    From: p...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak przywrocic dziecku poprzednie nazwisko?
    Date: Wed, 13 Aug 2008 09:11:33 +0200
    Sender: k...@n...onet.pl

    > p...@p...onet.pl napisał(a):
    >
    > wlasnie nauczylam
    >

    > Tłumaczac na nasze: nie będę w Polsce harowała za te grosze, jakie oferują mi
    > osobie bez żadnego doświadczenia i wykształcenia, mam w dupie uczciwą robotę,
    > wolę żyć na cudzy koszt. Za granicą za to chętnie poczyszczę kible za
    > funciaki, bo to zagranica, a dziecko  pewnie zabiorę ze sobą do roboty.
    >
    > I to ma niby być ta "nauczona odpowiedzialność"? Raczej jej kompletny brak.
    > Jak zaczniesz takimi tekstami w sądzie rzucać, to jeszcze ciebie pozbawią
    praw
> [...]

    nie no ludzie!!! rece opadaja...
    mam wyksztalcenie wyzsze, zarobki jakie wszedzie mi dotad oferowali to ok.
    1000 zl na reke...nie bede juz nic wiecej komentowac, spodziewalam sie po
    prostu porady dlatego weszlam na forum prawne
    JAK MOZNA na podstawie tak wyrywkowych informacji wyrabiac sobie zdanie o
    czlowieku, w dodatku dopowiadajac sobie nieprawde, po prostu bzdury?!?! od
    razu uprzedzam ewentualny tekst ze moglam sobie isc do prawnika, zgadnijcie
    dlaczego nie poszlam?! i jeszcze jedno! co jest zlego w UCZCIWEJ pracy nawet
    jesli jest to szorowanie kibli za granica???!!! tu za UCZCIWA harowe i UCZCIWA
    nauke nie dostaje sie wiecej niz akurat tyle aby przezyc i nie zdechnac z
    glodu-zreszta to temat na inne forum
    acha, dzieciaka do roboty?! skad te farmazony? znasz to z zycia czy ze swojej
    chorej wyobrazni??! a slyszales o przedszkolach i innych instytucjach
    opiekujacych sie dziecmi gdy rodzic/rodzice sa w pracy?! no jakbys byl
    prokuratorem to jeszcze pewnie oskarzylbys mnie o czary inne "szatanskie"
    praktyki...