frajerze i rodzinie. A nie
    żyjesz na koszt państwa, czyli rownież i za MOJE pieniądze.

    ze nie mam doswiadczenia, ze zarabiam tyle na ile
    > zasluguje, ze oferowali mi tyle na ile zasluguje, ze nic sensownego dotad nie
    > robilam itp z Twojego ble,ble,ble

    "jestem bezrobotna,szukam pracy od ok. 1,5 roku", "praca MOZE
    i tak, ale za nedzne zarobki," (podkreślenie moje)

    Jesli osoba z rzekomo wyższym wykształceniem przez ostatnie półtora roku nie
    może znaleźć pracy, to albo gówno potrafi, albo leń śmierdzący jest. W twoim
    przypadku skłaniałabym się do obu tych wersji jednocześnie.

    > dzieki za poswiecenie mi az takiej uwagi

    Ależ proszę bardzo. Polecam się na przyszłość.

    >-mysle

    Nie wierzę. Udowodnij.

    >czyzbys byl jednym z frajerow, ktorgo jakas niunia
    > wydymala?!

    Nie trafiłaś. Ja się trzymam z daleka od takich jak ty.

  • 25. Data: 2008-08-13 22:02:25
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Tzn człowiek nigdy nie wie, ale zdążył wyjść wcześnie...
    JaC

    -----

  • 26. Data: 2008-08-14 08:35:14
    Od: p...@p...onet.pl

    > "jesli ojciec dziecka nie wyraza zgody na zrzeczneie sie praw/wladzy
    > rodzicielskiej to jakich argumentow trzeba uzyc wg prawa aby sad pozbawil go
    > tych praw?" - kto napisał te słowa? Ja?

    mozna ojca pozbawic tych praw jesli dziala na szkode dziecka, pije, nie
    interesuje sie dzieckiem, nie utrzymuje kontaktow, ALE nawet jesli sad pozbawi
    go wladzy rodzicielskiej on i tak musi placic alimenty poniewaz uznal dziecko
    za swoje, ROZUMIESZ? retoryczne pytanie.............

    > "probuje nas ograniczac, straszy ze nie da zgody na paszport"
    >
    > Nie chce tańczyć frajer, jak mu zagrasz, choć buli forsę, to dokopać mu i
    > pozbawić kontaktów z dzieckiem. Jak to nazwać inaczej, niż chęć wydymania?

    sam podrozuje i wyjezdza kiedy i dokad chce, jakim prawem moze mi tego
    zabronic? nigdy nie ograniczalam mu kontaktow z dzieckiem i nie mam zamiaru
    tego robic, ON SAM SIE NA TO DECYDUJE wielokrotnie opuszczajac na dlugie
    okresy kraj, a jak tu jest to gdy ma focha tez nie widuje sie z dzieckiem...

    > ZE W OGOLE
    >
    > Mam nadzieje, że rzeczywiście pasożytujesz na frajerze i rodzinie. A nie
    > żyjesz na koszt państwa, czyli rownież i za MOJE pieniądze.

    to Ty rzeczywiscie uwazasz ze alimenty dla dziecka, ktore mu sie prawnie i jak
    sadze moralnie naleza to pasozytowanie na ojcu????!!!!!???!! TO MOZE NAPRAWDE
    SIE JUZ LEPIEJ NIGDY PUBLICZNIE NIE WYPOWIADAJ...

> [...]
    > może znaleźć pracy, to albo gówno potrafi, albo leń śmierdzący jest. W twoim
    > przypadku skłaniałabym się do obu tych wersji jednocześnie.

    chlopczyku, a co Ty wiesz o zyciu?!?! z Twoich wypowiedzi wnioskuje ze nic
    albo ze posiadasz znikoma wiedze, pewnie jeszcze od "madrych" kumpli i z forow
    internetowych, na ktorych namietnie sie wyzywasz bo nie masz zycia prywatnego
    hehe do Twojej wiadomosci: osoba ktora nie znalazla pracy przez poltora roku
    bywa samotnie wychowujaca matka, ktora musi zajac sie dzieckiem bo nie ma
    innej mozliwosci, a ojciec tego dziecka wolal robic inne rzeczy

    > Ależ proszę bardzo. Polecam się na przyszłość.

    > Nie wierzę. Udowodnij.

    > Nie trafiłaś. Ja się trzymam z daleka od takich jak ty.

    no coz, tak wiele wiesz(?), a tak bardzo sie mylisz

  • 27. Data: 2008-08-14 22:05:07
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    p...@p...onet.pl napisał(a):

    > mozna ojca pozbawic tych praw jesli dziala na szkode dziecka, pije, nie
    > interesuje sie dzieckiem, nie utrzymuje kontaktow,

    W pierwszych dwóch postach napisałaś coś zupełnie innego. W ktorym miejscu
    kłamałaś?

    ALE nawet jesli sad pozbawi
    > go wladzy rodzicielskiej on i tak musi placic alimenty poniewaz uznal dziecko
    > za swoje, ROZUMIESZ? retoryczne pytanie.............

    I to własnie nazywam dymaniem frajera: spierdalaj, ale płać!

