  • 1. Data: 2004-09-24 19:28:45
    Temat: Wykaz majatku
    Od: "MZG" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Witam,
    Co oznacza z punktu widzenia prawniczo-sadowego wezwanie o wyjawienie
    majatku??O co pytają na takiej rozprawie i jak dluznik ma udowodnic, ze nie
    ma zadnego majatku, ktory wierzyciel moglby skonfiskowac na rzecz dlugu??
    Czy w takim przypadku sad moze nakazac sciagniecie dlugu z majatku rodzicow
    lub bylej zony dluznika - dlugi powstaly w wyniku prowadzenia jego DG
    jeszcze w okresie trwania malzenstwa.
    Z gory dziekuje za pomoc

    ---
    pozdrawiam
    MZG

    ---

  • 2. Data: 2004-09-25 13:12:28
    Temat: Wykaz majatku - Dlaczego nikt nie chce mi pomoc.. nikt sie nie zna??? nie wierze....
    Od: "MZG" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "MZG" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    rodzicow
    > lub bylej zony dluznika - dlugi powstaly w wyniku prowadzenia jego DG

    Jestem szczerze zaskoczona brakiem jakiejkolwiek odpowiedzi.. to dla mnie
    naprawde wazne... nie pytam by szukac porady jak klamac i uniknac splaty
    dlugu, bo dluznik faktycznie nie ma zadnego majatku ktory moze wykazac..
    wiec tylko chodzi o to o co moga pytac.. bo moze jednak cos pominie
    niezamierzenie a tego by nie chcial.. martwi sie tez o swoich rodzicow i
    byla zone, co by to, ze jest niewyplacalny nie skomplikowalo im zycia..
    Bardzo wiec jeszcze raz prosze o jakas pomoc i wyjasnienia.

    ---
    pozdrawiam
    MZG

    ---