    From: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak przywrocic dziecku poprzednie nazwisko?
    Date: Wed, 13 Aug 2008 15:04:21 +0200

    > nie no ludzie!!! rece opadaja...
    ano opadają

    > mam wyksztalcenie wyzsze, zarobki jakie wszedzie mi dotad oferowali to ok.
    > 1000 zl na reke...

    Oczekujesz więcej na początek i to bez doświadczenia?
    W połączeniu z alimentami to na pewno więcej niż masz teraz.. Tym
    bardziej, że alimenty masz "nieksięgowane" więc możesz liczyć na jakąś
    pomoc, boś średnia ci wyjdzie niewielka...

    nie bede juz nic wiecej komentowac, spodziewalam sie po
    > prostu porady dlatego weszlam na forum prawne
    > JAK MOZNA na podstawie tak wyrywkowych informacji wyrabiac sobie zdanie o
    > czlowieku, w dodatku dopowiadajac sobie nieprawde, po prostu bzdury?!?!

    Tyle podałaś

    od
    > razu uprzedzam ewentualny tekst ze moglam sobie isc do prawnika, zgadnijcie
    > dlaczego nie poszlam?!

    bo chciałaś za pomocą grupy sprawdzić czy masz jakiekolwiek szanse i
    warto wydawać pieniądze?

    MAc

    PS: znam kilka samotnych matek pracujących za takie pieniądze - fakt,
    potrzebują pomocy i alimentów - ale jakoś sobie radzą...
    A możliwość zostawienia dziecka z byłym dla nich jest nie tylko ogromną
    pomocą ale również świadomym podtrzymywaniem więzów z ojcem.