    > sam podrozuje i wyjezdza kiedy i dokad chce, jakim prawem moze mi tego
    > zabronic?

    A jedź se gdzie chcesz. Tylko co dziecko temu winne, że chcesz je ciągać ze sobą?

    nigdy nie ograniczalam mu kontaktow z dzieckiem i nie mam zamiaru
    > tego robic,

    Akapit wyżej piszesz coś innego. Zdecyduj się wreszcie na jedną wersję.

    ON SAM SIE NA TO DECYDUJE wielokrotnie opuszczajac na dlugie
    > okresy kraj,

    Zaraz, czy wyżej nie napisałaś, że wyjeżdża do pracy? Znaczy nie podoba ci
    się, że on zarabia - w przeciwieństwie do ciebie, i jeszcze coś ci daje z tych
    pieniędzy ciężko zarobionych w oderwaniu od kraju i dziecka?

    >a jak tu jest to gdy ma focha tez nie widuje sie z dzieckiem...

    Z dzieckiem czy z tobą? Gdybym zaliczył wpadkę z kimś takim jak ty, też
    wolałbym trzymać się jak najdalej.

    > to Ty rzeczywiscie uwazasz ze alimenty dla dziecka, ktore mu sie prawnie i jak
    > sadze moralnie naleza to pasozytowanie na ojcu????!!!!!???!!

    Dla dziecka. Ale NIE DLA CIEBIE. Tobie się według prawa nic nie należy, jeśli
    nie byliście małazeństwem. Jeśli żyjesz z alimentów - to żyjesz na koszt
    swojego dziecka. Pieniądze, które zgodnie z przepisami kodeksu rodzinnego i
    opiekuńczego powinny być przeznaczane na utrzymanie i wychowanie dziecka, ty
    przeznaczasz również na potrzeby własne. Obys nie została z tego kiedyś
    rozliczona...

    TO MOZE NAPRAWDE
    > SIE JUZ LEPIEJ NIGDY PUBLICZNIE NIE WYPOWIADAJ...

    Spróbuj mi zabronić.

    > chlopczyku, a co Ty wiesz o zyciu?!?!

    Całkiem sporo, dziecko.

    >z Twoich wypowiedzi wnioskuje ze nic

    Kłopoty z logicznym mysleniem?

    > albo ze posiadasz znikoma wiedze, pewnie jeszcze od "madrych" kumpli i z forow
    > internetowych, na ktorych namietnie sie wyzywasz bo nie masz zycia prywatnego

    Psychologii to ty nie studiowałaś.

    > hehe do Twojej wiadomosci: osoba ktora nie znalazla pracy przez poltora roku
    > bywa samotnie wychowujaca matka, ktora musi zajac sie dzieckiem bo nie ma
    > innej mozliwosci, a ojciec tego dziecka wolal robic inne rzeczy

    "a slyszales o przedszkolach i innych instytucjach
    opiekujacych sie dziecmi gdy rodzic/rodzice sa w pracy?!"
    To pewnie jakiś idiota napisał kilka postów wyżej, nie?

    > a ojciec tego dziecka wolal robic inne rzeczy

    Niech zgadnę: zarabiać za granicą pieniądze na dziecko i jego
    nieodpowiedzialną leniwą matkę?

    > no coz, tak wiele wiesz(?), a tak bardzo sie mylisz

    Większość sekretarek u mnie ma małe dzieci (i to najcześciej nie jedno),
    zapracowanych mężów (którym muszą jeszcze obiad zrobić i koszulę wyprasować),
    i potrafią sobie tak zorganizować czas, by i zarabiać, i wychowywać. Tylko do
    tego trzeba trochę samozaparcia i umiejetności organizacji.

  • 28. Data: 2008-08-15 07:10:41
    Od: p...@p...onet.pl

    > W pierwszych dwóch postach napisałaś coś zupełnie innego. W ktorym miejscu
    > kłamałaś?

    nie klamalam w zadnym, ale nie zamierzam sie przed toba tlumaczyc bo kim ty
    jestes?! nie po to tu napisalam aby otrzymac niczym nieuzasadniona ocene od
    jakiegos palanta, ktory kieruje sie wylacznie uprzedzeniami i niech zgadne
    szowinistycznymi, konserwatywnymi pogladami ...

    > ALE nawet jesli sad pozbawi
    >

    > I to własnie nazywam dymaniem frajera: spierdalaj, ale płać!

    takie jest prawo, ja go nie wymyslalam, on jako dorosly czlowiek sam odpowiada
    za siebie i swoje czyny, chcial dziecka, ale nie potrafil zyc jak normalny
    czlowiek ze swoja rodzina wiec niech faktycznie spierdala, a to ze musi placic
    na wlasne dziecko ,ktore uznal z wlasnej nieprzymuszonej woli to jego zasrany
    prawny i moralny obowiazek jesli w ogole mu na tym dziecku zalezy

    > A jedź se gdzie chcesz. Tylko co dziecko temu winne, że chcesz je ciągać ze
    sobą?

    ty mi na pewno nie bedziesz mowil co mam robic, czemu dziecko jest temu winne
    wg ciebie, o co ci chodzi? a gdzie ma byc, z nieodpowiedzialnym ojcem?

