  • 11. Data: 2004-10-04 09:11:34
    Temat: Re: inicjacja seksualna - 15 lat
    Od: gazebo <g...@n...com.pl>

    Rodrig Falkenstein wrote:

    > A karalność stosunków seksualnych z osobami poniżej 15 roku zycia w Polsce
    > po raz pierwszy wprowadzono 11 lipca 1932 r.

    A możesz mi wyjaśnić co rozumiesz przez: po raz pierwszy? Trochę
    przejrzałem
    http://www.prawo.lex.pl/czasopisma/prokurator/p_pedo
    f.html#27 i
    odniosłem wrażenie, że na przestrzeni lat były jakieś zmiany. A sprawa
    mnie zainteresowała przy okazji propozycji ustawodawczej decydowania o
    aborcji przez osoby, ktore ukończyły 15 lat. Też bym chętnie przejrzał
    jakiś komentarz do tego.
    --
    careful with this axe Eugene!

  • 12. Data: 2004-10-04 09:13:09
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    prosze bardzo.. Masz cos na myśli?

    OSNKW 1974/12/229

    --
    Falkenstein

  • 13. Data: 2004-10-04 09:16:10
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Rodrig Falkenstein napisał:
    > prosze bardzo.. Masz cos na myśli?

    Nie zrozumiałem ;)

    > OSNKW 1974/12/229

    Dzękuję ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 14. Data: 2004-10-04 09:19:25
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 04 Oct 2004 11:11:34 +0200, gazebo <g...@n...com.pl>
    napisał:

    > A możesz mi wyjaśnić co rozumiesz przez: po raz pierwszy?

    Rozporządzenie Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 11 lipca 1932
    r. "Kodeks karny" Nie mam dostępu do tekstów ustaw karnych dzielnicowych,
    nie powiem więc jak to było przed 1932 r.

    > Trochę przejrzałem
    > http://www.prawo.lex.pl/czasopisma/prokurator/p_pedo
    f.html#27 i
    > odniosłem wrażenie, że na przestrzeni lat były jakieś zmiany.

    Od 1932 r. nic się nie zmieniło

    > A sprawa
    > mnie zainteresowała przy okazji propozycji ustawodawczej decydowania o
    > aborcji przez osoby, ktore ukończyły 15 lat. Też bym chętnie przejrzał
    > jakiś komentarz do tego.

    Jezeli chodzi o zgodę na aborcje to szukasz w złym miejscu.

    --
    Falkenstein

  • 15. Data: 2004-10-04 09:26:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Stasio Podróżnik wrote:

    > Można, ale za zgodą rodziców/opiekunów prawnych ... ;)

    ROTFL

    Dobry żart :)

  • 16. Data: 2004-10-04 09:27:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Stasio Podróżnik wrote:

    > Rodzice złożą zawiad. o popełnieniu przestępstwa ;) tj o gwałcie ...
    > Dziecina nie będzie miała za dużo do powiedzenia przed sądem ;)

    Stasiu, jak masz pisać takie bzdury, to może w ogóle lepiej nie pisz?

  • 17. Data: 2004-10-04 09:28:54
    Od: gazebo <g...@n...com.pl>

    Rodrig Falkenstein wrote:

    > Od 1932 r. nic się nie zmieniło

    dziekuję

    > Jezeli chodzi o zgodę na aborcje to szukasz w złym miejscu.

    Nie rozumiem, przecież określa to odpowiednia ustawa. Z tym chodziło mi
    bardziej o inicjatywę ustawodawczą - na czym się opiera.
    --
    careful with this axe Eugene!

  • 18. Data: 2004-10-04 09:32:37
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Stasiu, jak masz pisać takie bzdury, to może w ogóle lepiej nie pisz?

    Cóż ... bzdury z życia wzięte zakończone wyrokiem ...

  • 19. Data: 2004-10-04 09:33:58
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Stasio Podróżnik napisał:

    > *Przeleć* 16 latkę ... Której rodzice wychodzą z założenia, że *dopiero
    > po ślubie* ... ;) No i poinformuj rodziców ;)

    To tacy ludzie ( tacy rodzice ) jeszcze sa ? Chyba nie te czasy...

    > Rodzice złożą zawiad. o popełnieniu przestępstwa ;) tj o gwałcie ...
    > Dziecina nie będzie miała za dużo do powiedzenia przed sądem ;)

    A wiesz, ze w tym przypadku nie tak latwo byloby udowodnic gwalt ?

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos(at)op.No.More.Spam.polska

  • 20. Data: 2004-10-04 09:36:27
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    > ROTFL
    > Dobry żart :)

    Jak wiadomo, życie tworzy najzabawniejsze a zarazem najbardziej
    drastyczne historie ... Te nieszkodliwe to w telenowelach
    brazylijskich i filmach amerykańskich ... również w amerykańsich
    filmach katastroficznych ;)