  • 1. Data: 2004-09-24 19:19:34
    Temat: Poszkodowani przez prawo
    Od: " piotr" <a...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Poszukuję stowrzyszenia,które właśnie tak sie nazywało(jak w temacie)lub
    podobnie.Może coś pomyliłem,ale chyba wiadomo czego szukam.
    Z góry dzięki za wszelką pomoc.
    Jak na nie tą grupę co trzeba trafiłem to sorry.

    Pozdrawiam serdecznie

  • 2. Data: 2004-09-24 21:26:46
    Temat: Re: Poszkodowani przez prawo
    Od: "michael" <m...@g...pl>

> [...]
    > podobnie.Może coś pomyliłem,ale chyba wiadomo czego szukam.
    > Z góry dzięki za wszelką pomoc.
    > Jak na nie tą grupę co trzeba trafiłem to sorry.

    proponuje zaczac szukac poza granicami tego chorego krajuj!
    tu nie jestes jedyny pokrzywdzony bo jest masa takich ludzi i ... nic nie
    mozna zrobic
    powiem wprost - kto ma kase ten rzadzi - i to jest wlasnie polska, ktos sie
    nie zgadza?
    pozdro,
    michael

  • 3. Data: 2004-09-25 00:21:35
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik michael napisał(a) w wiadomości

> [...]
    > mozna zrobic
    > powiem wprost - kto ma kase ten rzadzi - i to jest wlasnie polska, ktos sie

    A u was biją murzynów :)
    (ktoś to już tu mówił i przepraszam za plagiat)

    --
    JOHNSON :)

  • 4. Data: 2004-09-27 17:35:17
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 9/25/2004 2:21 AM, Johnson wrote:

    > użytkownik michael napisał(a) w wiadomości

    Ja się nie zgadzam - gdyby posiadanie pieniędzy było warunkiem
    dostatecznym, to pan Kluska nie miałby problemów, podobnie jak pan
    Bagsik, który nie wiem czy miał dużo, ale coś zawsze miał. Rosja
    wprawdzie nie Polska, ale właściciele Jukosu też do biednych nie należą,
    a bynajmniej nie u Ritz'a spędza wakacje jeden z nich.
    Problemy tworzy dopiero przeświadczenie osób mających władzę, że osobnik
    xx ma za dużo i nie akceptuje teorii ewolucji tj. nie dzieli się, która
    to wiedza (o konieczności okresowego dokonania podziału) jest dostepna
    nawet pierwotniakom.

    > A u was biją murzynów :)
    > (ktoś to już tu mówił i przepraszam za plagiat)

    Słusznie akcentujesz, że konflikty z Afroamerykanami nie są u nas
    powszechne. Podobnie, jak ilość naruszeń prawa przez funkcjonariuszy -
    większośc z nich (tak mniemam) to ludzie przyzwoici - jednakże jeden
    osobnik łamiący reguły gry psuje opinię pozostałym.

    Pzdr: Catbert

  • 5. Data: 2004-09-27 20:42:15
    Od: "Janusz P." <j...@p...pl>

    Ludzie o czym Wy piszecie.Prawo??? Zostańcie funkcjonariuszami pańtwowymi,to
    20 latach służby będziecie mogli coś niecoś powiedzieć.W naszym kraju nie
    chodzi o respektowanie prawa.Na przykładzie : nie ważne że dzielnicowy ma
    spokój w rejonie.Ma coś się dziać! Wtedy będa wyniki, statystyki, a
    przełożeni zadowoleni.Znam takich, którzy żałują iż na ich terenie nie biją
    , mordują, nie gwałcą.Przedewszystkim statystyka i fikcja.Nałapać jeleni,że
    jeżdżą be z pasów,że mają piracka płytę CD, wylegitymować przedszkolaka na
    mieście bez rodziców - to jest szkodliwość społeczna, a reszta. Jeszcze raz
    podkreślam chodzi o kasę jak ją wyciągnąć obywatelowi, a jak masz za miękie
    serec i swój rozum,to trzeba mieć twardą d..ę, albo zdejmij mundur i sie
    zwolnij.Co z radością uczyniłem.....