  • 31. Data: 2008-08-15 09:35:09
    Temat: Re: jak przywrocic dziecku poprzednie nazwisko?
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    p...@p...onet.pl napisał(a):

    > nie klamalam w zadnym,

    Oczywiście. To widać, i każdy może ocenić.

    ale nie zamierzam sie przed toba tlumaczyc bo kim ty
    > jestes?!

    Oczywiście, że na tym forum nie musisz.
    I tak się już dostatecznie zbłaźniłaś. Z każdą swoją wypowiedzią robiłaś z
    siebie coraz większą kretynkę, więc rzeczywiście już może daruj.

    > ale nie potrafil zyc jak normalny
    > czlowiek ze swoja rodzina wiec niech faktycznie spierdala,

    Współczuję mu, że trafił na kogoś takiego, jak ty.

    a to ze musi placic
    > na wlasne dziecko ,ktore uznal z wlasnej nieprzymuszonej woli to jego zasrany
    > prawny i moralny obowiazek jesli w ogole mu na tym dziecku zalezy

    I z tego tytułu przysługuje mu prawo do sprawowania pieczy nad dzieckiem i
    jego wychowywania w takim samym stopniu jak tobie. Próba pozbawienia go praw
    rodzicielskich dlatego, że mam inne zdanie na temat twoich dolności do
    zapewnienia dziecku własciwej opieki, to zwyczajne skurwysyństwo.

    > ty mi na pewno nie bedziesz mowil co mam robic, czemu dziecko jest temu winne

    Sąd ci powie, kiedy złożysz wniosek.
    A mogę cię zapewnić, że jeśli twój były wynajmie adwokata do sprawy, to na
    sali sądowej usłyszysz takie teksty pod swoim adresem, że to tutaj możesz
    uznać za komplementy.

    > nie czytasz ze zrozumieniem i takie sa tego efekty...

    Po prostu kłamiesz i zaczyna się już wszystko mieszać.

    > sluchaj kolezko, to co, kobieta rodzi i natychmiast ma wracac do roboty?!

    Zgodnie z obowiązującymi przepisami - po 18, 20 lub 28 tygodniach.

    > a ty myslisz ze wychowywanie dziecka, calodoboba opieka nad nim to lenistwo??!

    Tak jak pisałem - leń śmierdzący.

    > no i teraz kolejny raz zniszcze twoje poronione teorie, TO NIE BYLA WPADKA,

    Znaczy celowo go wrobiłaś w dziecko?

    > on nawet jesli ma focha to jako dorosly czlowiek powinien to olac bo przeciez
    > podobno zalezy mu na dziecku, nieprawdaz?

    Przyjechać do dziecka, a słyszeć cały czas gderanie i kolejne nieuzasadnione
    pretensje od sfrustrowanej byłej? Powinien zwrócic się do sądu o uregulowanie
    kontaktów z dzieckiem, tak, aby widywać je bez twojej obecności.

    nie powiedzialam ze nie pracuje, a tylko tyle ze jestem
    > zarejestrownaa w urzedzie jako bezrobotna...

    Własnie przyznałaś się do popełnienia przestępstwa z art. 233 par. 6 kodeksu
    karnego. Mam nadzieję, że ojciec dziecka będzie umiał wykorzystać tę
    okoliczność w sądzie. Ile jeszcze innych przestepstw popełniłas?

    > zabraniam

    I co, z jakim skutkiem?

    > niestety twoja wiedza jest marna...

    To i tak wiećej niż twoja.

    > studiowalam

    I naprawdę niczego cię tam nie nauczyli??? No aż nie wierzę. Nawet pisania na
    komputerze?

