  • 1. Data: 2005-06-25 13:14:43
    Temat: hehe giertych zrobil babola:)
    Od: "B4st3k" <B...@p...onet.pl>

    ogladacie komisje ?
    wlasnie przed chwila pan G,. stwierdzil ze juz rzymianie znali zasade ze
    rzeczy prostych sie nie interpretuje....
    na jakiej uczelni sie uczyl ? bylo tam prawo rzymskie? ja rozumiem ze mial
    to dawno temu ale jak nie jest czegos pewny to niech nie swiruje i to
    jeszcze w tv...
    a jak waszym zdaniem wyglada pod wzgledem prawa sprawa odmowy przez pania
    K. podania listy darczyncow fizycznych?

  • 2. Data: 2005-06-26 04:58:07
    Temat: Re: hehe giertych zrobil babola:)
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    *PseudoHakier* "B4st3k" <B...@p...onet.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:d9jlm5$jta$1@nemesis.news.tpi.pl

    > ogladacie komisje ?
    > [............]

    Ty chyba bardzo dawno do szkoły chodziłeś? Jeśli
    w ogóle skończyłeś coś więcej niż obowiązkową
    podstawówkę, to z "polaka" musiałeś mieć pałę.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Nie ważne jak dobrze wykonasz robotę, Twój

  • 3. Data: 2005-06-26 18:27:20
    Od: "B4st3k" <B...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > --
    > Pozdrawiam - Andrzej_K.
    > "Nie ważne jak dobrze wykonasz robotę, Twój szef i tak będzie chciał byś

    A Ty chyba nie znasz zasad tzw. netykiety.
    o ile slyszales o czyms takim.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-06-26 18:46:27
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    *PseudoHakier* "B4st3k" <B...@p...onet.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:d9msc8$n7f$1@nemesis.news.tpi.pl

    > A Ty chyba nie znasz zasad tzw. netykiety.
    > o ile slyszales o czyms takim.

    ROTFL I kto to mówi? Od kiedy to Netykieta zezwala
    na cytowanie *delimitera* (o ile słyszałeś o czymś takim)
    *pozdrowień, podpisu, a w szczególności sig'a* ?

    Od kiedy to Netykieta zaleca_dopuszcza używanie w Usenecie
    *nieskonfigurowanych czytników* ? - http://tinyurl.com/p5nb

    Od kiedty to Netykieta popiera_zaleca używanie w Usenecie
    IRC'owych *pseudohakierskich* alfabetem? -
    http://rtfm.killfile.pl/#poprawnie

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    Wystrzegajcie się pierwszego odruchu,

  • 5. Data: 2005-06-26 21:12:04
    Od: "B4st3k" <B...@p...onet.pl>

    hmmm niech Ci bedzie:)
    jestes mistrzem w poslugiwaniu sie usenetem :)
    a teraz - wniesiesz moze cos sensownego do mojego spostrzezenia, albo
    odpowiesz na pytanie zawarte w 1 poscie?
    czy to jest takie twoje hobby - czepialstwo?
    p.s.
    z ortografia wiekszych problemow nigdy nie mialem a z polaka na maturze nie
    musialem nawet ustnej zdawac wiec tutaj nie trafiles :)

  • 6. Data: 2005-06-27 05:03:28
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "B4st3k" <B...@p...onet.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:d9n618$2n$1@nemesis.news.tpi.pl

> [...]
    > z ortografia wiekszych problemow nigdy nie mialem a z polaka na maturze
    > nie musialem nawet ustnej zdawac wiec tutaj nie trafiles :)

    Przecież ani słowem nie wspomniałem o ortografii.
    Chodzi mi o Twój olewawczy styl pisania postów.
    Zaczynaj zdania z wielkiej litery i używaj znaków
    interpunkcyjnych - posty będą czytelniejsze.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Fajni faceci niefajnie kończą."