    > nigdy nie ograniczalam mu kontaktow z dzieckiem i nie mam zamiaru
    >
    > Akapit wyżej piszesz coś innego. Zdecyduj się wreszcie na jedną wersję.

    nie czytasz ze zrozumieniem i takie sa tego efekty...

> [...]
    tych
    > pieniędzy ciężko zarobionych w oderwaniu od kraju i dziecka?

    sluchaj kolezko, to co, kobieta rodzi i natychmiast ma wracac do roboty?!
    a ty myslisz ze wychowywanie dziecka, calodoboba opieka nad nim to lenistwo??!
    kolejny raz sie zblazniles............

    > Z dzieckiem czy z tobą? Gdybym zaliczył wpadkę z kimś takim jak ty, też
    > wolałbym trzymać się jak najdalej.

    no i teraz kolejny raz zniszcze twoje poronione teorie, TO NIE BYLA WPADKA, a
    on nawet jesli ma focha to jako dorosly czlowiek powinien to olac bo przeciez
    podobno zalezy mu na dziecku, nieprawdaz?

> [...]
    > przeznaczasz również na potrzeby własne. Obys nie została z tego kiedyś

    a kiedy powiedzialam ze chce alimentow dla SIEBIE??? ty chyba naprawde
    nienawidzisz kobiet...masz czlowieku problem i wspolczuje kobietom z twojego
    grona...wyobraz sobie ze nie zyje na koszt wlasnego dziecka, mam swoje srodki
    utrzymania, nie powiedzialam ze nie pracuje, a tylko tyle ze jestem
    zarejestrownaa w urzedzie jako bezrobotna...ale jak nie kumasz to twoj
    problem, tylko po co sie tak zajadle wypowoadasz skoro nic nie kumasz?

    > TO MOZE NAPRAWDE
    >
    > Spróbuj mi zabronić.

    zabraniam

    > Całkiem sporo, dziecko.

    niestety twoja wiedza jest marna...

    > Kłopoty z logicznym mysleniem?

    twoje?

    > Psychologii to ty nie studiowałaś.

    studiowalam

    > "a slyszales o przedszkolach i innych instytucjach
    > opiekujacych sie dziecmi gdy rodzic/rodzice sa w pracy?!"
    > To pewnie jakiś idiota napisał kilka postów wyżej, nie?

    nie bede sie tobie tlumaczyc ze wszystkich szczegolow swojego zycia, czepiasz
    sie kazdego slowa, prowadz dalej ta potyczke, ale juz beze mnie, powtarzam nie
    od tego jest to forum, chyba ci sie cos pomylilo

    > Niech zgadnę: zarabiać za granicą pieniądze na dziecko i jego
    > nieodpowiedzialną leniwą matkę?

    nie zgadles......wolal pic i szlajac sie z kumplami

> [...]

    do
    > tego trzeba trochę samozaparcia i umiejetności organizacji.

    skoro tak lubia...harowac z dziecmi, tyrac w robocie i jeszcze dziadom takim
    jak ty prasowac koszule?!?! szczyt!!! a dziad rak nie ma do roboty przy samym
    sobie? dlaczego ty nie wyprasujesz zonie sukienki codzinnie i nie ugotujesz
    obiadu skoro ma dwa albo trzy razy wiecej pracy od ciebie?! nie dosc ze dzieci
    to jeszzcze praca zawodowa i maz gamon ktoremu trzeba uslugiwac bo go mamunia
    nie wychowala...ŻAL

    na koniec powiem ci jeszcze, ze czlowiek madry nigdy nie pozwala sobie na
    ocenianie innych zwlaszcza gdy ma tak mierne ku temu przeslanki jak ty
    UCZ SIE "DEREKTORKU" moze od swoich sekretarek? pewnie sa madrzejsze od
    ciebie...
    ŻEGNAM

    > --
    eb

  • 29. Data: 2008-08-15 07:40:50
    Od: "Easy" <e...@m...org>

    Użytkownik " jb" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > p...@p...onet.pl napisał(a):
    > "a slyszales o przedszkolach i innych instytucjach
    > opiekujacych sie dziecmi gdy rodzic/rodzice sa w pracy?!"
    > To pewnie jakiś idiota napisał kilka postów wyżej, nie?

    oj.. z tym bywa roznie... moje dziecko na przyklad nie dostalo sie do
    przedszkola, pomimo iz ja pracuje, i mam tych dzieci wiecej ;)

    No tak.. ale samotnie wychowujace matki maja pierwszenstwo....

    Easy

  • 30. Data: 2008-08-15 07:45:36
    Od: "Easy" <e...@m...org>

> [...]
    > dzieci
    > to jeszzcze praca zawodowa i maz gamon ktoremu trzeba uslugiwac bo go

    churrra!!!!!
    a myslalam ze tylko ja tak mysle ;))))

    nadzieja powraca ;) jak rownouprawnienie to rownouprawnienie ;)

    Easy