    > roku

    > nie bede sie tobie tlumaczyc ze wszystkich szczegolow swojego zycia, czepiasz
    > sie kazdego slowa,

    Mi nie bedziesz (przynajmniej na forum), kłamczucho, tylko sądowi. A on już
    odpowiednio twoje kłamstwa oceni i potraktuje.

    prowadz dalej ta potyczke, ale juz beze mnie, powtarzam nie
    > od tego jest to forum, chyba ci sie cos pomylilo

    > nie zgadles......wolal pic i szlajac sie z kumplami

    > do
    >
    > skoro tak lubia...harowac z dziecmi, tyrac w robocie i jeszcze dziadom takim
    > jak ty prasowac koszule?!?! szczyt!!!

    No właśnie to jest twoje podejście do uczciwej pracy - harować z dziećmi i
    tyrać w robocie, jak w ogóle mogą ci coś tak okropnego zapropnowac? Alimenty,
    dziecko do przedszkola, i można jakoś se pożyć.

    a dziad rak nie ma do roboty przy samym
    > sobie? dlaczego ty nie wyprasujesz zonie sukienki codzinnie

    Niech zgadnę - bo nie chodzi do pracy w sukienkach? ;)

    i nie ugotujesz
    > obiadu

    A skąd wiesz? Akurat gotować lubię.

    > na koniec powiem ci jeszcze, ze czlowiek madry nigdy nie pozwala sobie na
    > ocenianie innych

    Możesz mi podać źródło tej "prawdy"?

    > UCZ SIE "DEREKTORKU" moze od swoich sekretarek?

    Ciebie ich przykład jak widać niczego nie nauczył.
    Zresztą nawet na to nie liczyłem.

  • 32. Data: 2008-08-15 10:02:34
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    p...@p...onet.pl napisał(a):

    > skoro tak lubia...harowac z dziecmi, tyrac w robocie i jeszcze dziadom takim
    > jak ty prasowac koszule?!?!

    PS. I dlatego dostają po 3 tys. na rękę, a tobie pozostaje tylko liczyć na to,
    że były się nie rozmysli i za miesiąc też coś sypnie...

  • 33. Data: 2008-08-15 11:58:31
    Od: "Easy" <e...@m...org>

    Użytkownik " jb" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > PS. I dlatego dostają po 3 tys. na rękę,

    eee? nie w mojej wiosce ;) oczywiscie zakladajac ze jest sie w miare
    przecietnym pracownikiem a nie wybitna osobowoscia, ktora nalezy nieco
    bardziej docenic finansowo ;)

    Easy

  • 34. Data: 2008-08-16 01:45:04
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-08-15 09:45 Easy napisał/a:
    > Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > churrra!!!!!
    > a myslalam ze tylko ja tak mysle ;))))
    >
    > nadzieja powraca ;) jak rownouprawnienie to rownouprawnienie ;)

    Mój mąż to prasowac umiał, czyścić buty umiał, coś ugotować umiał,
    posprzątać umiał, złote ręce do różnych robótek...., ale nie wiedział
    jaki ma numer kołnierzyka i numer butów, bo mu mamusia kupowała zawsze
    ubranka.

    --
    animka

  • 35. Data: 2008-08-16 01:49:12
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-08-15 12:02 jb napisał/a:

    > PS. I dlatego dostają po 3 tys. na rękę, a tobie pozostaje tylko liczyć na to,
    > że były się nie rozmysli i za miesiąc też coś sypnie...

    Ile masz tych łożnic?

    --
    animka

  • 36. Data: 2008-08-18 09:29:21
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Dziwczyna jest w trudnej sytuacji (jakby na to nie patrzec), zadala
    jakies pytania, a tu wyskakuje taki jb jeden z drugim i sie nad nia
    pastwi.
    Zycze ci, jb, zebys kiedys zaobaczyl jak to jest byc bez pracy (bo
    dziecka raczej nie urodzisz) i jak sie wtedy oglada swiat z takiej
    perspektywy.

    TA

  • 37. Data: 2008-08-18 12:38:51
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    I według Ciebie zmiana nazwiska dziecka rozwiązuje wszystkie problemy samotnych matek
    (jakie by one nie były, z wyboru czy na własne
    ciężko zapracowane życzenie)?
    JaC

    -----