  • 11. Data: 2004-09-25 17:51:35
    Temat: Re: immunitet
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzyttkownik Rodrig Falkenstein <f...@g...pl> w poscie
    news:opsev8xmncr9kexi@news.gazeta.pl napisal, co nastepuje:

    >tyle tyko że aby móc ich pociągnąć do
    > odpowiedzialności potrzebna jest zgoda sadu dyscyplinarnego.

    To sie czasem nie udaje...

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    www.wszechwiedza.pl

  • 12. Data: 2004-09-25 18:00:03
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Sat, 25 Sep 2004 19:51:35 +0200, SDD <s...@t...wszechwiedza.pl>
    napisał:

    > Uzyttkownik Rodrig Falkenstein <f...@g...pl> w poscie

    > To sie czasem nie udaje...

    Wymień trzy przypadki gdy się nie udało.

    --
    Falkenstein
    Okoliczności obciążające uwzględniane przy wymiarze kary są następujące:

  • 13. Data: 2004-09-25 19:49:03
    Od: "Marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" :\

    immunitety, czy nie stwarza to jakiś zagrożeń dla demokracji ?

    > Odebrać sędziom immunitety - i jak sędzia nam nie odpowiada wystarczy
    > złożyć na niego zawiadomienie o przestępstwie i już problem z głowy.

    Właśnie słyszałem, że w Zakładach karnych "klienci" przymierzają się do
    usunięcia z procesu surowych sędziów.

  • 14. Data: 2004-09-25 19:57:27
    Od: "Marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Leszek" <>

    > Do czasu skazania nadal sędziuje. Dlaczego ma nie odpowiadać za pospolite
    > przestępstwo?
    > Jest ponad prawem?

    Jest zawieszany, odsunięty od prowadzenia sprawy, ma zmniejszone o 50 %
    wynagrodzenie.
    Wystarczy proces polityka rządzącej w danej chwili partii, sprawę dostaje
    sędzia, który ma trochę inne poglądy polityczne, więc zleca się różnym
    służbom podporządkowanym władzy wykonawczej znalezienie lub spreparowanie
    haka na tego sędziego i w ten sposób odsunie się go od prowadzenia tej i
    innych spraw. Prezes Sądu mianowany przez Ministra - polityka ma prawo
    wtenczas przydzielania sprawy innemu sędziemu i dobrze będzie wiedział, komu
    przydzielić. Wszystko dzięki idei - wszyscy są równi wobec prawa, wszyscy
    mają takie same żołądki. Już to skądś znamy ? Czyżby powrót do przeszłości ?
    Tym razem demokratycznie, w oparci o modne badanie opinii publicznej
    sterowanej mediami.

    Marek

  • 15. Data: 2004-09-26 08:25:48
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *SDD* [ s...@t...wszechwiedza.pl ] napisał(a):

    > Chyba parlament sady i RZAD - prezydent ma swoje 3 grosze w kazdej
    > z wladz (rozwiazywanie sejmu, ulaskawienia i teki prezydenckie)

    tak, ale prezydent jest zaliczany tylko do wladzy wykonawczej
    jakbysmy szli dalej twoim tokiem myslenia to ja jestem organem wladzy
    ustawodawczej - obywatele maja tzw. inicjatywe ustawodawcza :P

    trojpodzial wladzy:
    ustawodawcza (sejm + senat = parlament)
    wykonawcza (prezydent, rada ministrow z premierem na czele)
    sadownicza (sady i prokuratury)

    tak wiec zniesienie senatu nie oznacza zniesienia trojpodzialu wladzy

    PO proponuje następujące zmiany w Konstytucji RP:
    1. likwidacja Senatu,
    2. zmniejszenie liczby posłów do 230,
    3. zniesienie immunitetu parlamentarnego,
    4. wprowadzenie jednomandatowych okręgów wyborczych do Sejmu.

    ja jestem za trzema pierwszymi opzycjami... tylko trzeba by bylo sale
    sejmowa przebudowac :P

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

  • 16. Data: 2004-09-26 08:27:11
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Rodrig* *Falkenstein* [ f...@g...pl ] napisał(a):

    > Wymień trzy przypadki gdy się nie udało.

    1. gdy sedzia daje w lape szefowi
    2. gdy sedzia jest dobrym znajomym szefa
    3. gdy sedzia "ma haczyk" na przelozonego

    dziekuje za uwage

  • 17. Data: 2004-09-26 10:00:17
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Sarpedon napisał(a) w wiadomości

    Bredzisz.

    --
    JOHNSON :)

  • 18. Data: 2004-09-26 10:31:15
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Johnson* [ j...@a...pl.nospam ] napisał(a):

    > Bredzisz.

    co nie zmienia faktu ze ja mam wlasny poglad na aktualna sytuacje w
    panstwie... jak ci sie nie podoba to trudno, ja uwazam po swojemu i
    bede glosowac, skladac podpisy i udzielac sie tak, jak uwazam

  • 19. Data: 2004-09-26 11:15:14
    Od: "Marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Sarpedon" :

    > 1. gdy sedzia daje w lape szefowi

    Jakiemu szefowi ?

    > 2. gdy sedzia jest dobrym znajomym szefa

    Ponownie, jakiego szefa ?

    > 3. gdy sedzia "ma haczyk" na przelozonego

    Jakiego przełożonego ma sędzia ?

    Marek

  • 20. Data: 2004-09-26 12:06:43
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 Sep 2004 10:27:11 +0200, Sarpedon <f...@t...cy>
    napisał:

    > 1. gdy sedzia daje w lape szefowi
    > 2. gdy sedzia jest dobrym znajomym szefa
    > 3. gdy sedzia "ma haczyk" na przelozonego

    Pozwolę sobie sprecyzowac pytanie,

    Wymień trzy przypadki, gdy nie udało się uzyskać zgody sądu
    dyscyplinarnego na pociągnięcie sędziego do odpowiedzialności.